Ties Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Vanavond omgekeerde hartige prei taart... Ben heel benieuwd... @Cleo66 even een onder de riem. Ik vind die dingen ook altijd een crime en het kan zoveel van je vragen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 10 uur geleden zei Ties: Goedemorgen, vannacht een betere nacht gehad, nu op naar dag 4 droog! Goed van je Ties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Lastig @Cleo66 maar je doet het toch maar mooi. Niet te streng voor jezelf hoor. Vind t ook vaak vermoeiend. Zeg de laatste tijd vaker dingen af. Gelukkig heb je een sauna aan huis en een spijkermat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Cleo66: Terug van een familie uitje . Wat is communicatie en sociale omgang toch vermoeiend . Ik ondervind altijd problemen ben achteraf dodelijk vermoeid en het huilen staat me nader dan het lachen . Voel me daarna dom en onbegrepen. Zo moeilijk om te overleven in een onbegrijpelijke wereld en niemand die jou begrijpt. Lieve @Cleo66 ik kan het me voorstellen. Ik heb geen autisme, maar ben ook meestal doodop, onzeker en bijna huilend na afloop van dergelijke gebeurtenissen. Daarmee wil ik niet afdoen aan jouw ervaring. Rustig aan. Lekker beentjes omhoog. Lief voor jezelf. 1 maart 2020 bewerkt door Lika Zin toegevoegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Jij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden