Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 13-6-2021


Aanbevolen berichten

22 minuten geleden zei karin123:

Goede morgen Bolletje en ook van mij welkom Anne.

Goede morgen Allemaal en welkom Anne Karin hoe gaat het met jou Karin  ik hoop goed  vannacht gelukkig goed geslapen wat was ik moe ik kan ook niet tegen die hitte zo vermoeiend en Pluisje hoe gaat het met jou  ik wens jullie een fijne dag       liefs wil   :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Wilhelmina:

Goede morgen Allemaal en welkom Anne Karin hoe gaat het met jou Karin  ik hoop goed  vannacht gelukkig goed geslapen wat was ik moe ik kan ook niet tegen die hitte zo vermoeiend en Pluisje hoe gaat het met jou  ik wens jullie een fijne dag       liefs wil   :heart:

Goedemorgen wil het gaat nog niet lekker  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pluisje53hier nog hetzelfde. Ben mezelf helemaal kwijt geraakt de afgelopen jaren. IK moest allerlei dingen doen van Mediant en dat lukte helemaal niet. Ik ben mezelf voorbij gelopen en heb niet geluisterd naar mezelf en mijn lichaam. Ze zeiden door zetten maar dat werkt niet bij mij. Ik had niet genoeg tijd om alles op een rijtje te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei karin123:

@Pluisje53hier nog hetzelfde. Ben mezelf helemaal kwijt geraakt de afgelopen jaren. IK moest allerlei dingen doen van Mediant en dat lukte helemaal niet. Ik ben mezelf voorbij gelopen en heb niet geluisterd naar mezelf en mijn lichaam. Ze zeiden door zetten maar dat werkt niet bij mij. Ik had niet genoeg tijd om alles op een rijtje te zetten.

Doe alles rustig op jou manier geen dwang van die lui je heb het moeilijk dat komt langzaam weer goed heb geduld     liefs wil  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-6-2021 om 10:12 zei karin123:

@Pluisje53hier nog hetzelfde. Ben mezelf helemaal kwijt geraakt de afgelopen jaren. IK moest allerlei dingen doen van Mediant en dat lukte helemaal niet. Ik ben mezelf voorbij gelopen en heb niet geluisterd naar mezelf en mijn lichaam. Ze zeiden door zetten maar dat werkt niet bij mij. Ik had niet genoeg tijd om alles op een rijtje te zetten.

Wat erg meis ja hier ook hoor vreselijk hoe gaat het met je ademhaling hier nog niet lekker 

Ik ben opgenomen nu weer op de paaz afd overzetten naar diazepam  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pluisje53die ademhaling is nog steeds hetzelfde hier, shit he.

Heb je daar zelf voor gekozen Pluisje? Ik heb ook een week op de Paaz gezeten om van de pammetjes af te komen. Ook niet gelukt ben na 1 week weer naar huis gegaan. Ik hoop dat het met jou goed gaat daar en dat het lukt om over te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karin123:

@Pluisje53die ademhaling is nog steeds hetzelfde hier, shit he.

Heb je daar zelf voor gekozen Pluisje? Ik heb ook een week op de Paaz gezeten om van de pammetjes af te komen. Ook niet gelukt ben na 1 week weer naar huis gegaan. Ik hoop dat het met jou goed gaat daar en dat het lukt om over te zetten.

Ja meis wat een ramp is dat heb jij ook nog steeds het gevoel daf je zelf moet ademhalen een vreselijk gevoel is dat ja ik heb er zef voor gekozen ik werd gek van die ademhaling en werd er zo angstig door vreselijk  ja ik heb toen ook een omzetting gehad maar dat was gelijk overzetten nu doen ze het in kleine stapjes hopelijk werkt dat wel ik ben er heel bang voor ik was toen ook heel ziek bah  ben ook zo gevoelig 

Ik hoop dat het ook met jou snel over mag gaan :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog hetzelfde met de ademhaling. Als ze het in kleine stapjes doen gaat het zeker lukken meid. En je bent onder controle daar er kan niets gebeuren er zijn altijd mensen aanwezig. Veel sterkte daar. Weet je al hoeveel Diazepam je gaat krijgen in totaal?:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Pluisje53:

Wat erg meis ja hier ook hoor vreselijk hoe gaat het met je ademhaling hier nog niet lekker 

Ik ben opgenomen nu weer op de paaz afd overzetten naar diazepam  

 

Hey Pluisje, ik wens je veel succes op de Paaz! Ik heb daar zelf ook gezeten toen ik helemaal op was en echt niet meer wist wat gedaan na mijn Cold Turkey van Flurazepam en dat heeft me toen wel geholpen. Gewoon al het feit dat je daar omringd bent door mensen in plaats van alleen thuis en dat je veel meer afleiding hebt helpt ook al tegen de angsten...Al heb ik daar dan weer andere medicatie gekregen, waaronder Lorazepam, dus kijk een beetje uit met wat ze je daar geven....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Lynn46:

Hey Pluisje, ik wens je veel succes op de Paaz! Ik heb daar zelf ook gezeten toen ik helemaal op was en echt niet meer wist wat gedaan na mijn Cold Turkey van Flurazepam en dat heeft me toen wel geholpen. Gewoon al het feit dat je daar omringd bent door mensen in plaats van alleen thuis en dat je veel meer afleiding hebt helpt ook al tegen de angsten...Al heb ik daar dan weer andere medicatie gekregen, waaronder Lorazepam, dus kijk een beetje uit met wat ze je daar geven....

 

Hoi lynn 

Ja ik ben doodziek van de lorazepam en mijn ademhaling loopt heel slecht net of je zelf moet ademhalen ik wordt daar helemaal gek van ik slaap niet en ik heb toen ook al een keertje diazepam gebruikt en daar kon ik toen niet tegen zo ziek van nu proberen ze kleine stapjes te maken met de diazepam maar weer beroerd van vreselijk jij had dat gevoel toch ook dat je zelf moet ademhalen  ik had die snelle afbouw niet moeten doen ben zo bang voor een beschadiging  in mijn hersenen vreselijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...