bolletje Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Goeie morgen allemaal, Wat fijn dat er meer mensen zijn op het forum en dat er veel gedeeld wordt. Mijn ervaring is, veel delen dan is het toch minder zwaar. Ik heb een vraagje, ik wil een weekje geen comp. aan hebben (als ik dat volhoud) omdat ik toch steeds moe blijf. Kan iemand anders de dagdraad openen? Gewoon naar een nieuwe discussie gaan, de rest wijst zich vanzelf. Verder hoop ik dat jullie het deze week een stuk makkelijker krijgen en wat meer rust. Houd je haaks en tot volgende week. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 2 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Wat fijn dat er meer mensen zijn op het forum en dat er veel gedeeld wordt. Mijn ervaring is, veel delen dan is het toch minder zwaar. Ik heb een vraagje, ik wil een weekje geen comp. aan hebben (als ik dat volhoud) omdat ik toch steeds moe blijf. Kan iemand anders de dagdraad openen? Gewoon naar een nieuwe discussie gaan, de rest wijst zich vanzelf. Verder hoop ik dat jullie het deze week een stuk makkelijker krijgen en wat meer rust. Houd je haaks en tot volgende week. Goedemorgen bolletje ja die vermoeidheid is niet fijn ik hier nog steeds last van mijn ademhaling net of je zelf adem moet halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Goedemorgen lieve mensen hebben jullie goed geslapen ik ook we zullen Bolletje even niet zien zal stil zijn gaat het goed met afbouwen ik wens 3 minuten geleden zei Pluisje53: Goedemorgen bolletje ja die vermoeidheid is niet fijn ik hier nog steeds last van mijn ademhaling net of je zelf adem moet halen Goeie morgen allemaal goed geslapen ik wel we zullen Bolletje missen maar ze komt terug we gaan met zijn allen door Liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Goedemorgen allemaal. Bolletje neem je rust maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Vechter hoe gaat het met jou ik hoop goed Groetjes wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 2 uur geleden zei Wilhelmina: Vechter hoe gaat het met jou ik hoop goed Groetjes wil Prima hoor, mijn klachten nemen steeds meer af...en ben jou? Je bent nu toch benzo vrij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 slikken hoeft niet meer maar nog wel klachten ik wil er vanaf een normaal leven maar ik heb 40 jaar geslikt groetjes wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 2 uur geleden zei Wilhelmina: slikken hoeft niet meer maar nog wel klachten ik wil er vanaf een normaal leven maar ik heb 40 jaar geslikt groetjes wil Dan ben je er van af nog enkel wachten op je herstel...komt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 2 uur geleden zei Vechter: Dan ben je er van af nog enkel wachten op je herstel...komt wel IK zal blij zijn jij heb ook zo je best gedaan ga je dan weg van het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 45 minuten geleden zei Wilhelmina: IK zal blij zijn jij heb ook zo je best gedaan ga je dan weg van het forum Nog niet...maar als ik me steeds beter ga voelen zal ik minder om minder naar het forum komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 8 minuten geleden zei Vechter: Nog niet...maar als ik me steeds beter ga voelen zal ik minder om minder naar het forum komen Vechter fijne avond en voor straks welterusten Vechter reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 8 uur geleden zei Vechter: Prima hoor, mijn klachten nemen steeds meer af...en ben jou? Je bent nu toch benzo vrij ? Wat fijn, Vechter, dat het de goede kant op blijft gaan! Ik las dat je ook weer bent gaan hardlopen, super! Ik voel me zelf ook elke dag beter, maar be nog wel aan het afbouwen dus ik verwacht nog wel wat hobbels op het parcours... @iedereen, op een dag kunnen we allemaal net als Vechter zeggen dat we pillenvrij zijn en langzaam maar zeker ook klachtenvrij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 15 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Wat fijn dat er meer mensen zijn op het forum en dat er veel gedeeld wordt. Mijn ervaring is, veel delen dan is het toch minder zwaar. Ik heb een vraagje, ik wil een weekje geen comp. aan hebben (als ik dat volhoud) omdat ik toch steeds moe blijf. Kan iemand anders de dagdraad openen? Gewoon naar een nieuwe discussie gaan, de rest wijst zich vanzelf. Verder hoop ik dat jullie het deze week een stuk makkelijker krijgen en wat meer rust. Houd je haaks en tot volgende week. Hey Bolletje, Rust maar even lekker uit, wij doen hier rustig verder en hopen je binnenkort weer terug te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden