Briba Geplaatst 15 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2020 Regelmatig hoor ik op het forum over pijnlijke, stijve, vastzittende spieren. Bij mij is het in de tweede helft van de afbouw begonnen, eerst in mijn nek, daarna mijn benen en nu ook mijn onderrug. Hebben jullie iets gevonden dat helpt? Tot nu toe heb ik af en toe massages geprobeerd en magnesium in bad, met weinig effect. Beweging (vooral wandelen) gaat nog wel, maar de afstanden worden kleiner. En voor degenen die al afgebouwd zijn: hoe lang duurde het voordat de spieren weer normaal aanvoelden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angsthaas Geplaatst 23 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2020 Daar heb ik ook verschrikkelijk last van. Ben sinds week gestopt met afbouwen van mirtazapine. Slikte nog 3,75 . Wat een hel tot nu toe. Helemaal niet slapen. Spierverkrampingen, hoge bloeddruk. Zeer angstig. Hoop dat dit snel beter wordt. Heeft iemand hier ook ervaring mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melaan Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 @Angsthaasja ik! Ben benieuwd hoe het met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden