Ometon Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 Heeft iemand ooit succes gehad met CBD olie Gebruik het sinds enkele dagen om te slapen en onrust Merk weinig verschil maar moet echt wat gaan slapen ben gebroken slaap wel in maar rond 2 a 3 uur snachts wakker en daarna kan ik niet meer inslapen Al bijna 5 maanden zo ben gisteren op weegschaal gaan staan 12 kg afgevallen Weet ook niet wat je nu wel of niet kan eten en drinken als je op het internet kijkt Lijkt het wel of alles verkeerd is suikers brood thee frisdrank kaas melk en ga zo maar door Ben benieuwd wat jullie ervaring is Hoor dat graag Graag wat advies Groetjes ome ton Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 (bewerkt) 13 uur geleden zei Ometon: Heeft iemand ooit succes gehad met CBD olie Gebruik het sinds enkele dagen om te slapen en onrust Merk weinig verschil maar moet echt wat gaan slapen ben gebroken slaap wel in maar rond 2 a 3 uur snachts wakker en daarna kan ik niet meer inslapen Al bijna 5 maanden zo ben gisteren op weegschaal gaan staan 12 kg afgevallen Weet ook niet wat je nu wel of niet kan eten en drinken als je op het internet kijkt Lijkt het wel of alles verkeerd is suikers brood thee frisdrank kaas melk en ga zo maar door Ben benieuwd wat jullie ervaring is Hoor dat graag Graag wat advies Groetjes ome ton @Ometonik zou alleen de caffeïne laten staan. En het is goed dat je bent afgevallen want zwaargewichten hebben grotere kans op apneu. Niet te mager worden. En als je zomaar afvalt zou ik wel naar de dokter gaan. Heb je last van depressie? Sommige mensen vallen af door depressie. 23 maart 2020 bewerkt door Yollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 24 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 Was geen zwaar gewicht maar train mijn hele leven al vandaar Ik val af daar trainen op dit moment niet lukt en ik geen proteïne dieet volg Leven is nogal verandert door die benzo troep en alles is er nu opgericht om het eruit te krijgen En ja heb ook depressie door dit alles maar artsen met verstand psychiatry zijn hier niet Sowieso geen artsen hier dus moet het zelf doen Wil sowieso geen antidepressiva want dat heb ik vorig jaar november geprobeerd met slecht resultaat en hield er slapeloosheid aan over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 24 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 @Ometon goed van je dat je geen ad neemt en prima kan funtioneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lightspacer Geplaatst 26 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2020 Ik heb een flesje cbd olie 6% bij mijn bed. Ik gebruik het als ik het idee heb dat ik niet goed slaap. Doe dan een druppeltje op mijn hand dat ik oplik. Het slapen gaat op zich best goed, dus ik gebruik het weinig. Volgens medewerker van De Holland Barrett is drie druppels s nachts ok om te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 27 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Hi light spacer Mijn probleem is doorslapen Ik slaap in wordt snachts wakker en kan dan niet meer inslapen Heb BCD olie geprobeerd maar zie geen verbetering ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 (bewerkt) CBD olie deed mij niets eigenlijk meer proteine en koolhydraten eten voordat je naar bed gaat kan helpen. Ik at om 23.00 uur nog een beker pap die ik naar binnen werkte. Sliep beter en zorgde ervoor dat ik eindelijk niet meer verder afviel. Afvallen komt heel veel voor door ontwenning. Dus komt niet door iets geks of door depressie ofzo... je lichaam heeft het gewoon zwaar en verbruikt veel energie. Ik zou als ik jou was melkproducten suiker en cafeine laten staan. Eet puur, hele granen, vis kip en ei is prima, en beetje rund of lam kan ook maar minder. Verder groenten groenten groenten en niet meer dan 2 stuks fruit ivm de suiker die gewoon niet goed is voor je nu. tips om wel te nemen: hoge dosis vitamine c , ook tegen Covid-19 Omega 3 27 maart 2020 bewerkt door Kannietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 27 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Dank je wel kannietmeer Ik gebruik wel af en toe wat suiker niet veel maar heb daar geen last van zover ik weet Cbd olie merk ik weinig van ben er mee gestopt Slaap probleem is niet inslapen maar door slapen wordt rond 2 uur wakker en kom niet meer inslaap Ben 12 kg afgevallen in 3 maanden zie er niet uit Eet veel fruit want ken hier niet zoveel groenten Wel kip eet ik veel eet ochtend bruine boterham met pindakaas of plakje kaas Drink geen melk of yoghurt als mis ik dat wel Verder veel rijst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ddv Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Hi @Ometon, Er zit veel verschil tussen soorten CBD Olie zo heeft Naturecan een CBD Melatonine Olie voor slaap welke speciaal gemaakt is voor meer rust en makkelijker inslapen. Zou een interessante optie kunnen zijn om eens een keer te proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden