bolletje Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Goeie morgen allemaal, Nou weet ik niet of ik het al geschreven heb maar ik ben de laatste tijd erg moe, en denk nu ook de oorzaak te weten. Komt denk ik door de vermindering van Paroxetine. Als ik wakker wordt last van hyperventilatie, veel diep zuchten, geen zin om op te staan en moe. Intens moe. Nu ik dit weet, is het makkelijker om die moeheid te accepteren. Nou nu maar wachten tot het minder wordt. Wat gaan jullie het weekend doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 1 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Nou weet ik niet of ik het al geschreven heb maar ik ben de laatste tijd erg moe, en denk nu ook de oorzaak te weten. Komt denk ik door de vermindering van Paroxetine. Als ik wakker wordt last van hyperventilatie, veel diep zuchten, geen zin om op te staan en moe. Intens moe. Nu ik dit weet, is het makkelijker om die moeheid te accepteren. Nou nu maar wachten tot het minder wordt. Wat gaan jullie het weekend doen? Goedemorgen, sterkte bolletje...heb sinds lang goed geslapen. Dit verandert helaas niks aan mijn ontwennings klachten. Ga straks wat zwemmen met zoontje en dit weekend wat in de tuin werken en zondagavond een barbecue. Ze geven 25 graden..sterkte iedereen. Ik probeer ook te accepteren maar dit is soms moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 3 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Nou weet ik niet of ik het al geschreven heb maar ik ben de laatste tijd erg moe, en denk nu ook de oorzaak te weten. Komt denk ik door de vermindering van Paroxetine. Als ik wakker wordt last van hyperventilatie, veel diep zuchten, geen zin om op te staan en moe. Intens moe. Nu ik dit weet, is het makkelijker om die moeheid te accepteren. Nou nu maar wachten tot het minder wordt. Wat gaan jullie het weekend doen? @bolletjewaarom stop je dan met de Paroxetine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 3 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Nou weet ik niet of ik het al geschreven heb maar ik ben de laatste tijd erg moe, en denk nu ook de oorzaak te weten. Komt denk ik door de vermindering van Paroxetine. Als ik wakker wordt last van hyperventilatie, veel diep zuchten, geen zin om op te staan en moe. Intens moe. Nu ik dit weet, is het makkelijker om die moeheid te accepteren. Nou nu maar wachten tot het minder wordt. Wat gaan jullie het weekend doen? Lieve Bolletje wat vervelend voor je probeer te rusten dit kost je veel energie kan je wel je hondjes uitlaten ik hoop dat je snel genezen zal liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Karin omdat medicatie nooit goed is voor je lijf. Wil. ik heb een tuin van 60 meter diep, waar m'n hondjes kunnen rennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Oh Bolletje dat snap ik. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 2 uur geleden zei bolletje: Karin omdat medicatie nooit goed is voor je lijf. Wil. ik heb een tuin van 60 meter diep, waar m'n hondjes kunnen rennen. Bolletje mooi hoor een mooie grote tuin kan je lekker in zitten ik heb ook een tuin ben er ook blij mee en beterschap liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 2 uur geleden zei Wilhelmina: Bolletje mooi hoor een mooie grote tuin kan je lekker in zitten ik heb ook een tuin ben er ook blij mee en beterschap liefs wil Bolletje je heb een grote tuin mooi hoor je kan er een zwembad in zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Is er iemand die prometazine gebruikt voor het slapen Ik slaap heel slecht en ik bouw af van de lorazepam mag je dit iedere dag gebruiken of liever niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 Ik weet dan niet pluisje. Bel morgen de h. arts even voor advies. Neem vanavond een lekker warme douche en een glas warme melk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 6 uur geleden zei bolletje: Ik weet dan niet pluisje. Bel morgen de h. arts even voor advies. Neem vanavond een lekker warme douche en een glas warme melk. Hey Bolletje, heb je al eens ademhalingsoefeningen geprobeerd in verband met hyperventilatie? Ik probeer ze wel te doen want ik heb daar ook last van, helpt niet altijd maar maakt me wel rustiger... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Och Lynn ik ken dit van mezelf hoor, en als het dadelijk weer wat rustiger is in m'n hoofd gaat dit weer weg. En soms let ik wel op m'n adem, maar meestal signaleer ik het en weet dat het ook weer over gaat. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 14 uur geleden zei bolletje: Och Lynn ik ken dit van mezelf hoor, en als het dadelijk weer wat rustiger is in m'n hoofd gaat dit weer weg. En soms let ik wel op m'n adem, maar meestal signaleer ik het en weet dat het ook weer over gaat. Dank je wel. Dan is het goed, Bolletje! Ik heb dat gekregen tijdens ontwenning, krijg het daar letterlijk soms benauwd van bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden