Spring naar bijdragen

Nieuw hier en meteen een vraag


COLLOWME

Aanbevolen berichten

Hoi, 

Ik, bijna 40 al een heel verleden met drugs (stappen) uitgaan en alcohol en dat laatste is na 't stappen blijven hangen (was vaak cocainegebruik en ghb en alcohol) 

 

Heb meteen een intieme vraag... Sinds kort een soort van orgasme verslaafd. Durf 't nergens te vertellen... Opgenomen geweest (toen speelde dit niet) en qua middelen gaat 't goed, maar dit is nieuw en ik weet... Blijkbaar inruil.. 

 

Kan ik hiermee ergens terecht? Ben geen echte seks verslaafde maar merk wel dat deze ontlading net als cocaïne of drank hetzelfde doet... Hoofd uit, leven aan... 

 

Begin me zorgen te maken maar durf niet aan te kloppen. Dacht, alles beter dan middelen gebruiken maar het wordt obsessief

 

Graag geen grapjes dit is serieus 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens op nvsh.nl, de website van de Nederlandse Vereniging voor Seksuele Hervorming. Daar staat een heleboel informatie over seksualiteit en je kunt er ook vragen stellen. Ze vinden er niet gauw iets gek, en wat jij beschrijft zeker niet.

Mijn idee is: maak je er niet direct zorgen over en geef gerust een tijdje eraan toe. Best kans dat het op den duur vanzelf weer minder wordt en dan had het kennelijk een functie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, alles beter dan middelen gebruiken, dat sowieso. Een orgasme maakt bepaalde stoffen in je hoofd/lijf los, die erg prettige dingen met je doen. Plus je bent vaak even helemaal los. Dus dat je er nu veel aan doet, lijkt me niet direct een probleem. Als je er last van hebt, of het hindert je in je leven, dan vind ik de tip van @Bob. een goede, de nvsh. En intussen niet al te druk maken.

Hoe gaat het verder met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn jullie berichten. Op zich gaat 't best goed eigenlijk. Kan goed van de sos afblijven, wijntje heeeeeeel soms. Ben fit, slaap goed, maar dit is nieuw en idd doe er niemand kwaad mee. Gezonder dan in m'n neus stoppen. Nooit vies van seks geweest maar met mezelf nooit interesse nu dus wel... Fijn om het gewoon te zeggen hier... 

 

Tis meer dat ik bang ben door te slaan in iets anders 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...