Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 16-5-2021


Aanbevolen berichten

En nog eentje Wil. En natuurlijk voor de rest ook

El paraíso viviente 1974 (Español Latino) - YouTube

Vechter hopelijk voel je je vandaag wat positiever.  Als de vraag gesteld wordt, "wil de echte Vechter opstaan?" kan jij gaan staan met je borst vooruit.

Pluisje doe je vandaag rustig? Tja lieverd het is doorzetten nu. Maar dat lukt jou. Dadelijk heb je jezelf helemaal terug en das echt het lijden nu waard.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei bolletje:

En nog eentje Wil. En natuurlijk voor de rest ook

El paraíso viviente 1974 (Español Latino) - YouTube

Vechter hopelijk voel je je vandaag wat positiever.  Als de vraag gesteld wordt, "wil de echte Vechter opstaan?" kan jij gaan staan met je borst vooruit.

Pluisje doe je vandaag rustig? Tja lieverd het is doorzetten nu. Maar dat lukt jou. Dadelijk heb je jezelf helemaal terug en das echt het lijden nu waard.

Ik ben super blij met al je berichten hier..je bent onrechtstreeks een super steunpilaar voor mij..inderdaad borst vooruit,elke dag begin ik er meer van overtuigd te geraken dat het mij gaat lukken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bolletje Bedank voor je leuke filmpjes is het met jou ook wat beter vannacht slecht geslapen ik had weer een nachtmerrie afbouwen is best moeilijk ik gebruik nu nog 1x per dag gewogen op de weegschaal 5 van 320 320 is een tablet  ik wens iedereen met afbouwen het beste sterkte allemaal             liefs wil  :heart: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor mij is het weer wat beter, ik denk dat ik weer erg over m'n grenzen ben gegaan. om weer wat minder moe te worden moet ik effe wat meer rust houden. Slaap nu 

1 1/2 a twee uur tussen de middag. Dat heeft een paar jaar geduurd voor ik er aan toe kon geven. Nu vind ik het heerlijk.

Ja die nachtmerries komen echt door  de ontwenning hoor, ik droom ook raar en naar. Sterkte meis je bent er bijna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei bolletje:

En nog eentje Wil. En natuurlijk voor de rest ook

El paraíso viviente 1974 (Español Latino) - YouTube

Vechter hopelijk voel je je vandaag wat positiever.  Als de vraag gesteld wordt, "wil de echte Vechter opstaan?" kan jij gaan staan met je borst vooruit.

Pluisje doe je vandaag rustig? Tja lieverd het is doorzetten nu. Maar dat lukt jou. Dadelijk heb je jezelf helemaal terug en das echt het lijden nu waard.

Dankje wel bolletje het is echt een gevecht vreselijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, 

bedankt voor de leuke filmpjes, die van het zwijntje was wel heel zielig!

Ik kijk ook graag naar natuurdocumentaires of films op tv, herinnert me eraan hoe mooi de wereld kan zijn! En je kan ervan genieten zonder je teveel te moeten concentreren...

Vandaag lastige dag gehad, had redelijk druk maar wel leuk weekend gehad en vannacht niet veel geslapen en dus last van  vermoeidheid, onrust en spanning... was gelukkig niet te druk op het werk.

Denk dat ik net als jij Bolletje soms toch wat teveel eis van mezelf terwijl ik nog niet zolang terug operationeel ben... ik wil werken, huishouden doen, sociale contacten onderhouden en wil ook alles meedoen met mijn vriend, mijn moeder helpen ... ik haat het om mensen teleur te stellen, maar moet mezelf toch wat meer rust gunnen.

Dus nu ga ik proberen wat te rusten en deze week wat rustiger aan te doen. Fijne avond iedereen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...