Lika Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Och @spiritgeeft niets hoor. Ze zal gewoon nog niet willen slapen van de opwinding van het logeren. Tis niet erg. Je doet het vast goed. En dat je zoon kont is ook ok. Houd vol he?? Goed dat je deelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Je zal ook moe zjn. Heel begrijpelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Ja, maar komt wel weer goed. Geeft niets @spirit. Roze wolken zijn ook maar….roze wolken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 En jijzelf toch? Maar ben je gewoon verdrietig vanwege de liefde die nu niet alleen jouw liefde is? Dat kan ik me voorstellen. Misschien heb je het daar nu moeilijk mee? Dan komen de tranen vanwege een niet slapend kleinkind ook eerder… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Ik ga slapen. Mijn ogen vallen dicht. Hou je taai @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 1 uur geleden zei spirit: Uiteindelijk is ze toch gaan slapen, maar ben bang dat ze een loopje met me neemt. Ook behoorlijk boos op haar geworden en heb echt gewoon zitten huilen. Gewoon uit onmacht. Ging de hele dag goed en nu dit. De hele goegemeente hier zegt juist. Ik zeg: go with the flow. Laat haar maar gaan, maak je niet (te) druk. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden