Spring naar bijdragen

onze huiskamer 28 sept 2020


Dikkie

Aanbevolen berichten

Ha @Dikkie.

Het is inderdaad druilerig. Ik werk thuis, maar zit op mijn werkkamer nog steeds met het licht aan./ Het wil hier niet echt licht worden, hopelijk wordt het de komende dagen wat beter.  

Afbouwen gaat nog steeds naar wens. Vanavond nog een keer 1,5 mg Diazepam, morgen terug naar 1 mg. Daarna maar kijken hoe ik dat verstouw. Blijft het goed gaan dan volgt over 2 weken de laatste stap naar 0,5 mg. Valt het tegen  dat verlaag ik de volgende afbouwstap tot 0,75 mg en doe ik er maar wat langer over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Cyclad58:

Ha @Dikkie.

Het is inderdaad druilerig. Ik werk thuis, maar zit op mijn werkkamer nog steeds met het licht aan./ Het wil hier niet echt licht worden, hopelijk wordt het de komende dagen wat beter.  

Afbouwen gaat nog steeds naar wens. Vanavond nog een keer 1,5 mg Diazepam, morgen terug naar 1 mg. Daarna maar kijken hoe ik dat verstouw. Blijft het goed gaan dan volgt over 2 weken de laatste stap naar 0,5 mg. Valt het tegen  dat verlaag ik de volgende afbouwstap tot 0,75 mg en doe ik er maar wat langer over. 

mooi om te horen cyclad, ik ga de laatste 0.05 proberen af te bouwen met stapjes van 0.01 om de 2 dagen. zodat ook die schommeling zo klein mogelijk blijft. ik denk dat ik na het weekend start maar kan ook zo anders worden haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, ik ben met succes van de diazepam af, heel blij natuurlijk. Nu heb ik er een suis in mijn hoofd voor terug gekregen. Dat had ik niet toen ik nog diazepam elke dag had. Herkend iemand dit en gaat dit over? Heeft dit nog te maken met ontwenning ? 

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Frank86:

Blij voor jou dat je iedergeval gestopt bent

en die klachten zullen met tijd wel verdwijnen rixie 

knap van je echt 

hopelijk kom ik ook ervan af na bijna ander half jaar gebruik ik slik lorazapam 

ik had een tijdje ook diazapam geslikt maar was niet het zelfde als lora effect

Natuurlijk gaat het jouw ook lukken Frank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rixie1:

Hallo allemaal, ik ben met succes van de diazepam af, heel blij natuurlijk. Nu heb ik er een suis in mijn hoofd voor terug gekregen. Dat had ik niet toen ik nog diazepam elke dag had. Herkend iemand dit en gaat dit over? Heeft dit nog te maken met ontwenning ? 

he bah wat vervelend @Rixie1 dat je .dat toch nog gebeurd het ging net zo goed, dat had jij en ik ook niet verwacht. ik ka. n je hier helaas geen antwoord opgeven dat weet je. ik ben nog niet gestopt.ik denk ongeveer richting het weekend. ik hoop dat hier iemand is die je antwoord kan geven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Dikkie:

he bah wat vervelend @Rixie1 dat je .dat toch nog gebeurd het ging net zo goed, dat had jij en ik ook niet verwacht. ik ka. n je hier helaas geen antwoord opgeven dat weet je. ik ben nog niet gestopt.ik denk ongeveer richting het weekend. ik hoop dat hier iemand is die je antwoord kan geven

Dikkie, ik hoop dat het tijdelijk is. Jij bent er ook bijna :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Bellie:

Dat is echt van het afbouwen @Rixie1 denk ik.  Ik heb gepiep en gesuis vanaf dag 1 dat ik startte met de diazepam.  En de 1e dagen na afbouwen is het erger. Maar als dat weer gestabiliseerd is,  is het niet zo erg dan toen ik op een hogere dosis zat.  Het wordt steeds minder erg. 

@Dikkie, je weet niet wat je te wachten staat, waarschijnlijk heeft het tijd nodig. Hopelijk jij niets. 

@Bellie van dat gesuis en kabaal in mijn hoofd word ik stapelgek. Als het niet over gaat dan weer aan de diazepam, al denk ik niet dat ik dat krijg, mijn huisarts is tegen benzo,s. Maar er kan nog even bij, niet lang meer.

Het leven zit vol verrassingen, denk je dat je er bent........

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Bellie:

@Lynn86 mag ik je anders wijzen op een Facebook groep over benzo's? Die beheerder weet er waarschijnlijk meer van. Je kan eventueel een account maken onder een nick  make en je kan hem ook een pb sturen als je dat wil. De groep bestaat sinds maandag.

https://www.facebook.com/groups/1216529235376240/?ref=share

Dankjewel x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rixie1:

@Dikkie, je weet niet wat je te wachten staat, waarschijnlijk heeft het tijd nodig. Hopelijk jij niets. 

@Bellie van dat gesuis en kabaal in mijn hoofd word ik stapelgek. Als het niet over gaat dan weer aan de diazepam, al denk ik niet dat ik dat krijg, mijn huisarts is tegen benzo,s. Maar er kan nog even bij, niet lang meer.

Het leven zit vol verrassingen, denk je dat je er bent........

ik vrees dat we er allemaal aan moeten geloven rixie,. kwam het ook toevallig op dezelfde dag die je gewend was bij afbouwverschijnselen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Rixie1:

@Dikkie nee, meteen toen ik geen diazepam meer innam, hoop dat het geen tinnitus is, daar kom je nooit meer vanaf 

ik hoop het niet voor jou @Rixie1 al heb ik hier toch wel gelezen dat je van tinitus door pammetjes wel weer af kan komen. dus een soort pseudotinitus haha.

ik vind het echt sneu voor je. je was zo vol vertrouwen in ik ook in jou. maar hou moed aub. hoelang ben je er nu vanaf 2 weken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dikkie:

ik hoop het niet voor jou @Rixie1 al heb ik hier toch wel gelezen dat je van tinitus door pammetjes wel weer af kan komen. dus een soort pseudotinitus haha.

ik vind het echt sneu voor je. je was zo vol vertrouwen in ik ook in jou. maar hou moed aub. hoelang ben je er nu vanaf 2 weken?

@Dikkie, 10 dagen ongeveer haha, dus ik moet geduld hebben maar dat is bijna op. :D ik las eens dat het 3 maanden kan duren voordat je je weer voelt als vanouds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Rixie1:

@Dikkie, 10 dagen ongeveer haha, dus ik moet geduld hebben maar dat is bijna op. :D ik las eens dat het 3 maanden kan duren voordat je je weer voelt als vanouds.

ja @Rixie1 je geduld word nog wel even op de proef gesteld. als het maar goed komt. je mag straks wel weer in je auto crossen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...