Spring naar bijdragen

ONZE HUIKAMER1-6-2021


Aanbevolen berichten

Goeie morgen  allemaal,

Wat fijn dat er meer mensen zijn op het forum en dat er veel gedeeld wordt. Mijn ervaring is, veel delen dan is het toch minder zwaar.

Ik heb een vraagje, ik wil een weekje geen comp. aan hebben (als ik dat volhoud:lol:) omdat ik toch steeds moe blijf. Kan iemand anders de dagdraad openen? Gewoon naar een nieuwe discussie gaan, de rest wijst zich vanzelf.

Verder hoop ik dat jullie het deze week een stuk makkelijker krijgen en wat meer rust. Houd je haaks en tot volgende week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen  allemaal,

Wat fijn dat er meer mensen zijn op het forum en dat er veel gedeeld wordt. Mijn ervaring is, veel delen dan is het toch minder zwaar.

Ik heb een vraagje, ik wil een weekje geen comp. aan hebben (als ik dat volhoud:lol:) omdat ik toch steeds moe blijf. Kan iemand anders de dagdraad openen? Gewoon naar een nieuwe discussie gaan, de rest wijst zich vanzelf.

Verder hoop ik dat jullie het deze week een stuk makkelijker krijgen en wat meer rust. Houd je haaks en tot volgende week.

Goedemorgen bolletje ja die vermoeidheid is niet fijn ik hier nog steeds last van mijn ademhaling net of je zelf adem moet halen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen hebben jullie goed geslapen ik ook we zullen Bolletje even niet zien zal stil zijn gaat het goed met afbouwen ik wens

3 minuten geleden zei Pluisje53:

Goedemorgen bolletje ja die vermoeidheid is niet fijn ik hier nog steeds last van mijn ademhaling net of je zelf adem moet halen 

Goeie morgen allemaal goed geslapen ik wel we zullen Bolletje missen maar ze komt terug we gaan met zijn allen door    Liefs wil 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Vechter:

Prima hoor, mijn klachten nemen steeds meer af...en ben jou? Je bent nu toch benzo vrij ?

Wat fijn, Vechter, dat het de goede kant op blijft gaan! Ik las dat je ook weer bent gaan hardlopen, super! Ik voel me zelf ook elke dag beter, maar be  nog wel aan het afbouwen dus ik verwacht nog wel wat hobbels op het parcours...

@iedereen, op een dag kunnen we allemaal net als Vechter zeggen dat we pillenvrij zijn en langzaam maar zeker ook klachtenvrij! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen  allemaal,

Wat fijn dat er meer mensen zijn op het forum en dat er veel gedeeld wordt. Mijn ervaring is, veel delen dan is het toch minder zwaar.

Ik heb een vraagje, ik wil een weekje geen comp. aan hebben (als ik dat volhoud:lol:) omdat ik toch steeds moe blijf. Kan iemand anders de dagdraad openen? Gewoon naar een nieuwe discussie gaan, de rest wijst zich vanzelf.

Verder hoop ik dat jullie het deze week een stuk makkelijker krijgen en wat meer rust. Houd je haaks en tot volgende week.

Hey Bolletje, 

Rust maar even lekker uit, wij doen hier rustig verder en hopen je binnenkort weer terug te zien!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...