Spring naar bijdragen

Huiskamer 24-10-20


Emma123

Aanbevolen berichten

Goedemorgen strijders, volgends mij krijg ik nu pas (dag 6) de echte ontwenningsverschijnselen.. super misselijk wakkergeworden met rare hoofdpijn en buikpijn.. bahbah, wel oke geslapen gelukkig. 

helpt bij jullie pijnmedicatientegen de klachten of heeft dat geen nut? Andere tips anders? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Emma123:

Goedemorgen strijders, volgends mij krijg ik nu pas (dag 6) de echte ontwenningsverschijnselen.. super misselijk wakkergeworden met rare hoofdpijn en buikpijn.. bahbah, wel oke geslapen gelukkig. 

helpt bij jullie pijnmedicatientegen de klachten of heeft dat geen nut? Andere tips anders? 

Hey,

Dit zijn inderdaad de ontwenningsvershijnselen...helaas zal pijnmeddicatie niet helpen tenzij het iets anders is...ik drink gemberthee tegen misselijkheid en broccoli supplement tegen hoofdpijn. Ook neem ik visolie capsules tegen herstel van de hersenen. Of het iets uithaalt weet ik niet maar beter dan andere medicatie .op je vraag van vorige keer....ik nam 1mg xanax gedurende 1 maand...kreeg toen diagnose van zeer zeldzame immuunziekte. Moest toen zware cortisone nemen en immuuntherapie. Waar ik zeer opgefokt van werd.heb toen 3 maand 3mg genomen en daarna afbouw gestart...7 maand verder zit ik nu op 5mg diazepan is vergelijkbaar met 0,25 xanax....Heb vannacht 3 geslapen...De ene nacht is de andere niet.probeer er mee omtegaan en je gedachten te verzetten....zoals fitness..ik zit vaak op mijn hometrainer

Sterkte vandaag 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Emma, zoals Vechter zegt dat is ontwenning. Duurde bij mij 4 a 5 dagen dan is het over. Dan 1 week stabiliseren. Ik had op advies huisarts Valdispert, maar dat helpt niet echt. Gemberthee van verse gember drink ik al heel lang elke dag.  Gewoon omdat ik het lekker vind. Je moet er doorheen , hoe erg ook. Ik heb van alles geprobeerd, veel geld aan uit gegeven , uiteindelijk moet je er doorheen met de nodige klachten. Heel veel sterkte 

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Vechter:

Hey,

Dit zijn inderdaad de ontwenningsvershijnselen...helaas zal pijnmeddicatie niet helpen tenzij het iets anders is...ik drink gemberthee tegen misselijkheid en broccoli supplement tegen hoofdpijn. Ook neem ik visolie capsules tegen herstel van de hersenen. Of het iets uithaalt weet ik niet maar beter dan andere medicatie .op je vraag van vorige keer....ik nam 1mg xanax gedurende 1 maand...kreeg toen diagnose van zeer zeldzame immuunziekte. Moest toen zware cortisone nemen en immuuntherapie. Waar ik zeer opgefokt van werd.heb toen 3 maand 3mg genomen en daarna afbouw gestart...7 maand verder zit ik nu op 5mg diazepan is vergelijkbaar met 0,25 xanax....Heb vannacht 3 geslapen...De ene nacht is de andere niet.probeer er mee omtegaan en je gedachten te verzetten....zoals fitness..ik zit vaak op mijn hometrainer

Sterkte vandaag 

Nog even dit,maak niet de fout moet te snel aftebouwen....ik wou er ook zo snel mogelijk van af maar kwam mezelf tegen.wacht zeker tot je je echt beter voelt voor de volgende stap..geen bepaalde dag aanduiden maar luister naar je lichaam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Emma123:

Bedankt voor jullie reacties! Slikte jullie het ook tegen angsten? Wat doen jullie als de angsten terug keren met afbouwen? Ik vind dit best eng en ben snel bang erin te blijven hangen. Sorry voor al die vragen

Geen probleem, hiervoor is dit forum...Heb ook al veel baat gehad en vele vragen gesteld. Ik had slaapangst,omdat ik door mijn ziekte zwetend steeds wakker werd....na de diagnose heb ik angst gekregen om ziek te worden...heb nu van mijn psychiater wel ook lyrica gekregen...lage dosis. Is medicijn voor zenuwpijn en gegeneraliseerd angststoornis...maar dit moet je dan ook weer afbouwen maar niet zo hard als benzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ff iets melden, voel me al een paar dagen niet je van het. lichte verhoging en gammel. Heb die instantie gebeld voor een test, KRIJG JE EEN KERELTJE VAN ZO'N 16 JAAR van een Cool centrum aan de tel. en die beslist dan wel of geen corona.:wacko:

Nou ik ga rusten, dat houd ik wel aan. Das lekker. Tot later lieverds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bolletje:

Nou ff iets melden, voel me al een paar dagen niet je van het. lichte verhoging en gammel. Heb die instantie gebeld voor een test, KRIJG JE EEN KERELTJE VAN ZO'N 16 JAAR van een Cool centrum aan de tel. en die beslist dan wel of geen corona.:wacko:

Nou ik ga rusten, dat houd ik wel aan. Das lekker. Tot later lieverds.

Hopelijk negatief, is weer een angst waar we moeten mee omgaan...bij mij ook de coach van mijn zoon heeft op de voetbal positief getest...dus nu bang afwachten....hopelijk krijgen we geen symptomen en een knuffel even zo laten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje, beslist dat jongetje door de telefoon of je wel og geen corona hebt? moet niet gekker worden. ik heb online een afspraak gemaakt. je moet wel je klachten invullen. daar kun je ook altijd mee sjoemelen. die onzekerheid is ondraaglijk wanneer je je echt ziek voelt.

ik wilde het ook graag weten. ik hoeste ook wel ik denk een soort kriebelhoest. en erge keelpijn en ik kon gisteren niks meer zeggen. stem totaal kwijt. wanneer je niet test mag je niet naar buiten niemand zien. terwijl je niet zeker weet of je besmet bent. misschien onthoud je je dan onnodig van de kleine leuke dingetjes van het leven. en je leeft in onzekerheid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Emma123:

Bedankt voor jullie reacties! Slikte jullie het ook tegen angsten? Wat doen jullie als de angsten terug keren met afbouwen? Ik vind dit best eng en ben snel bang erin te blijven hangen. Sorry voor al die vragen

gewoon niet te snel gaan @Emma123, geef het echt de tijd. die angsten gaan wel weer weg. ik gebruik ook venlaflaxine en het helpt mij echt. ook ik had angsten alleen ik weet niet waarvoor nog gekker waarschijnlijk. misschien wel voor een onzekere toekomst. of voor ziek zijn. ik ben er nog niet echt achter. ook tijdens de afbouw werden mijn klachten erger maar ze gingen ook weer weg. dit doet de benzo. die zet alles op alles om je weer lekker te laten gebruiken. jij bent baas over je lichaam niet de pillen. Hou vol maar doe rustig aan. tijd is de redding!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Nou ff iets melden, voel me al een paar dagen niet je van het. lichte verhoging en gammel. Heb die instantie gebeld voor een test, KRIJG JE EEN KERELTJE VAN ZO'N 16 JAAR van een Cool centrum aan de tel. en die beslist dan wel of geen corona.:wacko:

Nou ik ga rusten, dat houd ik wel aan. Das lekker. Tot later lieverds.

En @bolletje, wat was zijn beslissing? En heb je er genoegen mee genomen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

1 uur geleden zei Dikkie:

gewoon niet te snel gaan @Emma123, geef het echt de tijd. die angsten gaan wel weer weg. ik gebruik ook venlaflaxine en het helpt mij echt. ook ik had angsten alleen ik weet niet waarvoor nog gekker waarschijnlijk. misschien wel voor een onzekere toekomst. of voor ziek zijn. ik ben er nog niet echt achter. ook tijdens de afbouw werden mijn klachten erger maar ze gingen ook weer weg. dit doet de benzo. die zet alles op alles om je weer lekker te laten gebruiken. jij bent baas over je lichaam niet de pillen. Hou vol maar doe rustig aan. tijd is de redding!!

dankjewel , fijn om te horen van iemand die dezelfde klachten heeft en zelfde ad slikt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...