Rixie1 Geplaatst 9 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 Goedemorgen allemaal, hoop dat jullie net zo goed geslapen hebben als ik. Heb het koelste plekje in huis gezocht, in de woonkamer dus, geen nare ontwenningsverschijnselen vandaag, heerlijk. Ik las net in een krant dat dit weer nog een week kan duren, betekent voor mij een soort van lock down. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 9 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 Bagger geslapen. 30 graden in de slaapkamer. Ons huis is niet te koelen...flat... jaren 60. Het was gewoon niet te doen. Nu brak de dag door Met die hitte en pms pppft. En was t nog een dag. Nee nog dgn. Echt zwaar man.. Ventilator gekocht is mn kat doodsbang. Eet niet meer. In een hoekje opgerold uit angst. Ze is panisch voor dat ding. Echt zielig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 9 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 (bewerkt) 23 minuten geleden zei Louisa: Bagger geslapen. 30 graden in de slaapkamer. Ons huis is niet te koelen...flat... jaren 60. Het was gewoon niet te doen. Nu brak de dag door Met die hitte en pms pppft. En was t nog een dag. Nee nog dgn. Echt zwaar man.. Ventilator gekocht is mn kat doodsbang. Eet niet meer. In een hoekje opgerold uit angst. Ze is panisch voor dat ding. Echt zielig. @Louisa ik weet het, de flats uit de jaren 60 zijn niet of nauwelijks geisoleerd. Sterkte de komende dagen. Af ben toe even ventilator aanzetten zodat de kat er aan kan wennen, is nieuw voor haar/hem. Mijn hondje vond het ook maar niks, nu is ze eraan gewend. 9 augustus 2020 bewerkt door Rixie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 9 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 9 minuten geleden zei Bellie: Goedemorgen, Redelijk geslapen op het warmste plekje hier in huis. Maar dat komt volgens mij meer van het afbouwen dan van de warmte. Dag 7 nu na een afbouw en het schijnt dat je dan weer een reactie krijgt. Ach, maakt het uit waardoor het komt, heb in ieder geval weer de bibbers en schokjes de hele nacht. Hopelijk is het zo weer weg. Het regent hier een beetje en zowaar een windje. Ik hou Weeronline aan @Rixie. Nog 5 dagen! @Bellie dat jij kunt slapen op de zolder ? Als ik hier op zolder kom en dat is zo min mogelijk krijg ik amper lucht, zo benauwd en heet. Nog 5 dagen? Kunnen we af gaan tellen. Lijkt me lekker, beetje wind, beetje regen. Hier nu alweer erg warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Greta Geplaatst 9 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 Ondanks hitte in jaren 50 huis toch redelijk geslapen. Werd om 3 uur wakker en om half 5 weer ingedud. Toch bijna 6 uur en merk gelijk het verschil. Hoop dat de hitte snel voorbij is. Maar denk dat dit in de toekomst steeds vaker zal voorkomen. Afwendverschijnselen zijn met heet weer moeilijker te verdragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 9 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 34 minuten geleden zei Greta: Ondanks hitte in jaren 50 huis toch redelijk geslapen. Werd om 3 uur wakker en om half 5 weer ingedud. Toch bijna 6 uur en merk gelijk het verschil. Hoop dat de hitte snel voorbij is. Maar denk dat dit in de toekomst steeds vaker zal voorkomen. Afwendverschijnselen zijn met heet weer moeilijker te verdragen. @Greta fijn dat je weer een behoorlijke nachtrust hebt gehad. Dan kun je overdag ook veel meer aan. Zo belangrijk om overdag goed te functioneren .....een goede nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lightspacer Geplaatst 9 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 Hallo mensen, Ik heb ook wel redelijk geslapen, een uur of 7 a 8 gok ik. Mijn kat kwam me vroeg wekken, rond een uur of 8. Ik heb hem wat brokjes gegeven. Daarna nog een beetje geslapen. Ik had ook de ventilator aan. Ik ga zo zwemmen met een vriend.. fijne dag! Jeroen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dikkie Geplaatst 9 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 goedemorgen allemaal, het was hier vanochtens zowaar bijna koud, gekke ervaring. nu is het zonnetje erweer, maar het waait ook stevig. gretha fijn dat je weer wat beter hebt geslapen. die heb je maar weer in de pocket meid. lekker rixie geen ontwenningsverschijnselen meer. bellie als ik zo door ga kom ik op 15 sept uit. maar ik denk dat ik deze week er maar een paar dagen aan vast plak ivm de hitte niks aan louisa als het telkens zo heet is. en je nergens een koel plekje kan vinden. misschien ff naar een park of zo. ik ga jullie toch overtreffen. met een begin jaren 30 woning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dikkie Geplaatst 9 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 11 minuten geleden zei Lightspacer: Hallo mensen, Ik heb ook wel redelijk geslapen, een uur of 7 a 8 gok ik. Mijn kat kwam me vroeg wekken, rond een uur of 8. Ik heb hem wat brokjes gegeven. Daarna nog een beetje geslapen. Ik had ook de ventilator aan. Ik ga zo zwemmen met een vriend.. fijne dag! Jeroen goed bezig lightspacer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 9 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 25 minuten geleden zei Dikkie: goedemorgen allemaal, het was hier vanochtens zowaar bijna koud, gekke ervaring. nu is het zonnetje erweer, maar het waait ook stevig. gretha fijn dat je weer wat beter hebt geslapen. die heb je maar weer in de pocket meid. lekker rixie geen ontwenningsverschijnselen meer. bellie als ik zo door ga kom ik op 15 sept uit. maar ik denk dat ik deze week er maar een paar dagen aan vast plak ivm de hitte niks aan louisa als het telkens zo heet is. en je nergens een koel plekje kan vinden. misschien ff naar een park of zo. ik ga jullie toch overtreffen. met een begin jaren 30 woning @Dikkie bij jouw koud en wind? Is het misschien een optie dat we allemaal bij jouw komen logeren? Is een win win situatie dan. Iedereen heeft het heerlijk koel en we kunnen elkaar steunen. Ik haal mijn koffer vast tevoorschijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dikkie Geplaatst 9 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 27 minuten geleden zei Bellie: Hahaha! Inderdaad allemaal op naar Dikkie! BBQ!!!! Lekker wijntje en bier, oh nee slechte combi met warmte en benzo's . Heb je ook toevallig een zwembad Dikkie? haha ja gezellig, kom maar langs. zou net wat zijn. maar helaas geen zwembad. alleen een opblaasbadje doorsnee 1 meter. wel een vijver. wel mwt kikkers en vissen en een drabberige bodem. maar dat mag de pret voor mij niet drukken. als jullie daar ingaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dikkie Geplaatst 9 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 16 minuten geleden zei Bellie: We gaan er voor @Dikkie en een week later maakt ook niks uit zo is het bellie, we willen ondertussen ook nog van het leven genieten. als het een beetje kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 9 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 (bewerkt) 42 minuten geleden zei Bellie: Ik hou het wel bij het opblaasbadje. Voor mijn voeten. Kunnen mijn voeten ook nog wel bij. Voor mij graag een koud wit wijntje...dank je En elke morgen een kakelvers eitje bij het ontbijt 9 augustus 2020 bewerkt door Rixie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dikkie Geplaatst 9 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 3 uur geleden zei Rixie: Kunnen mijn voeten ook nog wel bij. Voor mij graag een koud wit wijntje...dank je En elke morgen een kakelvers eitje bij het ontbijt ik weet niet of jullie het verschil tussen een haan weten. maar we hebben alleen nog maar 1 haan. dus kakelvers eitje zit er niet in. een eitje dat moet kunnen. nemenn jullie een tent of camper of sleurhut mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 9 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 (bewerkt) 53 minuten geleden zei Dikkie: ik weet niet of jullie het verschil tussen een haan weten. maar we hebben alleen nog maar 1 haan. dus kakelvers eitje zit er niet in. een eitje dat moet kunnen. nemenn jullie een tent of camper of sleurhut mee? Ik zou graag in een gewoon bed liggen, logeerkamer heb je misschien? Vroeger gekampeerd, nu ga ik voor iets luxer kan ook mijn matras meebrengen, dat ligt lekker. 9 augustus 2020 bewerkt door Rixie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dikkie Geplaatst 9 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 1 uur geleden zei Rixie: Ik zou graag in een gewoon bed liggen, logeerkamer heb je misschien? Vroeger gekampeerd, nu ga ik voor iets luxer kan ook mijn matras meebrengen, dat ligt lekker. haha türlijk voor jou altijd kom maar op. en indien nodig leg je hem maar in de kamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 9 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 1 uur geleden zei Dikkie: haha türlijk voor jou altijd kom maar op. en indien nodig leg je hem maar in de kamer Fijn, dank je wel. Even de boel regelen hier en dan kom ik eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden