Roasa Geplaatst 13 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2020 Ik heb mee gedaan aan IkPas en dat is mij heel goed bevallen. Van het drinken van anderhalve liter wijn per dag ben ik nu op een gemiddelde van 1 fles per maand. Ben eigenlijk best een beetje trots op mijzelf dat het nog steeds lukt om niet of nauwelijks alcohol te drinken. Wel vind ik het fijn om van 'mede (ex)gebruikers tips, ervaringen etc. te lezen. Dat was ook heel fijn met het Forum van IkPas. Dus...…! Groetjes! Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2020 Welkom Roasa. IkPas is dat programma van januari, een maand niet drinken. Dus je hebt dat doorgezet. Mooi zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2020 Welkom en er zullen genoeg ervaringen te lezen zijn zowel van mensen die al langer gestopt zijn of mensen die net gestopt zijn . Hopelijk haal je hier je motivatie uit net zoals op het ik pas forum .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 13 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2020 9 uur geleden zei Roasa: Ik heb mee gedaan aan IkPas en dat is mij heel goed bevallen. Van het drinken van anderhalve liter wijn per dag ben ik nu op een gemiddelde van 1 fles per maand. Ben eigenlijk best een beetje trots op mijzelf dat het nog steeds lukt om niet of nauwelijks alcohol te drinken. Wel vind ik het fijn om van 'mede (ex)gebruikers tips, ervaringen etc. te lezen. Dat was ook heel fijn met het Forum van IkPas. Dus...…! Groetjes! Welkom en veel plezier op dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ontwijnen Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Wat fijn deze berichten te lezen ,,,ik had nog niet gehoord van Ik pas ,,,,Weet nog niet hoe dit forum werkt ,,Maar het begin is er hoop echtbfatvdit me gaat helpen ,ben nu vastbesloten. Maar toch is pas dag 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden