Spring naar bijdragen

ONZE HUIKAMER27-5-2021

Aanbevolen berichten

Lieve medefrummels goeie morgen,

Zal ik jullie eens wat vertellen? Vanaf morgen wordt het mooier weer. Lekker met je blote bast in het zonnetje en vitamientjes op doen. Ik doe niet mee krijg het te gauw te warm dus zet ik m'n deur open. Kan daar niet zo goed tegen. Ik vind zo'n 18 gr. met een zonnetje heerlijk.

Hoe is het gisteren met ons gegaan? Hier erg druk dus 2 dagen ver over m'n grenzen gegaan. Eergisteren op de dagbesteding en gisteren de tuinman, de thuiszorg en de trapliftmaker. Allemaal tegelijk, nou dat voel ik nu pfffffttttt. Dadelijk weer 2 dagen naar de andere dagbesteding waar ik een hele tijd vanwege de corona, niet meer ben geweest. Eens kijken of ik dit trek of vanmiddag maar thuis blijf. Ik heb het gevoel m'n hoofd een komijnekaas en de grond een doedelzak is maaaaaaar ik laat me niet kisten en ga er voor. Heb er toch veel zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karin123:

Ademhaling nog steeds hetzelfde hier. Ik ben van 10 mg Diazepam in vier weken afgebouwd naar 0 mg, dat moest van de GGZ.

Vreselijk meis dat is toch veel te snel ja ik had het ook hoor 7 dagen 1 mg lorazepam eraf heb je er lang opgestaan ik nu ruim 2 jaar ben vanaf dec aan het afbouwen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Pluisje53:

Vreselijk meis dat is toch veel te snel ja ik had het ook hoor 7 dagen 1 mg lorazepam eraf heb je er lang opgestaan ik nu ruim 2 jaar ben vanaf dec aan het afbouwen 

Ja is ook veel te snel. Ik heb 24 jaar Oxa gebruikt en sinds 2015 ook Diazepam erbij van de huisarts om om te zetten maar hij heeft het niet in de gaten gehouden en zo zat ik aan beide benzo's vast. Bij de opname omgezet in 25 mg Diazepam en binnen 4 dagen naar 18 Diazepam. Sloeg ook al nergens op. Veel paniekaanvallen gehad en lopen door de gangen als een bezetene.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karin123:

Ja is ook veel te snel. Ik heb 24 jaar Oxa gebruikt en sinds 2015 ook Diazepam erbij van de huisarts om om te zetten maar hij heeft het niet in de gaten gehouden en zo zat ik aan beide benzo's vast. Bij de opname omgezet in 25 mg Diazepam en binnen 4 dagen naar 18 Diazepam. Sloeg ook al nergens op. Veel paniekaanvallen gehad en lopen door de gangen als een bezetene.

Wat erg meis naar zo.n lange tijd zo snel af te bouwen dat is niet normaal meer ja dat kan ik me voorstellen dat je veel paniekaanvallen hebt gehad en geen  rust meer had ik merk het ook hoor met de afbouw van de lorazepam dat mijn angsten erger  worden maar ik heb zo.n last van de lorazepam ik wordt er ziek van als ik ze inneem dus het moet er vanaf 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...