bolletje Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Goeie morgen allemaal, @Wilwaar zit je meisie? Heb je het journaal gezien? De hondenbelasting wordt misschien afgeschaft. Nou mijn hondjes komen nooit buiten, maar moet wel E120 betalen.. Heb een tuin van zo'n 300 4 kanten mtr. , en jij wandelt misschien ook geen uren meer. Hoe hebben we geslapen allemaal. Hier bout. Echt heel benauwd in bed zelfs met ventilator. Dus lag ik om3.15 nog wakker. Ben benieuwd vandaag of ik niet op m'n stoel in slaap val op de dagbest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Bolletje ik was een beetje boos op jou jij had iets geschreven over dronken zijn maar ik drink nooit alcohol nooit gedaan dus dat deed me pijn ik ben alleen zo moe en ik slaap heel slecht nu heb ik CBD gekocht en hoop nu dat het help liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Hoi Wilhelmina, ik hoop zo dat de CBD gaat helpen bij jou, succes ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Wij hebben de hond nooit aangegeven, stout he. Vond het zo belachelijk die belasting. Die belasting wordt voor hele andere dingen gebruikt. Vies warm is het he Bolletje en de rest van de zomer moet nog komen, ben al vier dagen niet buiten geweest. Dat wordt pas weer in september, ga zo weer naar boven bij de airco liggen in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Toen ik 2 honden had betaalde ik voor 1 hond onzin we betalen genoeg belasting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 7 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal, @Wilwaar zit je meisie? Heb je het journaal gezien? De hondenbelasting wordt misschien afgeschaft. Nou mijn hondjes komen nooit buiten, maar moet wel E120 betalen.. Heb een tuin van zo'n 300 4 kanten mtr. , en jij wandelt misschien ook geen uren meer. Hoe hebben we geslapen allemaal. Hier bout. Echt heel benauwd in bed zelfs met ventilator. Dus lag ik om3.15 nog wakker. Ben benieuwd vandaag of ik niet op m'n stoel in slaap val op de dagbest. Goedemorgen bolletje ja het gaat nog niet lekker helaas moet nog 0.63 lorazepam naar 2 en half jaar gebruik ik denk dat ik hiet maar even op blijf staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 3 uur geleden zei karin123: Wij hebben de hond nooit aangegeven, stout he. Vond het zo belachelijk die belasting. Die belasting wordt voor hele andere dingen gebruikt. Vies warm is het he Bolletje en de rest van de zomer moet nog komen, ben al vier dagen niet buiten geweest. Dat wordt pas weer in september, ga zo weer naar boven bij de airco liggen in bed. Hoe gaat het meis hier ook nog niet lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 23 minuten geleden zei Wilhelmina: Toen ik 2 honden had betaalde ik voor 1 hond onzin we betalen genoeg belasting Ja dat klopt wil we betalen genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 @Pluisje53hier hetzelfde nog en dat zal ook nog wel blijven. Ik heb besloten niets meer uit te voeren en dat kan ook niet meer. Heb te weinig rust genomen volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 16 minuten geleden zei karin123: @Pluisje53hier hetzelfde nog en dat zal ook nog wel blijven. Ik heb besloten niets meer uit te voeren en dat kan ook niet meer. Heb te weinig rust genomen volgens mij. Ja wat vreselijk meis dat je eigen zo blijft voelen ik heb het zelfde hoor als je nu maar een beetje je zelf voelt dan kun je een beetje vooruit maar dat lukt hier ook niet hoor ben al 2 en half jaar bezig maar voel me nog steeds beroerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 (bewerkt) 9 uur geleden zei Wilhelmina: Bolletje ik was een beetje boos op jou jij had iets geschreven over dronken zijn maar ik drink nooit alcohol nooit gedaan dus dat deed me pijn ik ben alleen zo moe en ik slaap heel slecht nu heb ik CBD gekocht en hoop nu dat het help liefs wil Ja maar @WilIk had ook geschreven dat dat helemaal niet kan. ( even een vraag aan @Wil Dit schreef je gisteren avond zonder fouten en goed leesbaar, maar heel vaak lijkt het als je schrijft of je teveel medicatie geslikt hebt of teveel gedronken maar dat kan helemaal niet, denk ik.) Jammer dat je dat helemaal niet gelezen heb. Maar hoe komt het nu dat je zo netjes schrijft?????? Kijk ik maak me dan echt bezorgd om je. En heb je een alarmbelletje voor als je valt????Wie helpt jou dan???? 10 juni 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden