Spring naar bijdragen

onze h. kamer 12-8-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei karin123:

Goede morgen Bolletje en allemaal. Hier wel goed geslapen maar kon niet goed in slaap komen en vroeg wakker, nou ja morgen weer beter. Zet de airco aan Bolletje helpt altijd iets, hebben wij ook al maanden. Kan niet slapen tussen die klamme lappen.

Hoi karin hoe is het met je hier veel lasr van de ophoging lasr van de benen  en net of mijn middenrif strak trekt moeite met ademhalen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pluisje, Ga je nog naar de dokter met die benen zoals Lynn suggereerde? Dat middenrif had ik ook in het begin wordt nu iets minder, ook net of ik niet kon ademhalen. Dat spul zal allemaal wel zo'n beetjes hetzelfde werken. Je hebt eerder opgebouwd Pluisje jaren geleden, het lukt je nu ook. Die angst moet onder controle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei karin123:

Pluisje, Ga je nog naar de dokter met die benen zoals Lynn suggereerde? Dat middenrif had ik ook in het begin wordt nu iets minder, ook net of ik niet kon ademhalen. Dat spul zal allemaal wel zo'n beetjes hetzelfde werken. Je hebt eerder opgebouwd Pluisje jaren geleden, het lukt je nu ook. Die angst moet onder controle.

Ja ik heb de apotheek gebeld maar het is geen bijwerking van de fevarin ja dat was 20 jaar geleden toen heb ik opgebouwd en in de overgang ging het niet goed en toen is die eraf gehaald met alle ellende van dien ja die middenrif is niet fijn hoor  net of je niet kan door ademhalen  ja die angst moet onder controle en de lorazepam moet eraf 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pluisje dan kan je het hem of haar ook nog eens vragen of het daarvan kan komen. Ik heb vandaag ook overlegd met de psycholoog over ophogen of niet. Ik zei dat ik nog vier weken zo door wil gaan en dan weer bekijken of die angst en stress nog zo hoog is. Als dat het geval is dan wil ik nog een keer ophogen, het kan nog twee keer als het moet. Heb ook gezegd dat ik het verder zelf wil doen en alles verder afgezegd, alleen de medicatie daar wil ik graag nog iemand voor hebben omdat ik nog niet weet hoe hoog ik moet gaan zitten maar wil niet te snel ophogen. Er zijn daar mensen die alleen over medicatie gaan dus dat is mooi. Heb genoeg van de rest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...