bolletje Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 (bewerkt) Goeie morgen allemaal , Van harte welkom Lotte in onze H. kamer. Ik hoop dat je hier zoveel steun kunt vinden, zodat het wat makkelijker voor je wordt om te stoppen. Zo, weer een nieuwe week. Weer een week dichter bij ons herstel. Stel je maar eens voor, geen suf gevoel, geen onrust meer, geen belabberd gevoel, en niet meer somber. Hoe fijn zou het zijn als we dat allemaal niet meer hebben en gewoon gelukkig zijn met onszelf en onze omgeving, hoelang is dat geleden. Frummeltjes heerlijk toch. En die tijd komt, zeker weten. Hebben we een beetje kunnen pitten strijders van het eerste uur? Wat gaan jullie vandaag doen? Ik weer naar de dagbesteding. Heb er veel zin in. 17 mei 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Goedemorgen Dat is een droom wat Bolletje geschreven heeft het zou mooi zijn dat wil ik ook je zelf zijn geen onrust het is een droom die werkelijk gaat worden hopelijk geen tinnitus meer ik wens jullie een fijne dag liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 @Bolletje veel plezier bij de dagbesteding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 14 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal , Van harte welkom Lotte in onze H. kamer. Ik hoop dat je hier zoveel steun kunt vinden, zodat het wat makkelijker voor je wordt om te stoppen. Zo, weer een nieuwe week. Weer een week dichter bij ons herstel. Stel je maar eens voor, geen suf gevoel, geen onrust meer, geen belabberd gevoel, en niet meer somber. Hoe fijn zou het zijn als we dat allemaal niet meer hebben en gewoon gelukkig zijn met onszelf en onze omgeving, hoelang is dat geleden. Frummeltjes heerlijk toch. En die tijd komt, zeker weten. Hebben we een beetje kunnen pitten strijders van het eerste uur? Wat gaan jullie vandaag doen? Ik weer naar de dagbesteding. Heb er veel zin in. @bolletjeKlinkt heerlijk, dat vooruitzicht! Hoe was de dagbesteding? @karin123 Hoe gaat het met jou? Kan je al iets meer rust vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dingetje23 Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Goedemorgen allemaal, Komende vrijdag ga ik starten met het omzetten van de Oxazepam naar Diazepam. En ik vind het zo spannend. Ben nu al bang voor wat het met mij zal doen. Diep van binnen voel ik mij echt gelukkig maar de Oxazepam haalt mij helemaal uit balans door al die lichamelijke dingen die ik heel de dag voel. Ben ook zo snel moe en huil veel. Omdat ik het soms gewoon niet meer weet. Heel mijn dag denk ik eraan omdat ik steeds na moet denken om iedere 3 uur 5 mg te slikken. En denk ik er zelf niet aan dan doet mijn lichaam mij wel herinneren door weer dove gevoelens te krijgen of een apart gevoel in mijn arm en been. Zo eng! Sorry voor mijn klagen maar ik moet het even kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Moghu Dingetje, Fijn dat je ook nog steeds van binnen voelt dat geluk er ook nog zit, houdt dit vast. Huilen is goed net als klagen. Je raakt een hoop kwijt. En zet een wekker en laat hem om de 3 uur af gaan. Maar accepteer dat je je erg onzeker voelt want dat ben je nu en hoort er bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 3 uur geleden zei Dingetje23: Goedemorgen allemaal, Komende vrijdag ga ik starten met het omzetten van de Oxazepam naar Diazepam. En ik vind het zo spannend. Ben nu al bang voor wat het met mij zal doen. Diep van binnen voel ik mij echt gelukkig maar de Oxazepam haalt mij helemaal uit balans door al die lichamelijke dingen die ik heel de dag voel. Ben ook zo snel moe en huil veel. Omdat ik het soms gewoon niet meer weet. Heel mijn dag denk ik eraan omdat ik steeds na moet denken om iedere 3 uur 5 mg te slikken. En denk ik er zelf niet aan dan doet mijn lichaam mij wel herinneren door weer dove gevoelens te krijgen of een apart gevoel in mijn arm en been. Zo eng! Sorry voor mijn klagen maar ik moet het even kwijt. Hey Dingetje, wat goed dat je gaat beginnen afbouwen.... dat is het begin van het einde van al die klachten. En klaag maar zoveel je wil, dat doen we hier allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dingetje23 Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Ik heb heel lang gedacht dat ik lichamelijk iets mankeerde. Maar het kan niet missen dat dit met de Benzo's te maken heeft. Ik ben altijd al een hypogonder geweest en dit maakt het er echt niet makkelijker op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden