Spring naar bijdragen

Huiskamer 29 maart 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Moggel. Ik open weer een hk.

Gister behoorlijk ziek, maar was wel vrolijk. Nu weet waarom ik zo lamlendig en dodelijk moe voelde afgelopen dagen. Heel veel spierpijnen kreeg ik nu en neus verstopt. Echt ziek, want je spieren in je armen doen niet zomaar pijn. Elk spiertje doet pijn. Hoesten, eerst droge hoest, nu een vervelende kriebel. 37.7 lichte verhoging. Bleh had ik niet verwacht in de lente. En dat in mn pms. 

Of t corona is of niet, het is een griepje. Hopen dat t gauw voorbij gaat!!!

Werd vroeg wakker maar dat maakt niet uit want het is een uur later;) 

Toedels

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Louisa, dat groepje heeft je in de weg gezeten. Goed te lezen dat je gisteren wel vrolijk was. Dat is natuurlijk helemaal prima. 
Wat mij betreft: leve de zomertijd, ws vanmorgen pas tegen 8 uur wakker. Dat is voor mij een unicum. Dat ene uurtje korter zit daar natuurlijk wel in, maar toch.

Gisteren een mooie wandeling gemaakt, toen was het nog lekker weer. Vanmorgen de hond uitgelaten met een ijskoude noordooster. Het lijkt wel of het nu pas winters wordt, haha. Nog een paar dagen koud en tegen het weekend schijnt het weer lente te worden qua temperaturen. 

Ik wens iedereen onder de omstandigheden een zo fijn mogelijke dag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Cyclad58:

Goedemorgen @Louisa, dat groepje heeft je in de weg gezeten. Goed te lezen dat je gisteren wel vrolijk was. Dat is natuurlijk helemaal prima. 
Wat mij betreft: leve de zomertijd, ws vanmorgen pas tegen 8 uur wakker. Dat is voor mij een unicum. Dat ene uurtje korter zit daar natuurlijk wel in, maar toch.

Gisteren een mooie wandeling gemaakt, toen was het nog lekker weer. Vanmorgen de hond uitgelaten met een ijskoude noordooster. Het lijkt wel of het nu pas winters wordt, haha. Nog een paar dagen koud en tegen het weekend schijnt het weer lente te worden qua temperaturen. 

Ik wens iedereen onder de omstandigheden een zo fijn mogelijke dag! 

@Cyclad dank je. Jij ook een fijne dag. Ik was ook vroeg met de hond uit en ja best wel koud. Fijne dag iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Kabouter0Wesley:

Als je chronisch begint te hyperventileren, is dit dan omdat iets je triggered? Of zijn dit onderdrukte emoties en stress.

Ik hyperventileer tegenwoordig op de meest domme momenten. Tv kijken, diamond painten, in bed,...

@Kabouter0Wesleyik denk dat je gedachtenstroom met je aan de haal gaat. Wanneer je iets doet doe het dan met aandacht en dwaal niet af. Doe ademhalingsoefeningen. Op you tube heb je er heel veel met begeleiding. Let de hele dag op je ademhaling. Dit klinkt wat desastreus maar op een gegeven moment gaat het rustig ademhalen vanzelf. Vooral als je een hyperventielatie aanval krijg. Hou even je adem in blaas 10tellen uit en 5 tellen in. Rustig tellen anders helpt het niet. Buiten je aandacht richten op de omgeving. Tel objecten richt je aandacht op kleuren. Als je aan het painten ben luister naar je lievelingsmuziek. En zing in je hoofd of zing ook echt mee. Dit helpt mij veel. Heb je nog medicatie? Ik ben ook nog niet van alle klachten af. Maar ik weet wel dat als mijn gedachten afdwalen ik ook ga hyperventileren. Het gaat niet vanzelf. Jij doet het zelf. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...