bolletje Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 (bewerkt) Moghu mensen, Zo, morgen zijn de feestdagen weer voorbij. Niet dat ik er een hekel aan heb hoor maar ga liever gewoon werken. Dus morgen weer het gewone leven oppakken. Gelukkig. Vandaag gauw de dingen doen die ik moet doen en dan weer lekker knutselen. Gaan jullie nog iets leuks doen, of lukt dat niet? Dingetje, een beetje goed geslapen na je nieuwe start? Hoe gaat het slapen bij jou Karin? Neem je al die stres mee naar bed of is het 's avonds wat rustiger? Pluisje hoe is het vannacht met de ademhaling geweest? Vechter hopelijk wordt de dag weer wat milder voor je, en is het vanbinnen weer wat rustiger. 24 mei 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 1 uur geleden zei bolletje: Moghu mensen, Zo, morgen zijn de feestdagen weer voorbij. Niet dat ik er een hekel aan heb hoor maar ga liever gewoon werken. Dus morgen weer het gewone leven oppakken. Gelukkig. Vandaag gauw de dingen doen die ik moet doen en dan weer lekker knutselen. Gaan jullie nog iets leuks doen, of lukt dat niet? Dingetje, een beetje goed geslapen na je nieuwe start? Hoe gaat het slapen bij jou Karin? Neem je al die stres mee naar bed of is het 's avonds wat rustiger? Pluisje hoe is het vannacht met de ademhaling geweest? Vechter hopelijk wordt de dag weer wat milder voor je, en is het vanbinnen weer wat rustiger. Zaterdag was een baal dagje..gisteren 4 ,5 uurtjes dat ik me echt heel goed voelde..het zal nog met vallen en opstaan zijn.Maar geeft goed gevoel dat ik heel langzaam genees.Morgen ook werkdag..bezig blijven is het beste geneesmiddel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 2 uur geleden zei bolletje: Moghu mensen, Zo, morgen zijn de feestdagen weer voorbij. Niet dat ik er een hekel aan heb hoor maar ga liever gewoon werken. Dus morgen weer het gewone leven oppakken. Gelukkig. Vandaag gauw de dingen doen die ik moet doen en dan weer lekker knutselen. Gaan jullie nog iets leuks doen, of lukt dat niet? Dingetje, een beetje goed geslapen na je nieuwe start? Hoe gaat het slapen bij jou Karin? Neem je al die stres mee naar bed of is het 's avonds wat rustiger? Pluisje hoe is het vannacht met de ademhaling geweest? Vechter hopelijk wordt de dag weer wat milder voor je, en is het vanbinnen weer wat rustiger. Goedemorgen bolletje ik heb prometazine gepakt voor te slapen maar de ademhaling is nog steeds niet fijn hopelijk trekt dat nog weg ik vindt het vreselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Ik weet het Pluisje maar probeer toch kalm te blijven, weet (hoe moeilijk dat nu is) dat het voorbij gaat. Jouw lichaam is flink aan het werk om te herstellen. Dat kost een hele hoop energie, dus houd je weinig over. Dan hebben de spanningen die bij de afbouw horen, vrij spel. Als je nu probeert te accepteren dat dit er allemaal bij hoort, wordt het misschien wat makkelijker voor je. Het is NIET gevaarlijk en je gaat er NIET dood aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 lieve Bolletje alles goed met je ik heb zo last slapeloosheid nu zo moe ben gesloopt liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Hier niet fijn geslapen, steeds wakker en dan heel zwak voelen en veel angst, bang om de dag weer te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 1 uur geleden zei Wilhelmina: lieve Bolletje alles goed met je ik heb zo last slapeloosheid nu zo moe ben gesloopt liefs wil Ben je nog steeds gestopt? Ben blij je nog is te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 1 uur geleden zei Pluisje53: Goedemorgen bolletje ik heb prometazine gepakt voor te slapen maar de ademhaling is nog steeds niet fijn hopelijk trekt dat nog weg ik vindt het vreselijk Er is ondertussen al 2,25 lorazepam af..bekijk het zo..en ja voor 99% is voor iedereen hoe lager ,hoe moeilijker..sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 7 minuten geleden zei Vechter: Er is ondertussen al 2,25 lorazepam af..bekijk het zo..en ja voor 99% is voor iedereen hoe lager ,hoe moeilijker..sterkte Dat klopt vechter ik heb 1 mg in een kliniek laten doen en ben nu bang dat ik wat beschadigd heb in mijn hoofd door de snelle afbouw dat mijn ademhaling niet meer looptin 7 dagen is er 1 mg af gegaan ik ben al vanaf dec aan het afbouwen Ik heb het geslikt van okt 2018 omdat mijn ad niet meer werkte toen ik in de overgang kwam heb een angststoornis er onder zitten heb nog een halve ad maar die kan niet omhoog vanwege de afbouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 1 uur geleden zei karin123: Hier niet fijn geslapen, steeds wakker en dan heel zwak voelen en veel angst, bang om de dag weer te beginnen. Sterkte meis ik weet hoe je voelt is de ademhaling wat beter nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 2 minuten geleden zei Pluisje53: Sterkte meis ik weet hoe je voelt is de ademhaling wat beter nu Nee nog steeds hetzelfde en vooral in de nacht vind ik het eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 17 minuten geleden zei Vechter: Ben je nog steeds gestopt? Ben blij je nog is te horen nee ik stop niet maar die tinnitus gaat zo hard jongen hoe gaat het met jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 5 minuten geleden zei karin123: Nee nog steeds hetzelfde en vooral in de nacht vind ik het eng. jullie veel sterkte ga door angsten zijn zo erg Karin en Pluisje ook veel sterkte 7 minuten geleden zei karin123: Nee nog steeds hetzelfde en vooral in de nacht vind ik het eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 10 minuten geleden zei karin123: Nee nog steeds hetzelfde en vooral in de nacht vind ik het eng. Ja hier ook nog het zelfde helaas Ja in de nacht is het vreselijk eng dan schrik je ook wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 4 minuten geleden zei Wilhelmina: jullie veel sterkte ga door angsten zijn zo erg Karin en Pluisje ook veel sterkte Dankje wel jij ook heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 10 minuten geleden zei Wilhelmina: nee ik stop niet maar die tinnitus gaat zo hard jongen hoe gaat het met jou Elke dag met mini stapjes beter..Ben nog maar 45 Maar had ook titinus tijdens afbouw en is nu voor 80% verdwenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 20 minuten geleden zei Pluisje53: Dat klopt vechter ik heb 1 mg in een kliniek laten doen en ben nu bang dat ik wat beschadigd heb in mijn hoofd door de snelle afbouw dat mijn ademhaling niet meer looptin 7 dagen is er 1 mg af gegaan ik ben al vanaf dec aan het afbouwen Ik heb het geslikt van okt 2018 omdat mijn ad niet meer werkte toen ik in de overgang kwam heb een angststoornis er onder zitten heb nog een halve ad maar die kan niet omhoog vanwege de afbouw Maar nee u hoofd is niet beschadigd...zijn allemaal afbouw klachten. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Zojuist zei Vechter: Elke dag met mini stapjes beter..Ben nog maar 45 Maar had ook titinus tijdens afbouw en is nu voor 80% verdwenen ik hoop zo dat het minder word v 2 minuten geleden zei Vechter: Maar nee u hoofd is niet beschadigd...zijn allemaal afbouw klachten. Sterkte mooi zo Pluisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 De zomer ben ik ook bang voor, dat begint al in maart die angst. Die is ontstaan door de overgang. Ik had het heel heet altijd en daarnaast nog de opvliegers er over heen, 10 jaar lang, dat heeft me toen ook helemaal uitgeput. Kan nog steeds niet tegen warmte 20 graden is al teveel dus dat wordt maanden lang boven in bed liggen met de airco aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 17 minuten geleden zei Vechter: Maar nee u hoofd is niet beschadigd...zijn allemaal afbouw klachten. Sterkte Dankje wel vechter ook niet door te snel afbouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 @Pluisje53heb je dat ook met die ademhaling als je loopt, ik wel en vind het ook eng om dan te lopen. Ik loop alleen nog naar de w.c. toe omdat dat moet natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 2 minuten geleden zei karin123: @Pluisje53heb je dat ook met die ademhaling als je loopt, ik wel en vind het ook eng om dan te lopen. Ik loop alleen nog naar de w.c. toe omdat dat moet natuurlijk. Ja ik heb dat ook hoor met zitten met lopen en dan heb ik die tintelingen er nog bij het is vreselijk meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 1 minuut geleden zei Pluisje53: Ja ik heb dat ook hoor met zitten met lopen en dan heb ik die tintelingen er nog bij het is vreselijk meis Ik heb wel heel veel koude rillingen overdag en in de voeten die tintelingen al vanaf oktober vorig jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 4 minuten geleden zei karin123: Ik heb wel heel veel koude rillingen overdag en in de voeten die tintelingen al vanaf oktober vorig jaar. Ja ik heb het ook koud hoor en de tintelingen zitten bij mij verspreid over het lichaam dat is ook zo.n naar gevoel die tintelingen die je hebt Vreselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 1 minuut geleden zei Pluisje53: Ja ik heb het ook koud hoor en de tintelingen zitten bij mij verspreid over het lichaam dat is ook zo.n naar gevoel die tintelingen die je hebt Vreselijk Ik denk dat het allemaal te maken heeft met angst en spanning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden