Spring naar bijdragen

ONZE HUIKAMER24-5-2021


Aanbevolen berichten

Moghu mensen,

Zo, morgen zijn de feestdagen weer voorbij. Niet dat ik er een hekel aan heb hoor maar ga liever gewoon werken. Dus morgen weer het gewone leven oppakken. Gelukkig.

Vandaag gauw de dingen doen die ik moet doen en dan weer lekker knutselen. Gaan jullie nog iets leuks doen, of lukt dat niet?

Dingetje, een beetje goed geslapen na je nieuwe start?

Hoe gaat het slapen bij jou Karin? Neem je al die stres mee naar bed of is het 's avonds wat rustiger?

Pluisje hoe is het vannacht met de ademhaling geweest?

Vechter hopelijk wordt de dag weer wat milder voor je, en is het vanbinnen weer wat rustiger.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Moghu mensen,

Zo, morgen zijn de feestdagen weer voorbij. Niet dat ik er een hekel aan heb hoor maar ga liever gewoon werken. Dus morgen weer het gewone leven oppakken. Gelukkig.

Vandaag gauw de dingen doen die ik moet doen en dan weer lekker knutselen. Gaan jullie nog iets leuks doen, of lukt dat niet?

Dingetje, een beetje goed geslapen na je nieuwe start?

Hoe gaat het slapen bij jou Karin? Neem je al die stres mee naar bed of is het 's avonds wat rustiger?

Pluisje hoe is het vannacht met de ademhaling geweest?

Vechter hopelijk wordt de dag weer wat milder voor je, en is het vanbinnen weer wat rustiger.

 

Zaterdag was een baal dagje..gisteren 4 ,5 uurtjes dat ik me echt heel goed voelde..het zal nog met vallen en opstaan zijn.Maar geeft goed gevoel dat ik heel langzaam genees.Morgen ook werkdag..bezig blijven is het beste geneesmiddel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Moghu mensen,

Zo, morgen zijn de feestdagen weer voorbij. Niet dat ik er een hekel aan heb hoor maar ga liever gewoon werken. Dus morgen weer het gewone leven oppakken. Gelukkig.

Vandaag gauw de dingen doen die ik moet doen en dan weer lekker knutselen. Gaan jullie nog iets leuks doen, of lukt dat niet?

Dingetje, een beetje goed geslapen na je nieuwe start?

Hoe gaat het slapen bij jou Karin? Neem je al die stres mee naar bed of is het 's avonds wat rustiger?

Pluisje hoe is het vannacht met de ademhaling geweest?

Vechter hopelijk wordt de dag weer wat milder voor je, en is het vanbinnen weer wat rustiger.

 

Goedemorgen bolletje ik heb prometazine gepakt voor te slapen  maar de ademhaling is nog steeds niet fijn hopelijk trekt dat nog weg ik vindt het vreselijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het Pluisje maar probeer toch kalm te blijven, weet (hoe moeilijk dat nu is) dat het voorbij gaat. Jouw lichaam is flink aan het werk om te herstellen. Dat kost een hele hoop energie, dus houd je weinig over. Dan hebben de spanningen die bij de afbouw horen, vrij spel. Als je nu probeert te accepteren dat dit er allemaal bij hoort, wordt het misschien wat makkelijker voor je. Het is NIET  gevaarlijk en je gaat er NIET dood aan.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pluisje53:

Goedemorgen bolletje ik heb prometazine gepakt voor te slapen  maar de ademhaling is nog steeds niet fijn hopelijk trekt dat nog weg ik vindt het vreselijk 

Er is ondertussen al 2,25 lorazepam af..bekijk het zo..en ja voor 99% is voor iedereen hoe lager ,hoe moeilijker..sterkte 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Vechter:

Er is ondertussen al 2,25 lorazepam af..bekijk het zo..en ja voor 99% is voor iedereen hoe lager ,hoe moeilijker..sterkte 

Dat klopt vechter ik heb 1 mg in een kliniek laten doen en ben nu bang dat ik wat beschadigd heb in mijn hoofd door de snelle afbouw dat mijn ademhaling niet meer looptin 7 dagen is er 1 mg af gegaan   ik ben al vanaf dec aan het afbouwen  

Ik heb het geslikt van okt 2018 omdat mijn ad niet meer werkte toen ik in de overgang kwam heb een angststoornis er onder zitten heb nog een halve ad maar die kan niet omhoog vanwege de afbouw 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei karin123:

Nee nog steeds hetzelfde en vooral in de nacht vind ik het eng.

jullie veel sterkte ga door angsten zijn zo erg Karin en Pluisje ook veel sterkte

 

7 minuten geleden zei karin123:

Nee nog steeds hetzelfde en vooral in de nacht vind ik het eng.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Pluisje53:

Dat klopt vechter ik heb 1 mg in een kliniek laten doen en ben nu bang dat ik wat beschadigd heb in mijn hoofd door de snelle afbouw dat mijn ademhaling niet meer looptin 7 dagen is er 1 mg af gegaan   ik ben al vanaf dec aan het afbouwen  

Ik heb het geslikt van okt 2018 omdat mijn ad niet meer werkte toen ik in de overgang kwam heb een angststoornis er onder zitten heb nog een halve ad maar die kan niet omhoog vanwege de afbouw 

Maar nee u hoofd is niet beschadigd...zijn allemaal afbouw klachten. Sterkte 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vechter:

Elke dag met mini stapjes beter..Ben nog maar 45 Maar had ook titinus tijdens afbouw en is nu voor 80% verdwenen 

ik hoop zo dat het minder word v

 

2 minuten geleden zei Vechter:

Maar nee u hoofd is niet beschadigd...zijn allemaal afbouw klachten. Sterkte 

mooi zo Pluisje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De zomer ben ik ook bang voor, dat begint al in maart die angst. Die is ontstaan door de overgang. Ik had het heel heet altijd en daarnaast nog de opvliegers er over heen, 10 jaar lang, dat heeft me toen ook helemaal uitgeput. Kan nog steeds niet tegen warmte 20 graden is al teveel dus dat wordt maanden lang boven in bed liggen met de airco aan.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Pluisje53:

Ja ik heb dat ook hoor met zitten met lopen en dan heb ik die tintelingen er nog bij het is vreselijk meis 

Ik heb wel heel veel koude rillingen overdag en in de voeten die tintelingen al vanaf oktober vorig jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei karin123:

Ik heb wel heel veel koude rillingen overdag en in de voeten die tintelingen al vanaf oktober vorig jaar.

Ja ik heb het ook koud hoor en de tintelingen zitten bij mij verspreid over het lichaam  dat is ook zo.n naar gevoel die tintelingen die je hebt Vreselijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Pluisje53:

Ja ik heb het ook koud hoor en de tintelingen zitten bij mij verspreid over het lichaam  dat is ook zo.n naar gevoel die tintelingen die je hebt Vreselijk 

Ik denk dat het allemaal te maken heeft met angst en spanning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...