bolletje Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 (bewerkt) Goooooie morgen kanjers. Weinig te vertellen. Goed geslapen. ff kijken of ik een leuk filmpje kan vinden. Zo even lachen mensen als het kan. 17 april 2020 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 (bewerkt) Ik wou dat ik kon lachen, maar ben sinds die griep te uitgeput Bolleke. Gister om half 9 overmand door heftige slaap. Ik kon er niet aan toegeven want dan moet ik mn medicatie eerder nemen dan gewoon en word ik midden in de nacht wakker. Dus nog 1.5 u mezelf wakker houden. Als ik mn ogen dicht deed en ging liggen was ik zo vertrokken. Dus ik moest mezelf bezighouden met iets. Dat lijkt niks en peanuts. Nou dat gedeelte lukte ook. Alleen kon ik eindelijk slapen kwart over 10 was ik over mn dode punt. Gewoon te moe om te slapen. Voelde heel naar. Frustrerend want half 9 had ik een fijne moeheid met goede ademhaling en kon ook zo naar dromenland. Nu was alles geforceerd. Spieren rekken hielp wel wat. Ben in slaap gevallen weet niet hoe laat. Ben zo moe dat ik alles vergeet.. Potjandikkie 7 uur wakker! Dood en doodmoe. Verder slapen lukte niet. Heel moe maar woelen van uitputting. Ik kan niet meer. Ben meer dood dan levend. Ik weet dat de dagen van het virus zwaar waren. 8 dagen elke dag hondsberoerd. Weinig slaap en rust. Niks eten. Erg overgeven. Meer angst. Pijn. Gevoel dood te gaan. Gek genoeg door de adrenaline ofzo voelde ik me niet moe. En lijkt dit nu zwaarder. Nu weet ik dat t virus overwonnen is en mn lijf is als een plumpudding in elkaar gezakt. Ben zo moe. Ik kan mezelf niet staande houden. Ben niet eerder zo moe geweest als nu. Onthou ook niks meer. Als ik gekke dingen zeg. Herhaal of wat ook. Sorry. Mn geheugen is drama. Mn hoofd weet niet meer dat ik leef. Alles danst voor mn ogen. Mn bloed lijkt niet meer te stromen. Heb toch echt redelijk wat uren geslapen? Wat mankeert me toch? Is dat virus weg ben ik uitgeputter dan ooit. Gister nog door dat gesprek met arts een breinaanval. Oh oh oh doort huis. Zakte wat en ik ging zitten en na uur bam weer pijn in mn hersenen. Een gevoel in mn hersenen dat alles teveel is en dat je opeens niet meer weet hoe de dag ging. Geheugen doet heel raar. Kan t niet omschrijven. Huilen maar ook dat was te intens. Maar zo moe. Pfff. Ik kan gewoon niet meer. Ik schrijf maar wat raak. Is geen touw aan vast te knopen. Nu 9.00 uur moet toch wat om de dag door te komen. 9 uur en ik kan niet meer. Ik kan ook niet meer schrijven. Kan niet meer denken. De letters dansen voor mn ogen. Mn ogen prikken. Het lijkt allemaal niet echt. Wat is moeheid? Wat is breinmoeheid? Een gevoel van niet meer kunnen? Gevoel opgebrand te zijn? Gevoel dat alles teveel is? Zit t in mn hoofd? In mn lijf? Ik zei tegen de arts. Dat virus heeft me zo uitgeput. Ik denk dat ik sterf aan de uitputting. Dat denk ik echt. Dit is gewoon niet meer te doen. Ik begeef t 1 dezer dagen. Nee zegt ie heel simpel. Een lijf kan een hoop hebben... de moeheid zal wel weer wat zakken. Nasleep vd griep... Nou ik mag t hopen. Zo moe hoofd en wazig ook. Mn ogen branden. Mn bloed stroomt niet meer. Gapen. Ik heb t zo zwaar in mn lijf en hoofd. Half 10 nu. Nog exact 12.5 uur te gaan voor ik weer kan slapen. Hoe kom ik er door heen?Waar is t knopje zend me alvast naar de avond! De dagen zijn slopend zonder energie. Neh het is ook echt dat hoofd dat raar doet. Maar kan t niet omschrijven. Wat ik ook ervaar nu. Het is een vorm van uitputting. Hoe of wat moet ik nog ondervinden. 17 april 2020 bewerkt door Louisa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 1 uur geleden zei Louisa: Ik wou dat ik kon lachen, maar ben sinds die griep te uitgeput Bolleke. Gister om half 9 overmand door heftige slaap. Ik kon er niet aan toegeven want dan moet ik mn medicatie eerder nemen dan gewoon en word ik midden in de nacht wakker. Dus nog 1.5 u mezelf wakker houden. Als ik mn ogen dicht deed en ging liggen was ik zo vertrokken. Dus ik moest mezelf bezighouden met iets. Dat lijkt niks en peanuts. Nou dat gedeelte lukte ook. Alleen kon ik eindelijk slapen kwart over 10 was ik over mn dode punt. Gewoon te moe om te slapen. Voelde heel naar. Frustrerend want half 9 had ik een fijne moeheid met goede ademhaling en kon ook zo naar dromenland. Nu was alles geforceerd. Spieren rekken hielp wel wat. Ben in slaap gevallen weet niet hoe laat. Ben zo moe dat ik alles vergeet.. Potjandikkie 7 uur wakker! Dood en doodmoe. Verder slapen lukte niet. Heel moe maar woelen van uitputting. Ik kan niet meer. Ben meer dood dan levend. Ik weet dat de dagen van het virus zwaar waren. 8 dagen elke dag hondsberoerd. Weinig slaap en rust. Niks eten. Erg overgeven. Meer angst. Pijn. Gevoel dood te gaan. Gek genoeg door de adrenaline ofzo voelde ik me niet moe. En lijkt dit nu zwaarder. Nu weet ik dat t virus overwonnen is en mn lijf is als een plumpudding in elkaar gezakt. Ben zo moe. Ik kan mezelf niet staande houden. Ben niet eerder zo moe geweest als nu. Onthou ook niks meer. Als ik gekke dingen zeg. Herhaal of wat ook. Sorry. Mn geheugen is drama. Mn hoofd weet niet meer dat ik leef. Alles danst voor mn ogen. Mn bloed lijkt niet meer te stromen. Heb toch echt redelijk wat uren geslapen? Wat mankeert me toch? Is dat virus weg ben ik uitgeputter dan ooit. Gister nog door dat gesprek met arts een breinaanval. Oh oh oh doort huis. Zakte wat en ik ging zitten en na uur bam weer pijn in mn hersenen. Een gevoel in mn hersenen dat alles teveel is en dat je opeens niet meer weet hoe de dag ging. Geheugen doet heel raar. Kan t niet omschrijven. Huilen maar ook dat was te intens. Maar zo moe. Pfff. Ik kan gewoon niet meer. Ik schrijf maar wat raak. Is geen touw aan vast te knopen. Nu 9.00 uur moet toch wat om de dag door te komen. 9 uur en ik kan niet meer. Ik kan ook niet meer schrijven. Kan niet meer denken. De letters dansen voor mn ogen. Mn ogen prikken. Het lijkt allemaal niet echt. Wat is moeheid? Wat is breinmoeheid? Een gevoel van niet meer kunnen? Gevoel opgebrand te zijn? Gevoel dat alles teveel is? Zit t in mn hoofd? In mn lijf? Ik zei tegen de arts. Dat virus heeft me zo uitgeput. Ik denk dat ik sterf aan de uitputting. Dat denk ik echt. Dit is gewoon niet meer te doen. Ik begeef t 1 dezer dagen. Nee zegt ie heel simpel. Een lijf kan een hoop hebben... de moeheid zal wel weer wat zakken. Nasleep vd griep... Nou ik mag t hopen. Zo moe hoofd en wazig ook. Mn ogen branden. Mn bloed stroomt niet meer. Gapen. Ik heb t zo zwaar in mn lijf en hoofd. Half 10 nu. Nog exact 12.5 uur te gaan voor ik weer kan slapen. Hoe kom ik er door heen?Waar is t knopje zend me alvast naar de avond! De dagen zijn slopend zonder energie. Neh het is ook echt dat hoofd dat raar doet. Maar kan t niet omschrijven. Wat ik ook ervaar nu. Het is een vorm van uitputting. Hoe of wat moet ik nog ondervinden. @Louisa je slaapt helemaal niet te weinig. Ik haal niks of 1 of 2 of 3 zelden 4. En gewoon slapen als je slaapt hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 (bewerkt) 10 uur geleden zei Louisa: Ik wou dat ik kon lachen, maar ben sinds die griep te uitgeput Bolleke. Gister om half 9 overmand door heftige slaap. Ik kon er niet aan toegeven want dan moet ik mn medicatie eerder nemen dan gewoon en word ik midden in de nacht wakker. Dus nog 1.5 u mezelf wakker houden. Als ik mn ogen dicht deed en ging liggen was ik zo vertrokken. Dus ik moest mezelf bezighouden met iets. Dat lijkt niks en peanuts. Nou dat gedeelte lukte ook. Alleen kon ik eindelijk slapen kwart over 10 was ik over mn dode punt. Gewoon te moe om te slapen. Voelde heel naar. Frustrerend want half 9 had ik een fijne moeheid met goede ademhaling en kon ook zo naar dromenland. Nu was alles geforceerd. Spieren rekken hielp wel wat. Ben in slaap gevallen weet niet hoe laat. Ben zo moe dat ik alles vergeet.. Potjandikkie 7 uur wakker! Dood en doodmoe. Verder slapen lukte niet. Heel moe maar woelen van uitputting. Ik kan niet meer. Ben meer dood dan levend. Ik weet dat de dagen van het virus zwaar waren. 8 dagen elke dag hondsberoerd. Weinig slaap en rust. Niks eten. Erg overgeven. Meer angst. Pijn. Gevoel dood te gaan. Gek genoeg door de adrenaline ofzo voelde ik me niet moe. En lijkt dit nu zwaarder. Nu weet ik dat t virus overwonnen is en mn lijf is als een plumpudding in elkaar gezakt. Ben zo moe. Ik kan mezelf niet staande houden. Ben niet eerder zo moe geweest als nu. Onthou ook niks meer. Als ik gekke dingen zeg. Herhaal of wat ook. Sorry. Mn geheugen is drama. Mn hoofd weet niet meer dat ik leef. Alles danst voor mn ogen. Mn bloed lijkt niet meer te stromen. Heb toch echt redelijk wat uren geslapen? Wat mankeert me toch? Is dat virus weg ben ik uitgeputter dan ooit. Gister nog door dat gesprek met arts een breinaanval. Oh oh oh doort huis. Zakte wat en ik ging zitten en na uur bam weer pijn in mn hersenen. Een gevoel in mn hersenen dat alles teveel is en dat je opeens niet meer weet hoe de dag ging. Geheugen doet heel raar. Kan t niet omschrijven. Huilen maar ook dat was te intens. Maar zo moe. Pfff. Ik kan gewoon niet meer. Ik schrijf maar wat raak. Is geen touw aan vast te knopen. Nu 9.00 uur moet toch wat om de dag door te komen. 9 uur en ik kan niet meer. Ik kan ook niet meer schrijven. Kan niet meer denken. De letters dansen voor mn ogen. Mn ogen prikken. Het lijkt allemaal niet echt. Wat is moeheid? Wat is breinmoeheid? Een gevoel van niet meer kunnen? Gevoel opgebrand te zijn? Gevoel dat alles teveel is? Zit t in mn hoofd? In mn lijf? Ik zei tegen de arts. Dat virus heeft me zo uitgeput. Ik denk dat ik sterf aan de uitputting. Dat denk ik echt. Dit is gewoon niet meer te doen. Ik begeef t 1 dezer dagen. Nee zegt ie heel simpel. Een lijf kan een hoop hebben... de moeheid zal wel weer wat zakken. Nasleep vd griep... Nou ik mag t hopen. Zo moe hoofd en wazig ook. Mn ogen branden. Mn bloed stroomt niet meer. Gapen. Ik heb t zo zwaar in mn lijf en hoofd. Half 10 nu. Nog exact 12.5 uur te gaan voor ik weer kan slapen. Hoe kom ik er door heen?Waar is t knopje zend me alvast naar de avond! De dagen zijn slopend zonder energie. Neh het is ook echt dat hoofd dat raar doet. Maar kan t niet omschrijven. Wat ik ook ervaar nu. Het is een vorm van uitputting. Hoe of wat moet ik nog ondervinden. @Louisa je moet je natuurlijke slaap niet negeren. Dan maar eerder wakker meid. Je medicatie loopt niet weg. Mens ik zou een moord doen voor een natuurlijke slaap. 17 april 2020 bewerkt door Yollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden