Spring naar bijdragen

Huiskamer 25 juni 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei ELL:

Hoi allemaal. 

Hier ook last van de warmte. Ik ben 4 maanden benzovrij, en het valt me tegen hoe langzaam het herstel gaat. Niet om jullie te ontmoedigen: de klachten die ik heb zijn op zich draaglijk. Ik slaap meestal iedere nacht en geen angsten/trillingen of extreem nerveus. 

Maar een half uurtje met een onbekende praten is al uitputtend. Mijn lichaam en hersenen willen nog niet zo. Nu door de warmte kloppende aderen en hartkloppingen. Nadenken is al snel ingewikkeld. Veel hoofdpijn en ook wel spierpijn. Onrustig slapen. En vaak verdrietig omdat ik weinig kan. In de afbouw voelde ik me positiever en kon ik ook meer genieten van kleine dingen. Dat deel lijkt nu uitgeschakeld. Nou ja, we gaan maar weer door. 

Sterkte allemaal met de warmte, afbouw en herstel :rose:

Dat heb ik nu ook met de warmte. Kan niet normaal nadenken. Hoofd is uitgeput. Maar dat is t ook zonder hitte... Ik had gehoopt dat t met afbouwen terug zal gaan komen. Had je dit ook OP de benzos? 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Wilhelmina:

Karin  die  dingen die we voelen zijn van de pillen  we moeten er mee doorgaan   yollie is ook goed bezig zei was ook zo ziek positief  is ze alles komt goed   met alle mensen van het forum  liefs  wilhelmina

IK hoop het Wilhelmina. Ik hoop niet dat er nog veel meer angst onder zit. Ik weet wel dat ik van Diazepam depressief word. Ze stoppen nu even met afbouwen en ik weet niet wat te doen nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-6-2020 om 13:47 zei karin123:

IK hoop het Wilhelmina. Ik hoop niet dat er nog veel meer angst onder zit. Ik weet wel dat ik van Diazepam depressief word. Ze stoppen nu even met afbouwen en ik weet niet wat te doen nu.

 

Op 26-6-2020 om 13:47 zei karin123:

IK hoop het Wilhelmina. Ik hoop niet dat er nog veel meer angst onder zit. Ik weet wel dat ik van Diazepam depressief word. Ze stoppen nu even met afbouwen en ik weet niet wat te doen nu.

Lieve Karin wat erg voor je ik zit ook onder de angsten  ik kan niet meer slapen ik kan het niet meer aan ben radeloos  we hebben elkaar zo nodig ik moet slapen weer de helenacht  opgeloopen vreselijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei karin123:

@Wilhelminaverschrikkelijk als je niet kunt slapen. Maar jij gaat maar door met afbouwen en dat vind ik zo knap van jou. We moeten doorzetten he. Ik moet zo weer naar het hondenveld en ben er bang voor, liefs Karin. Wilhelmina heb jij nog hulp van 1 of andere instantie?

Mijn familie begrijp er niets van mijn man is dood  mijn zoon begrijp het ik ben bang omdat ik niet meer slaap dat ik psychose krijgt ben zo bang daarvoor 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Wilhelmina:

Mijn familie begrijp er niets van mijn man is dood  mijn zoon begrijp het ik ben bang omdat ik niet meer slaap dat ik psychose krijgt ben zo bang daarvoor 

Heb je geen hulp van het GGZ of iets dergelijks? Ik herken dat wel omdat mijn hoofd helemaal vol zit en denk vaak dat ik helemaal door draai. Maar nog steeds niet gebeurd en dat zal bij jou ook niet gebeuren anders had je het allang gehad na al die tijd, moed houden WIlhelmina. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...