Spring naar bijdragen

O. Huiskamer 30-11-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Frank86:

Hallo whilhamina hoe gaat het met je

heb je nog veel last onrust angst en hoe gast het met afbouw

Hallo Frank86 gaat niet ben zo ziek en depresief angst onrust het vreet je helemaal op trilligen heledag huilen  afbouwen is zo erg   slaap is weg ik hoop dat het met jio goed gaat    groetjs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wilhelmina:

waar z[jn de mensen het is zo stil op het forum        

Ik denk dat er op dit forum teveel keus is om ergens een draadje te beginnen.
Veel mensen weten de weg niet goed en als ze weinig of geen reacties krijgen blijven ze weg.

O-huiskamer zegt ook weinig, zeker als dat begint met een nietszeggend plaatje.

Overigens denk ik dat er wel veel gelezen wordt.
Op alle vragen zijn genoeg antwoorden te vinden.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond ik slik al 2 jaar lorazepam en ben er aan verslaafd nu 3 mg per dag ik slik ook een Ad voor mijn angst maar die helpt nog niet goed ik heb 20 jaar een ad geslikt voor mijn angst maar met de overgang deed die niks meer nu al verschillende geprobeerd maar helaas ik heb veel last van gewenning  benauwd trillen beven hartkloppingen  lage bloeddruk  met zitten misselijk als ik hem weer in moet nemen heb taperingstrips liggen maar durf nog niet goed  te beginnen hebben jullie begeleiding 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Roberto:

Ik denk dat er op dit forum teveel keus is om ergens een draadje te beginnen.
Veel mensen weten de weg niet goed en als ze weinig of geen reacties krijgen blijven ze weg.

O-huiskamer zegt ook weinig, zeker als dat begint met een nietszeggend plaatje.

Overigens denk ik dat er wel veel gelezen wordt.
Op alle vragen zijn genoeg antwoorden te vinden.

Nou Roberto open jij dan een draadje met een goed onderwerp, waar we wat aan hebben? Misschien krijgen we dan weer meer reacties, dus ga je gang. :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei bolletje:

Nou Roberto open jij dan een draadje met een goed onderwerp, waar we wat aan hebben? Misschien krijgen we dan weer meer reacties, dus ga je gang. :)

Ja, @bolletje, ik wil best de huiskamer openen, dat heb ik wel eerder gedaan, meestal doe jij dat.
Het staat iedereen vrij om de huiskamer te openen.
Ik zit ook op het alcoholforum, dat loopt veel beter.

Als er op het alcoholforum iemand zich als nieuw aanmeld onder Wie is wie komen daar veel reacties op met Welkom, et cetera.
Dat mis ik op dit benzoforum.

Ik zie ook een groot verschil tussen de mensen op het alcoholforum en het benzoforum.
Los van het feit dat wij onderling als mens allemaal verschillend zijn.
En alcohol en benzo's (of andere medicatie) compleet verschillende middelen zijn.

Niemand gaat naar de kroeg, restaurant of feestje om gezellig met z'n allen wat benzo's te slikken.
Wel voor een biertje, wijntje of wat sterkers.

Ik ga nog even nadenken hoe ik dit forum wat levendiger / actiever kan krijgen.
Niet dit forum, maar de deelnemers bedoel ik dan.

Overigens is er niets mis mee als mensen dit forum alleen gebruiken om te lezen.
Zelf zou ik dat dan graag horen van die mensen of ze er wel of niet iets aan hebben om hier te lezen.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien dat benzo-mensen toch heel anders zijn dan alco-mensen. Ik ben  vaak de d.draad begonnen omdat ik het gevoel had dat het anders dood zou bloeden. Ook zijn er mensen die last van smetvrees, hypochondrie en andere angsten, hebben. Mezelf vaak afgevraagd of dit forum we het juiste is, of dat het misschien beter is om te kijken naar een beter forum voor deze mensen, want deze klachten hebben en nog eens afbouwklachten is gewoon veel te zwaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook ochtend is het zwaarst meestal ook misselijk en angstig onrustig dan weet ik niet ff wat k moet doen blijf rondlopen in huis daarna slik ik lorazapam dan ga ik weer bed in en gaat zo maar door echt vreselijk om dit te leiden lekker s morgens wakker is al een tijdje niet meer ik word wakker met angst en ik slaap met angst 

ik heb steeds het gevoel dat ik iets moet doen maar weet niet wat zo verder is zwaar was er maar oplossing om van deze gedachtes en gevoelens af te komen 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...