Spring naar bijdragen

Huiskamer van 26 april 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Goed geslapen. Gisteravond ECHT beroerd - kon geen rust vinden - zo beroerd en uit wanhoop een diclofenac zetpil genomen(hopelijk geen corona want dat is niet goed zeggen ze). Leek wat te beteren en zo in een rustige slaap gevallen. Maar beroerd weer wakker. Mn maag voelt niet goed spieren doen pijn lichte hoofdpijn het houdt maar niet op sinds de buikgriep 3 weken geleden. 

Google ik op hoe lang een virus kan blijven zeuren zonder koorts krijg ik alleen corona shit. Nou ik hebt vaker gehad in mn leven lang ziek niet kunnen eten zo lang dat ik dacht ik ga naar de dokter en dan is t opeens weer goed herinner ik me. Was ook weken niet lekker. Kon weken niet normaal eten. Dus hopelijk komt de eetlust weer terug en gaat t weer normaal doen? Toen was ik alleen beter in mn velleke dan nu. Tenminste draaglijk.

Ik voel me zo beroerd en lamlendig dat ik t gevoel heb niet meer te kunnen. Heel raar. Gewoon geslapen. Je snapt t op het laatst niet meer. Ben vet verward, maar dat is dat brein. Maar sinds de griep is het brein echt slecht geworden... onhoudbaar slecht.

Okee het begon 4 weken geleden met een verstopte neus en kuchje. No biggie. Ik dacht aan corona maar was heel mild en kon t goed aan. 2 dagen gevoel van stikken benauwd en 3 dagen spierpijnen maar daarna leek t over. Al gauw kwam toen de buikgriep. Zo beroerd elke ochtend. Misselijk niet eten hogere angst meer breinklachten hoofdpijnen. Echt HEFTIG was t. Ik wist niet wat ik had? Totdat manlief dezelfde klachten vertoonde en dus wist ik een virus. Alleen hij werd beter en bij mij bleef t 8 dagen hangen. Toen leek t te verbeteren... kreeg meer eetlust meer rust was heel moe. Toen ik juist dacht nu kan mn maag avondeten weer aan, kwam dat beroerde gevoel weer terug na 3 dagen normaal eten! Sindsdien zit ik weer op de rijst en ook dat ging gister met moeite. Ik voel me zo uitgeput, maar kan geen verlichting vinden of rust.

Manlief is allang beter en ik kwakkel nog zo... Ik snap er niks van!

Gister wel iets aparts gemerkt. Ik was te moe om mezelf positief te denken en liet t maar gaan. Had een jankbui en was daarna rustiger en toen kwamen automatisch positieve uitdagingen naar boven van 3 dagen trainen? Ik voelde me als op instorten en automatisch kwam t op nou dan stort je in. Laat maar gebeuren. Bizar. Ik werd er blij van. Helaas bleef t niet omdat ik  1. Last van dat brein kreeg ging pijn doen maar trok weer weg! Maar vooral 2. Omdat ik niet kon eten en me zo beroerd voelde dat ik niet blij meer kon blijven en heel de avond kreunend op bed lag. Na t eten moeizaam beetje rijst echt onwel. Wie is blij als je je beroerd voelt? Je kunt dan gewoon niet blij zijn. 

Nou bedankt voor t schrijven! Geen idee of iemand t leest want t is wel lang dat ik steeds schrijf. Sorry. Ik ben van nature een schrijfster. Iets wat nog bij me is ondanks de benzooi. Blijkbaar... 

Altijd mijn manier van uiten geweest. Ik heb hele dagboeken. Boeken. Brieven pfff kapot veel schrijfsels.

Fijne zondag aan allen:lips:

 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Louise ik heb het wel gelezen. Schrijf mijn bevindingen ook elke dag voor mijzelf op. Schrijf voor mijzelf ook lange verhalen. Herken ook dat erg ziek zijn waar ik om moet huilen. Het schiet maar niet op, dan denk ik dat de verschijnselen wat milder zijn en dan komen ze zo weer terug. Als ik het niet opschrijf vergeet ik het, ik weet vaak niet meer wat ik tien minuten geleden gedaan heb. Ik voel me vaak een echte mis en kan dan ook niet verder, gelukkig heb ik soms ook weer betere momenten. Heel veel sterkte voor vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Mientje:

Louise ik heb het wel gelezen. Schrijf mijn bevindingen ook elke dag voor mijzelf op. Schrijf voor mijzelf ook lange verhalen. Herken ook dat erg ziek zijn waar ik om moet huilen. Het schiet maar niet op, dan denk ik dat de verschijnselen wat milder zijn en dan komen ze zo weer terug. Als ik het niet opschrijf vergeet ik het, ik weet vaak niet meer wat ik tien minuten geleden gedaan heb. Ik voel me vaak een echte mis en kan dan ook niet verder, gelukkig heb ik soms ook weer betere momenten. Heel veel sterkte voor vandaag.

Alleen jij slikt geen benzooi meer toch? Ik slik een hele hoge dosis en denk dat van de benzooi komt?

En hoop dat t brein beter wordt na afbouwen. 

Nou mn man is gezond als een vis en had ook dezelfde klachten dus het was niet van de pammen maar een virus. 100 procent. Maar sindsdien nog niet in orde ervan. Daarvoor at ik heel goed!

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Mientje:

Louise ik heb het wel gelezen. Schrijf mijn bevindingen ook elke dag voor mijzelf op. Schrijf voor mijzelf ook lange verhalen. Herken ook dat erg ziek zijn waar ik om moet huilen. Het schiet maar niet op, dan denk ik dat de verschijnselen wat milder zijn en dan komen ze zo weer terug. Als ik het niet opschrijf vergeet ik het, ik weet vaak niet meer wat ik tien minuten geleden gedaan heb. Ik voel me vaak een echte mis en kan dan ook niet verder, gelukkig heb ik soms ook weer betere momenten. Heel veel sterkte voor vandaag.

@Mientje wat voor verschijnselen heb jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yollie:

@Mientje wat voor verschijnselen heb jij?

Vooral mijn gekke kop. Ik sta in de fam. en bij bekenden daar al om bekend. Het kan bij mij per dag verschillen. Omdat ik het zelf niet snap zeg ik altijd: Ik ben weer gek in de kop.  Zelfs de psychiater had dit al overgenomen.  Maar zo raar in mijn hoofd is meestal een van de eerste verschijnselen. Vanmorgen is het vooral mijn been wat niet mee mee wil. Moeite met mijn ogen, raar in mijn hoofd. En dat nare jankgevoel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Louisa:

Alleen jij slikt geen benzooi meer toch? Ik slik een hele hoge dosis en denk dat van de benzooi komt?

En hoop dat t brein beter wordt na afbouwen. 

Nou mn man is gezond als een vis en had ook dezelfde klachten dus het was niet van de pammen maar een virus. 100 procent. Maar sindsdien nog niet in orde ervan. Daarvoor at ik heel goed!

Ik slik nog Quetiapine en tracydal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Folks,

Even een update van mij bijna anderhalf jaar van de benzo’s af. Weinig klachten daar meer van over. Met de therapie die ik volg ben ik al een heel eind gekomen. Nu rest er nog een schuld gevoel wat ik van de week wil behandelen. Ik wist echt niet dat ik zoveel secundaire belang had bij de problemen die ik had. Echt een eye opener was dat. 3 dagen geleden had ik per ongelijk 1 tablet AD te veel in genomen, ik heb nog veel last van de bijwerkingen hopelijk trekken die snel weg want voel me echt vreselijk. Duizelig, net alsof ik aan het vallen ben, continue bezig moeten zijn en heel druk in mijn hoofd.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Deligaf1:

Hey Folks,

Even een update van mij bijna anderhalf jaar van de benzo’s af. Weinig klachten daar meer van over. Met de therapie die ik volg ben ik al een heel eind gekomen. Nu rest er nog een schuld gevoel wat ik van de week wil behandelen. Ik wist echt niet dat ik zoveel secundaire belang had bij de problemen die ik had. Echt een eye opener was dat. 3 dagen geleden had ik per ongelijk 1 tablet AD te veel in genomen, ik heb nog veel last van de bijwerkingen hopelijk trekken die snel weg want voel me echt vreselijk. Duizelig, net alsof ik aan het vallen ben, continue bezig moeten zijn en heel druk in mijn hoofd.

Fijne dag allemaal!

Wat goed nieuws! Blijf je ons nog steunen? Dikke kus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...