Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 17-5-2021


Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal ,

Van harte welkom Lotte in onze H. kamer. Ik hoop dat je hier zoveel steun kunt vinden, zodat het wat makkelijker voor je wordt om te stoppen.:rose:

Zo, weer een nieuwe week. Weer een week dichter bij ons herstel. Stel je maar eens voor, geen suf gevoel, geen onrust meer, geen belabberd gevoel, en niet meer somber. Hoe fijn zou het zijn  als we dat allemaal niet meer hebben en gewoon gelukkig zijn met onszelf en onze omgeving, hoelang is dat geleden. Frummeltjes heerlijk toch. En die tijd komt, zeker weten.

Hebben we een beetje kunnen pitten strijders van het eerste uur? Wat gaan jullie vandaag doen? Ik weer naar de dagbesteding. Heb er veel zin in.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal ,

Van harte welkom Lotte in onze H. kamer. Ik hoop dat je hier zoveel steun kunt vinden, zodat het wat makkelijker voor je wordt om te stoppen.:rose:

Zo, weer een nieuwe week. Weer een week dichter bij ons herstel. Stel je maar eens voor, geen suf gevoel, geen onrust meer, geen belabberd gevoel, en niet meer somber. Hoe fijn zou het zijn  als we dat allemaal niet meer hebben en gewoon gelukkig zijn met onszelf en onze omgeving, hoelang is dat geleden. Frummeltjes heerlijk toch. En die tijd komt, zeker weten.

Hebben we een beetje kunnen pitten strijders van het eerste uur? Wat gaan jullie vandaag doen? Ik weer naar de dagbesteding. Heb er veel zin in.

@bolletjeKlinkt heerlijk, dat vooruitzicht! Hoe was de dagbesteding? 

@karin123 Hoe gaat het met jou? Kan je al iets meer rust vinden? 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Komende vrijdag ga ik starten met het omzetten van de Oxazepam naar Diazepam. En ik vind het zo spannend. Ben nu al bang voor wat het met mij zal doen. Diep van binnen voel ik mij echt gelukkig maar de Oxazepam haalt mij helemaal uit balans door al die lichamelijke dingen die ik heel de dag voel. Ben ook zo snel moe en huil veel. Omdat ik het soms gewoon niet meer weet. Heel mijn dag denk ik eraan omdat ik steeds na moet denken om iedere 3 uur 5 mg te slikken. En denk ik er zelf niet aan dan doet mijn lichaam mij wel herinneren door weer dove gevoelens te krijgen of een apart gevoel in mijn arm en been. Zo eng!

Sorry voor mijn klagen maar ik moet het even kwijt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Dingetje,

Fijn dat je ook nog steeds van binnen voelt dat geluk er ook nog zit, houdt dit vast. Huilen is goed net als klagen. Je raakt een hoop kwijt. En zet een wekker en laat hem om de 3 uur af gaan. Maar accepteer dat je je erg onzeker voelt want dat ben je nu en hoort er bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dingetje23:

Goedemorgen allemaal,

Komende vrijdag ga ik starten met het omzetten van de Oxazepam naar Diazepam. En ik vind het zo spannend. Ben nu al bang voor wat het met mij zal doen. Diep van binnen voel ik mij echt gelukkig maar de Oxazepam haalt mij helemaal uit balans door al die lichamelijke dingen die ik heel de dag voel. Ben ook zo snel moe en huil veel. Omdat ik het soms gewoon niet meer weet. Heel mijn dag denk ik eraan omdat ik steeds na moet denken om iedere 3 uur 5 mg te slikken. En denk ik er zelf niet aan dan doet mijn lichaam mij wel herinneren door weer dove gevoelens te krijgen of een apart gevoel in mijn arm en been. Zo eng!

Sorry voor mijn klagen maar ik moet het even kwijt. 

Hey Dingetje, wat goed dat je gaat beginnen afbouwen.... dat is het begin van het einde van al die klachten. En klaag maar zoveel je wil, dat doen we hier allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...