bolletje Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Goeie morgen medestrijders, Allereerst van harte welkom in onze h. kamer Hoeverder. Pak een stoel en schuif aan. Fijn dat je de h.kamer hebt gevonden. Ik hoop dat je je thuis gaat voelen en vooral dat je sterk genoeg wordt om de medicatie de baas te worden. Succes. @Wilhelminawat ga jij de laatste tijd goed hé? Eindelijk kunnen we wat meer positieve berichten lezen. En je bent kruimeltjesvrij meid. Heerlijk. Vechter en Pluisje Goed geslapen? Karin en jij? Hier weer uitmuntend gepit. 9 uur dus weer uitgerust. Vandaag heel rustig aan doen, althans proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 @bolletjeHier aardig goed geslapen, fijn dat jij ook goed hebt gepit. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Bij mij is het slapen veel onderbroken...denk niet dat dit zal veranderen.Maar ik voel me overdag steeds beter en beter.voor het slapen heb ik een onderzoek in de slaapkliniek.dit is wel pas over een paar maand. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 6 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen medestrijders, Allereerst van harte welkom in onze h. kamer Hoeverder. Pak een stoel en schuif aan. Fijn dat je de h.kamer hebt gevonden. Ik hoop dat je je thuis gaat voelen en vooral dat je sterk genoeg wordt om de medicatie de baas te worden. Succes. @Wilhelminawat ga jij de laatste tijd goed hé? Eindelijk kunnen we wat meer positieve berichten lezen. En je bent kruimeltjesvrij meid. Heerlijk. Vechter en Pluisje Goed geslapen? Karin en jij? Hier weer uitmuntend gepit. 9 uur dus weer uitgerust. Vandaag heel rustig aan doen, althans proberen. Ik heb behoorlijk slecht geslapen ik heb een kat moeten laten inslapen en ben weer aan het afbouwen maar geeft zoveel stress weer vreselijk naar hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Wat sneu Pluisje van je kat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aivy84 Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Hoii Ik lees nog niet zolang af en toe eens mee... zijn jullie al benzo vrij of nog aan het afkicken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 11 minuten geleden zei aivy84: Hoii Ik lees nog niet zolang af en toe eens mee... zijn jullie al benzo vrij of nog aan het afkicken? Hey,ik zou je foto eraf halen.dit is een publieke forum.ik ben 31 dagen benzo vrij en het gaat langzaam beter aivy84 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aivy84 Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Thanks... foto is weg. Hoeveel slikte je als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 uur geleden zei aivy84: Thanks... foto is weg. Hoeveel slikte je als ik vragen mag? 3mg xanax Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden