Lieke7777 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 Toch die fles gevonden ' waar was hij verstopt ? Nu ben je van die onrust af als je die fles niet had was je ook daarna geen zwaarder bier gaan halen denk ik... Hoe is het verder gegaan vandaag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 18 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 Nou, hij lag in de kelder in een oud klapkratje. Gewoon niet eens echt verstopt dus vandaar dat ik er ook geen aandacht aan schonk. Gisteren toch even het papier opzij geschoven en ja hoor,.. Denk idd dat de kans veel groter was dat ik nuchter was gebleven als ik niet van de fles af wist. Maar goed, het is echt weg nu. Vandaag eind van de middag zwaar gehad, stond bijna op het punt om te vertrekken naar de slijterij. Maar heb mezelf snel in pyjama gehesen, gekookt en iets teveel gegeten en daarna tv afwisselend met boek. En nu toch trots op mezelf! Hopelijk morgen weer een beetje fit en een fijne wandeling maken en wat achterstallige zaken regelen waar ik niet aan toe ben gekomen. Hoe is het met jou?? Slaaplekker alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 (bewerkt) Goed gedaan ' idd jezelf afleiden als het trek moment komt want het gaat echt over en voorbij .. idd morgen fit en lekker wandelen. Hier gaat het wel hoor ' had afgelopen dagen wel wat lastig met alcohol duivel gedachten .. niet zozeer dat ik wilde drinken maar door bepaalde onzekerheden begon ik te plannen dit met name de antabuse die ik gebruik . Begon te rekenen hoe lang dit in mijn lichaam zal zitten ... en als dit en als dat nou dan is het voor niets allemaal geweest enz enz ... gelukkig goed gesprek gehad met sponsor en heb die spelende gedachten opzij gezet en dat is gelukt .. en netjes de antabuse genomen had het haar beloofd . Zaterdag neem ik hem weer . Wel moe prikkelbaar geweest ' maar ook weer over gegaan .. wordt weer tijd voor een gesprekje bij Brijder over 6 dagen .. nu zo slapen morgen vroege dienst start om 7.00 . 18 november 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 Ben ook benieuwd of het gelukt is gisteren je 3 de dag te volbrengen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Waar ben je @Mathilda123 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden