Spring naar bijdragen

ONZE HUIKAMER11-6-2021


Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Wat is het weer bloedjeheet in bed hé? Toch heb ik wel goed geslapen omdat ik het zo gemaakt heb dat de ventilator onder de deken kan blazen dus, goed geslapen.

Verder is m'n bloeddruk erg hoog. Dus woensdag gelijk even zeggen tegen de h. arts.

Wat gaan jullie vandaag doen? Ik dadelijk weer naar de d. besteding. Weer zin in.:wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gisteren een ingreep laten doen, lig nu 2 dagen op de bank met mijn hoofd ingezwachteld, hopelijk trekt de hoofdpijn en de zwelling snel weg en heeft de medicatie geen invloed op ontwenning, want ik heb natuurlijk lokale verdoving gekregen en nu antibiotica en paracetamol...

qua warmte is het hier nog wel te doen,  's morgens en 's avonds lig ik lekker in de hangmat buiten:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lynn46:

Ik heb gisteren een ingreep laten doen, lig nu 2 dagen op de bank met mijn hoofd ingezwachteld, hopelijk trekt de hoofdpijn en de zwelling snel weg en heeft de medicatie geen invloed op ontwenning, want ik heb natuurlijk lokale verdoving gekregen en nu antibiotica en paracetamol...

qua warmte is het hier nog wel te doen,  's morgens en 's avonds lig ik lekker in de hangmat buiten:)

Sterkte lynn  doe rustig aan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...