Lynn46 Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Hallo, Hier ben ik weer, terug van een deugddoende vakantie... dat had ik een jaar geleden niet kunnen dromen, dat ik daar nog toe in staat zou zijn! Te kunnen wandelen, zwemmen, flaneren, genieten.. Het kan dus echt, dus volhouden, strijders! Hoe is het met jullie ondertussen? Veel groetjes, Lynn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Hé Lynn, wat een fijn bericht van je en wat fijn dat je gezien hebt dat het leven weer normaal wordt. Dit is een opsteker voor iedereen hier dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Goede morgen en hallo @Lynn46wat geweldig te lezen dat het zo goed met je gaat en dan ook op vakantie, geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Goedemorgen Lieve mensen Lynn wat fijn dat het zo goed ging je bent een voorbeeld voor ons allemaal je heb me hoop gegeven Dank je wel liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 11 uur geleden zei Lynn46: Hallo, Hier ben ik weer, terug van een deugddoende vakantie... dat had ik een jaar geleden niet kunnen dromen, dat ik daar nog toe in staat zou zijn! Te kunnen wandelen, zwemmen, flaneren, genieten.. Het kan dus echt, dus volhouden, strijders! Hoe is het met jullie ondertussen? Veel groetjes, Lynn Goedemorgen lynn fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad goedemorgen karin en wil Hier wil het nog niet lynn ben nog aan het ophogen met de ad en de ademhaling loopt ook nog njet lekker hoop dat het ooit nog overgaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 6 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Ik duim heel hard dat het voor jullie ook snel de goede kant opgaat, maar sowieso komen jullie er ook weer uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 8 uur geleden zei Lynn46: Ik duim heel hard dat het voor jullie ook snel de goede kant opgaat, maar sowieso komen jullie er ook weer uit! Dankje wel lynn dat hopen we toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden