Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER31-7-2021


Aanbevolen berichten

Gooooooiiiiie morgen kanjers,

Even een antwoord op Y.

 

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Dank voor alle tips en reacties. Ik heb nog niks genomen, maar ik bedoel meer een paar dagen om weer mentaal op de rit te komen. 

Ik heb nooit benzo's misbruikt of alcohol in de zin van misbruik. 

 

Daar kan niemand antwoord op geven Y. maar ik hoop dat je inderdaad gauw weer de oude bent. Blijf je ervaringen opschrijven zodat anderen ook het antwoord weten.

Heb je wat kunnen slapen?

 
bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal hier wil het ook nog niet helemaal lekker hoor vanaf dat ik van de diazepam weer over ben op de lora en de fevarin omhoog heb lijkt het wel of ik problemen heb met denken bah ik hoop dat mijn brein niet om zeep is geholpen  zo bang vreselijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Pluisje53:

Goedemiddag allemaal hier wil het ook nog niet helemaal lekker hoor vanaf dat ik van de diazepam weer over ben op de lora en de fevarin omhoog heb lijkt het wel of ik problemen heb met denken bah ik hoop dat mijn brein niet om zeep is geholpen  zo bang vreselijk 

Lief Pluisje je brein is goed maak je niet zo bezorgt het komt door die gore pillen  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wilhelmina:

Ik had dat ook hoor ging ook  zo denken zoals jij ik loop weer te waggelen en duizelig durf niet naar buiten ik ben zo onrustig zenuen razen in mijn hooft 

Ja vreselijk meis dat heb ik ook de zenuwen en onrust jagen door mijn hoofd heen vreselijk die diazepam had er nooit op gemogen vreselijk voel ik me daarna nu weer de lorazepam maar beven en trillen met inamen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...