bolletje Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 (bewerkt) Gooooooiiiiie morgen kanjers, Even een antwoord op Y. Geplaatst 11 uur geleden Dank voor alle tips en reacties. Ik heb nog niks genomen, maar ik bedoel meer een paar dagen om weer mentaal op de rit te komen. Ik heb nooit benzo's misbruikt of alcohol in de zin van misbruik. Daar kan niemand antwoord op geven Y. maar ik hoop dat je inderdaad gauw weer de oude bent. Blijf je ervaringen opschrijven zodat anderen ook het antwoord weten. Heb je wat kunnen slapen? 31 juli 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Goede morgen Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Goedemorgen Hallo allemaal ik heb steeds levende dromen zo eng is dat en vermoeiend ik kom niet tot rust Bolletje ben je uitgerust ik hoop dat het goed met je gaat een fijne dag allemaal groetjes wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Goeie middag allebei, Een beetje kunnen slapen Ka? Het gaat goed Wil. Ja vervelend die levendige dromen, en vooral heel vermoeiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Goedemiddag allemaal hier wil het ook nog niet helemaal lekker hoor vanaf dat ik van de diazepam weer over ben op de lora en de fevarin omhoog heb lijkt het wel of ik problemen heb met denken bah ik hoop dat mijn brein niet om zeep is geholpen zo bang vreselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 13 minuten geleden zei Pluisje53: Goedemiddag allemaal hier wil het ook nog niet helemaal lekker hoor vanaf dat ik van de diazepam weer over ben op de lora en de fevarin omhoog heb lijkt het wel of ik problemen heb met denken bah ik hoop dat mijn brein niet om zeep is geholpen zo bang vreselijk Lief Pluisje je brein is goed maak je niet zo bezorgt het komt door die gore pillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 18 minuten geleden zei Wilhelmina: Lief Pluisje je brein is goed maak je niet zo bezorgt het komt door die gore pillen Ik hoop het lieve wil heb me nog nooit zo hopeloos gevoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 4 minuten geleden zei Pluisje53: Ik hoop het lieve wil heb me nog nooit zo hopeloos gevoeld Ik had dat ook hoor ging ook zo denken zoals jij ik loop weer te waggelen en duizelig durf niet naar buiten ik ben zo onrustig zenuen razen in mijn hooft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Vechter hoe is het met jou fijne vakantie gehad met je zoon mooi jullie samen zijn zo mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 1 uur geleden zei Wilhelmina: Ik had dat ook hoor ging ook zo denken zoals jij ik loop weer te waggelen en duizelig durf niet naar buiten ik ben zo onrustig zenuen razen in mijn hooft Ja vreselijk meis dat heb ik ook de zenuwen en onrust jagen door mijn hoofd heen vreselijk die diazepam had er nooit op gemogen vreselijk voel ik me daarna nu weer de lorazepam maar beven en trillen met inamen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Het slapen gaat goed Bol:), bijna nooit een probleem. @Wilhelminamisschien verwerk je wel veel in je dromen nu de pillen er af zijn, dat is goed toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden