anders Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Ik kom even me aanmelden hier...en heb een slapeloze nacht maar besef ook dat het zo niet meer verder gaat. Vorig jaar heb ik mijn maatje die ook hier was verloren maar dat is geen excuus om te drinken weer. Ik drink als ik me eenzaam voel en dat is dus steeds meer. En ik wil dat niet meer. Zit nu sap te drinken overigens omdat ik alles weggegooid heb..Tot de volgende keer weer dat ik me rot voel. Zo kan dit niet meer...dus zal hier meer zijn vanaf nu! Heb dit vandaag opgebiecht aan een vriendin, die niet echt een vriendin bleek te zijn... dat deed zeer maar goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 t begin van weer eerlijk worden Anders vooral naar jezelf dam maar even he fijn dat je weer schrijft en hopelijk blijft:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Hoi Anders! Wat goed van je dat je je hier weer hebt gemeld. Ik ken je niet, ik ben hiet veel korter. Sterkte in ieder geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Hallo anders, Dacht al, er was toch al eens iemand met die naam? Welkom terug dus. Was je niet al eens geruime tijd gestopt of ....; hoe dan ook, ga er weer voor zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Welkom terug Anders. Je weet me te vinden, dus als je behoefte hebt aan contact dan hoor ik het wel. Succes met het terugvinden van het goede pad! Je maatje kan niemand vervangen helaas. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Eenzaamheid wordt alleen maar groter als je drinkt. Ik spreek uit ervaring. Ik raakte steeds meer geisoleerd. Het wil niet zeggen dat met stoppen met drinken de eenzaamheid opeens weg is. Ik moet er in investeren. Nieuwe contacten opbouwen en wat ik de laatste tijd vooral merk is een nieuwe hobby oppakken. Of een oude. Je gedachten verzetten. Jezelf niet zielig vinden want dan ga je drinken. Maar iets doen. Ik wens je veel succes. Doe het dag voor dag. Dat is te overzien. En soms minuut voor minuut. Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Anders!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 8 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2013 Anders, hoe is het???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2013 Hoi anders, welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 8 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2013 Dank voor de reacties. Ik probeer veel bezig te zijn maar heb ook wat pech met gezondheid nu....Ik zal hier zeker nog zijn maar vind het soms zo druk hier. In ieder geval moet ik het zelf doen en eens beslissen dat het zo niet meer kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden