Spring naar bijdragen

onze h. kamer 9-8-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei karin123:

Goedemorgen Bolletje en iedereen.

Bolletje lekker even rustig aan doen.

Wilhelmina hoop dat je minder angst hebt gehad vannacht.

Pluisje ging het een beetje met de ophoging?

Goedemorgen  karin ik heb hem verhoogd maar zo beroerd in mijn hoofd vreselijk het is niet leuk meer zo 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal,

Pluizenbol heel veel sterkte weer vandaag. :lips:

Ik neem vandaag een dagje vrij. Nogal een druk weekend gehad dus vandaag maar veel rusten:D.

Iedereen weer veel kracht vandaag.

Dankje wel bolletje het is vreselijk  ik voel me naar de diazepam en weer terug op de lorazepam ik moet nu de ad verhogen maar dat gaat zo moeilijk en heb een tolerantie van de lorazepam heb het gevoel of ik mijn hele hoofd om zeep heb geholpen :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karin123:

Pluisje is het erger dan gisteren of hetzelfde?

Het is erger dan gistern karin  ik ben bang dat ik me brein om zeep heb geholpen met die diazepam  vreselijk zoals ik me voel  ik ben van de lorazepam naar de diazepam gegaan en weer terug vanaf die tijd voel ik me nog slechter vreselijk weet niet hoe ik hier nog uit moet komen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei karin123:

Oh dat is niet fijn Pluisje. Zou het echt door dat kwartje komen denk je? Als dat zo is kun je dan het kwartje nog door midden doen?

Ja ik had het 3 dagen terug ook al dat ik er zo.n last van had van dat kwartje hele zere benen ook weet niet of her me wel gaat helpen die ophoging wordt er echt ziek van 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je er nog mee door gaan Pluisje? Met het ophogen? Ik weet ook verder niet hoe ik je kan helpen hiermee. Om te beginnen met de Venlafaxine vond ik ook doodeng maar ik was in zo'n verschrikkelijke toestand van angst al jaren dat ik dacht wat kan mij het schelen, ik begin gewoon en zie wel hoe het gaat. Ophogen is ook niet fijn, het is altijd weer afwachten hoe je je dan gaat voelen en wat je lichaam gaat doen in deze toestand. Ik ben iets minder angstig wel nog heel veel stress omdat ik weer moet proberen om winkels e.d. in te gaan, weer opnieuw voor de zoveelste keer. Heb het vandaag gedaan samen met mijn man, alleen durf ik nog niet. Heel veel stress maar ook fijn om er toch even uit te zijn en weer onder de mensen te zijn. Het was gelukkig niet druk en de winkel was verbouwd, groter geworden, de paden waren veel breder dat was fijn. Ik ben als de dood geweest voor Corona, dacht dat het overal aan zat, klinken, in de lucht, wat ook zo is, lift knopjes en ga zo maar door, werd er helemaal gek van. De angst is bij mij toen erg toegenomen. Ik heb nu twee prikken gehad met heel veel gedoe maar het is gelukt. Nu mijn lichaam nog leren vertrouwen want dat was ik ook al lange tijd kwijt. Ik zie wel hoe het gaat. Ik hoop dat je hier iets mee kunt Pluisje, ik gun het je zo:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei karin123:

Wil je er nog mee door gaan Pluisje? Met het ophogen? Ik weet ook verder niet hoe ik je kan helpen hiermee. Om te beginnen met de Venlafaxine vond ik ook doodeng maar ik was in zo'n verschrikkelijke toestand van angst al jaren dat ik dacht wat kan mij het schelen, ik begin gewoon en zie wel hoe het gaat. Ophogen is ook niet fijn, het is altijd weer afwachten hoe je je dan gaat voelen en wat je lichaam gaat doen in deze toestand. Ik ben iets minder angstig wel nog heel veel stress omdat ik weer moet proberen om winkels e.d. in te gaan, weer opnieuw voor de zoveelste keer. Heb het vandaag gedaan samen met mijn man, alleen durf ik nog niet. Heel veel stress maar ook fijn om er toch even uit te zijn en weer onder de mensen te zijn. Het was gelukkig niet druk en de winkel was verbouwd, groter geworden, de paden waren veel breder dat was fijn. Ik ben als de dood geweest voor Corona, dacht dat het overal aan zat, klinken, in de lucht, wat ook zo is, lift knopjes en ga zo maar door, werd er helemaal gek van. De angst is bij mij toen erg toegenomen. Ik heb nu twee prikken gehad met heel veel gedoe maar het is gelukt. Nu mijn lichaam nog leren vertrouwen want dat was ik ook al lange tijd kwijt. Ik zie wel hoe het gaat. Ik hoop dat je hier iets mee kunt Pluisje, ik gun het je zo:heart:

Dankje wel lieve karin ja ik heb in de ochtend heel veel last van angst vreselijk en ik heb ook al lang angst hoor wat fijn dat je toch even eruit bent geweest ja ik weet hoe dat voelt het is een vreselijk gevoel ja ik moet denk ik wel verder met opbouwen alleen de lorazepam  breekt me zo erg op meis ik heb een tolerantie daar voor lorazepam en toen overgegaan op de diazepam maar dat was helemaal niet goed ja de angststoornis zit er nog onder bij mij dus ik denk dat ik wel moet ophogen en dan maar door zetten ik denk dat het beste is om te doen 

Ik hoop dat jij er ook snel uit bent meis :brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...