Spring naar bijdragen

ONZE H. KAMER 11-5-2021


Aanbevolen berichten

Goeie morgen medestrijders,

Wie gaat er vandaag even een frisse neus halen? Ikke niet, moet naar de dagbesteding, ook niet verkeerd hoor.:lol:

Die verrekte moeheid is er nog steeds. Voordeel ik slaap heel goed. Zou alleen graag willen weten waar het vandaan komt. Ontwenning, injectie corona, of herseninfarct. Ik vind het vervelend. Maar goed we gaan er vandaag weer voor.

  •  

 Bolletje meissie jij ook bedank voor je bericht van je ik ga nu zitten mijn hooft is zo raar door slapen loosheid gaat ooit beter worden                     liefs wil

 

 

WIL lieverd,

Alles wat te maken heeft met ontwenning verdwijnt in de toekomst. Maar er zijn bij jou misschien ook dingen die niets te maken hebben met de ontwenning. Probeer die dingen eens te scheiden, dat is misschien wat makkelijker voor je.:heart:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, ik heb vannacht goed geslapen en ga zo een rondje lopen. Ik ben thuis van mijn werk, dus hoef nergens heen.

Veel  uitrusten, ik zit thuis met een burn-out. Mijn lijf wil niet meer mee dus probeer het rust te geven. Heel saai.

Allemaal weer sterkte vandaag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen medestrijders,

Wie gaat er vandaag even een frisse neus halen? Ikke niet, moet naar de dagbesteding, ook niet verkeerd hoor.:lol:

Die verrekte moeheid is er nog steeds. Voordeel ik slaap heel goed. Zou alleen graag willen weten waar het vandaan komt. Ontwenning, injectie corona, of herseninfarct. Ik vind het vervelend. Maar goed we gaan er vandaag weer voor.

  •  

 Bolletje meissie jij ook bedank voor je bericht van je ik ga nu zitten mijn hooft is zo raar door slapen loosheid gaat ooit beter worden                     liefs wil

 

 

WIL lieverd,

Alles wat te maken heeft met ontwenning verdwijnt in de toekomst. Maar er zijn bij jou misschien ook dingen die niets te maken hebben met de ontwenning. Probeer die dingen eens te scheiden, dat is misschien wat makkelijker voor je.:heart:

Lieve Mensen 4 uur geslapen ben ik tevreden mee weer een nieuwe  dag ik denk dat de afbouw ook heel emotioneel is en veel dingen door je hoofd gaan iets wat in je hooft niet verwerk is bedoel je dit ook Bolletje en het zit zo vast maar ik moet leren los te laten   mensen we gaan verder er is licht in de tunnel daar gaan we doorheen     liefs wil:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Oxavrouw:

Hoi allemaal, ik heb vannacht goed geslapen en ga zo een rondje lopen. Ik ben thuis van mijn werk, dus hoef nergens heen.

Veel  uitrusten, ik zit thuis met een burn-out. Mijn lijf wil niet meer mee dus probeer het rust te geven. Heel saai.

Allemaal weer sterkte vandaag. 

Geniet vandaag is goed een stukje lopen  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen medestrijders,

Wie gaat er vandaag even een frisse neus halen? Ikke niet, moet naar de dagbesteding, ook niet verkeerd hoor.:lol:

Die verrekte moeheid is er nog steeds. Voordeel ik slaap heel goed. Zou alleen graag willen weten waar het vandaan komt. Ontwenning, injectie corona, of herseninfarct. Ik vind het vervelend. Maar goed we gaan er vandaag weer voor.

  •  

 Bolletje meissie jij ook bedank voor je bericht van je ik ga nu zitten mijn hooft is zo raar door slapen loosheid gaat ooit beter worden                     liefs wil

 

 

WIL lieverd,

Alles wat te maken heeft met ontwenning verdwijnt in de toekomst. Maar er zijn bij jou misschien ook dingen die niets te maken hebben met de ontwenning. Probeer die dingen eens te scheiden, dat is misschien wat makkelijker voor je.:heart:

Beste bolletje, 

Eenntijd geleden was ik ook actief op het forum en las jullie verhalen. Inmiddels ben ik ruim 9 maanden vrij van lorazepam. Het was niet makkelijk maar gelukt maar ik gebruik nog steeds 20mg amytripiline, een ad, om goed te kunnen slapen. Nu las ik dat jij bezig bent met minderen van de ad. Is dat net zo lastig als minderen met een pam? 

Groet van Greta

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...