janne Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Ik had alco probleem door te veel te drinken, heb ik een dikke buik gekregen. Ik was aan t zoeken naar oplossingen zonder te sporten, ik kwam een product tegen fast burn extreme en een review gelezen op https://cerdt.be/fast-burn-extreme-ervaringen-review-2020-helpt-het-echt/ Ik ben t nu een maand aan het gebruiken, heel blij er mee hij is bijna op sebiet nieuwe flesje bestellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 (bewerkt) Bah wat een opdringerige reclame. 16 juni 2020 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 6 minuten geleden zei Renaldo61: Melden? Wat je wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fnieuw Geplaatst 6 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2020 Tja zomaar een vetverbrander gebruiken is gevaarlijk. Persoonlijk zou ik eerder buikoefeningen doen en als dat niet lukt dit product wat veel veiliger is dan een vetverbrander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2020 Ik kan je in een pb wel ff uitleggen hoe je een liposuctie doet gewoon thuis in de keuken. Dan kan je er nog wekenlang in frituren ook nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden