Spring naar bijdragen

ONZE H. KAMER 18-5-2021


Aanbevolen berichten

Goedemorgen  Lieve Mensen hebben jullie ook de angst ik heb nog een heel klein kruiimeltje Brozemepam en mocht nu stoppen helemaal met bromazepam maar ik durf niet en voel niks meer van bromazepam  en dan mag  ik helemaal stoppen ik zit hier zo mee help me een beetje    liefs wil              :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal 

Ik ben aan het afbouwen met de lorazepam  nu heb ik sinds een paar dagen het gevoel of dat je doordraaid een heel naar gevoel in het hoofd ik heb ook nog een angststoornis al 30 jaar een goede ad gehad werkte prima tot de overgang toen niks meer en zo op de lorazepam terecht gekomen 

Kent iemand dat gevoel ik wordt er vreselijk bang van 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Wilhelmina:

Goedemorgen  Lieve Mensen hebben jullie ook de angst ik heb nog een heel klein kruiimeltje Brozemepam en mocht nu stoppen helemaal met bromazepam maar ik durf niet en voel niks meer van bromazepam  en dan mag  ik helemaal stoppen ik zit hier zo mee help me een beetje    liefs wil              :heart:

 Hoi wil wat vreselijk ja die angst ken ik ja het is zo moeilijk om te stoppen 

Maar hij doet niks meer Wil 

Mischien toch stoppen en zeggen klaar nu ❤

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Pluisje53:

 Hoi wil wat vreselijk ja die angst ken ik ja het is zo moeilijk om te stoppen 

Maar hij doet niks meer Wil 

Mischien toch stoppen en zeggen klaar nu ❤

ja ik kan niet doorgaan ik mocht al lang stoppen van de Arts die pil doet helemaal niks meer en jij  Pluisje ik denk dat jij er ook doorheen moet gaan ondanks allen angsten komt goed met jou hoor ik denk aan jou i     liefs wil       :heart:               

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Wilhelmina:

ja ik kan niet doorgaan ik mocht al lang stoppen van de Arts die pil doet helemaal niks meer en jij  Pluisje ik denk dat jij er ook doorheen moet gaan ondanks allen angsten komt goed met jou hoor ik denk aan jou i     liefs wil       :heart:               

Dankje wel Wil ja dat gevoel van doordraaien is niet fijn dat is eng 

Ik denk ook aan jou liefs diana ❤

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga stoppen helemaal kan niet doorgaan deze week nu ben ik ook zo beroert kan niks meer jullie zijn ook uitgeput stijf pijn en raar hoof misselijk de hele dag huilen enz  jullie weten er alles van suizen tinitus gaat zo hard            Groetjes wil            :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei karin123:

Toen ik nog Olanzapine gebruikte had ik er geen last van, ook niet van angst gevoel in de buik, nu wel, hoewel het iets minder is geworden door de Venlafaxine.

 

2 minuten geleden zei karin123:

Toen ik nog Olanzapine gebruikte had ik er geen last van, ook niet van angst gevoel in de buik, nu wel, hoewel het iets minder is geworden door de Venlafaxine.

De pillen maffia hebben ons zo ziek gemaakt en nog jongen kinderen krijgen ze nu ook dat is erg ze doen  alles voor  geld  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Pluisje53:

Goedemorgen allemaal 

Ik ben aan het afbouwen met de lorazepam  nu heb ik sinds een paar dagen het gevoel of dat je doordraaid een heel naar gevoel in het hoofd ik heb ook nog een angststoornis al 30 jaar een goede ad gehad werkte prima tot de overgang toen niks meer en zo op de lorazepam terecht gekomen 

Kent iemand dat gevoel ik wordt er vreselijk bang van 

Hey Pluisje,  

Dat doordraaien ken ik niet of ik begrijp niet helemaal wat je daarmee bedoelt, maar ik heb zelf ook al zoveel rare verschijnselen gehad, soms voor enkele dagen, soms enkele weken, om te verdwijnen en weer plaats te maken voor andere rare verschijnselen die ik niet echt kon benoemen... soort gefladder in de buik, inwendig trillen in hoofd en romp alsof ik een centrifuge ben, in mijn slapen gevoel alsof ik zuurtjes eet, in mijn lijf gevoel alsof ik onder hoogspanning sta... je kan het zo gek niet bedenken. Maar het zijn gewoon ontwenningsverschijnselen, die komen en gaan, je kan er geen peil op trekken, maar ze gaan wel over, hoor! Moed houden en proberen je aandacht ervan af te leiden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-5-2021 om 16:14 zei Lynn46:

Hey Pluisje,  

Dat doordraaien ken ik niet of ik begrijp niet helemaal wat je daarmee bedoelt, maar ik heb zelf ook al zoveel rare verschijnselen gehad, soms voor enkele dagen, soms enkele weken, om te verdwijnen en weer plaats te maken voor andere rare verschijnselen die ik niet echt kon benoemen... soort gefladder in de buik, inwendig trillen in hoofd en romp alsof ik een centrifuge ben, in mijn slapen gevoel alsof ik zuurtjes eet, in mijn lijf gevoel alsof ik onder hoogspanning sta... je kan het zo gek niet bedenken. Maar het zijn gewoon ontwenningsverschijnselen, die komen en gaan, je kan er geen peil op trekken, maar ze gaan wel over, hoor! Moed houden en proberen je aandacht ervan af te leiden!

Goedemorgen lynn

Ja het is gevoel of dat je helemaal gek wordt lijkt het op 

Ik heb ook het gevoel dat ik zelf moet ademhalen en overal tintelingen  druk op de borst 

Het is niet fijn meer die afbouw 

Heel veel sterkte meis 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...