Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goeie morgen allemaal, Vandaag gaat het :sun: schijnen dus laat je maar lekker verwennen door hem.

Kaat haat je de zomer? Toch maar proberen om er even in te gaan zitten zodat je het lekker warm krijgt meid!!!!!!

Lynn vandaag nog een dag werken en dan lekker weekend, geniet ervan en doe rustig aan.

Pluisje je ademhaling wordt pas rustiger als jezelf rustiger wordt. De onrustige ademhaling is het gevolg van, niet de oorzaak dus wordt het weer een beetje rustiger in jouw lichaam dan gaat de ademhaling ook omlaag. Probeer het te accepteren als iets wat er nu eenmaal bij hoort en weet dat het overgaat, maar het heeft tijd nodig.

@Wil:lips:

bewerkt door bolletje
Geplaatst
2 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal, Vandaag gaat het :sun: schijnen dus laat je maar lekker verwennen door hem.

Kaat haat je de zomer? Toch maar proberen om er even in te gaan zitten zodat je het lekker warm krijgt meid!!!!!!

Lynn vandaag nog een dag werken en dan lekker weekend, geniet ervan en doe rustig aan.

Pluisje je ademhaling wordt pas rustiger als jezelf rustiger wordt. De onrustige ademhaling is het gevolg van, niet de oorzaak dus wordt het weer een beetje rustiger in jouw lichaam dan gaat de ademhaling ook omlaag. Probeer het te accepteren als iets wat er nu eenmaal bij hoort en weet dat het overgaat, maar het heeft tijd nodig.

@Wil:lips:

Goedemorgen bolletje ja die ademhaling is vreselijk ik ben zo bang door een snelle afbouw dat ik wat beschadigd heb en ik heb een angststoornis er onder zitten dus de angst komt er meer uit en ik kan niet omhoog met de ad nu kan niet opbouwen en afbouwen 

Geplaatst (bewerkt)

Ja Bolletje ik haat de zomer.  Hier is het altijd veel te warm. Ik kan niet meer tegen die warmte na de overgang die al een hel was. Dus dat wordt drie maanden in bed liggen bij de airco. De zon ga ik al jaren niet meer in, kan die niet verdragen, nu met die zwakte al helemaal niet. Ik slik al jaren vitamine D pillen en die werken goed, was te zien op bloeduitslagen.

Ik houd van de winter en herfst vooral als het heel vroeg donker is, vind dat fijn, om vier uur al donker. Ik ben in het verkeerde land geboren denk ik.

bewerkt door karin123
Geplaatst
1 uur geleden zei karin123:

Ja Bolletje ik haat de zomer.  Hier is het altijd veel te warm. Ik kan niet meer tegen die warmte na de overgang die al een hel was. Dus dat wordt drie maanden in bed liggen bij de airco. De zon ga ik al jaren niet meer in, kan die niet verdragen, nu met die zwakte al helemaal niet. Ik slik al jaren vitamine D pillen en die werken goed, was te zien op bloeduitslagen.

Ik houd van de winter en herfst vooral als het heel vroeg donker is, vind dat fijn, om vier uur al donker. Ik ben in het verkeerde land geboren denk ik.

Ik hou ook niet zo van de warmte hoor ja de overgang is een ellende meis hier nu bijna drie jaar niet ongesteld  daarvoor had ik ook angst maar met een ad goed onder controle  helaas nu weer veel angst hoe gaat het met je nu 

Geplaatst

Hallo allemaal hoe gaat het met afbouwen   vannacht lekker geslapen heerlijk was dat en ik zit achter de computer muziek te luisteren en filmpjes van de natuur  en filmpjes van alles wat  ik wens jullie een fijne dag                   liefs wil      :heart:

Geplaatst

Ja Pluisje je bent erg onzeker over jezelf en nu kunnen we allemaal zeggen "het is niet zo", maar daar heb je geen boodschap aan. Die angst zit er, heeft misschien allang voor het pillen slikken gezeten, en niemand kan je helpen (zucht) tenminste ik zou niet weten hoe. .wat kunnen we hier doen voor jou om je wat te helpen bij de strijd? Kan je dat zeggen?

Karin dat klinkt als een fikse depressie meid. Ben je hiervoor naar de h. arts geweest? Want dit is bijna niet te doen voor je.:lips:

Wil dat klinkt goed. Fijn voor je, je verdiend het.

Geplaatst

@bolletjedat denk ik ook, volgens mij al jaren denk ik sinds kort. Nooit meer ergens plezier in. Ik dacht door de raad op te volgen van de GGZ dat het beter zou gaan en mijn angst zou verdwijnen maar dat is niet zo geweest, het hielp gewoon niet ondanks al mijn exposure gedoe, ik blijf angst houden voor alles en dat maakt me depressief want je kunt niets meer doen. Ben ook uitgeput door al die pogingen die op niets uitlopen. Zit ook onder de spanning al heel lang. Daarom hebben ze mij ook op de Venlafaxine gezet. Zou moeten werken voor angst en depressie.

Geplaatst

Maar ben je wel eens goed onderzocht en onder behandeling geweest voor die angst Karin. Das veel belangrijker dan je onder de pillen stoppen. Daarmee verdwijnt het niet maar wordt het onderdrukt. Ze moeten de oorzaak vinden. Misschien is het wel een gemis aan iets en eenvoudig op te lossen, of een juiste behandeling waar je wat aan hebt.

Geplaatst

Ja ik ben al vier jaar onder behandeling van de GGZ en niets helpt. Ik heb mij in 2017 laten opnemen om van de Benzo's af te komen en heb daar 9 weken gezeten, wilde niet eens meer naar huis want de zomer begon en daar was het koel. Ik kwam al overspannen thuis. Toen begonnen bij de GGZ om de pillen verder af te bouwen en dat lukte ook maar niet. Ik heb vier jaar onder de Olanzapine gezeten en kon niet eens meer denken en alles was donker, daar werd ik ook depressief van. Laatst zeiden bij de GGZ dat ze niet begrepen waarom ze mij Olanzapine hebben gegeven omdat ik niet psychotisch was, ze gaven het voor mijn angst maar het hielp maar matig. Ze zijn met exposure bezig geweest en pieker denken. Toen ik van de Olanzapine af was bleven allemaal negatieve gedachten door mijn hoofd stromen de hele dag. De Venlafaxine heeft dat wel minder gemaakt maar ik ben nog aan het opbouwen zonder gaat helemaal niet omdat ik eerst rust moet krijgen. Een andere behandeling hebben ze niet.

Geplaatst
22 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo allemaal hoe gaat het met afbouwen   vannacht lekker geslapen heerlijk was dat en ik zit achter de computer muziek te luisteren en filmpjes van de natuur  en filmpjes van alles wat  ik wens jullie een fijne dag                   liefs wil      :heart:

Wat fijn voor je @Wilhelmina, dat ziet er goed uit, ga zo door.

Geplaatst

Ja Karin ik slik nog Paroxetine maar 10 mg. minder. Ik heb het geslikt tegen de afkickverschijnselen van Lorazepam. En ja, samen met iedere dag 1 uur minstens rusten voelde en voel ik me goed.

Geplaatst

Ja Bolletje ik weet dat je aan het afbouwen bent, vind dat erg knap van je, ook dat je er de tijd voor neemt. Voor de afkickverschijnselen dus. Dank je voor je antwoord, was benieuwd waar je het voor slikte.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...