Spring naar bijdragen

onze H. Kamer 22-1-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Joehoe lieve vrienden,

Ja en toch blijf ik maar vragen hoe we geslapen hebben, want het is belangrijk, denk ik, om hier over te schrijven. Dus, hebben we gesnurkt? Zijn we wat uitgerust? Kunnen we er vandaag tegenaan gaan? Belangrijk hoor kanjers, iets doen, al is het maar een half uurtje zodat je toch even trots kan zijn op jezelf. En misschien voel je dat niet op het moment, het komt toch binnen.

Ik ben vandaag thuis. Heb verf via Marktplaats gekocht maar die man neemt maar geen actie, dus dacht ik in bed vanochtend "het is klaar die gogomobiel moet het maar bekijken ik stop er mee, een week is lang genoeg".  Heeft ie gisterenavond toch actie ondernomen, dus heb ik me zorgen lopen maken voor niets. Zo zie je maar, wie is hier de gogomobiel? Dingen lopen altijd anders dan dat je verwacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @bolletje goedemorgen! 

Ook ik ben vandaag thuis, vrije dag. Heb wel wat op het programma staan. 

Slapen ging vannacht redelijk oké, wakker worden echter niet. Meteen een rotgevoel, ik lijk wel depressief. Er is natuurlijk veel gebeurd en het gaat me niet in de koude kleren zitten. 

Straks maar even wat opruimactiviteiten doen, altijd goed en nuttig.
Fijne dag allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Ha @bolletje goedemorgen! 

Ook ik ben vandaag thuis, vrije dag. Heb wel wat op het programma staan. 

Slapen ging vannacht redelijk oké, wakker worden echter niet. Meteen een rotgevoel, ik lijk wel depressief. Er is natuurlijk veel gebeurd en het gaat me niet in de koude kleren zitten. 

Straks maar even wat opruimactiviteiten doen, altijd goed en nuttig.
Fijne dag allemaal! 

@Cyclad58@bolletje bij mij grote teleurstelling. Eergisteren 6 u zonder medicatie geslapen. Gisteravond niet. 3.00 quetiapine ingenomen. 1uurtje geslapen . Daarna weer quetiapine. Niet meer geslapen.vanmorgen alprazalom ingenomen. Angst zakt niet. Lig nog op bed te shaken.Het zit duidelijk niet goed in mijn hoofd. Nergens om bang voor te zijn maar toch.

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Yollie:

@Cyclad58@bolletje bij mij grote teleurstelling. Eergisteren 6 u zonder medicatie geslapen. Gisteravond niet. 3.00 quetiapine ingenomen. 1uurtje geslapen . Daarna weer quetiapine. Niet meer geslapen.vanmorgen alprazalom ingenomen. Angst zakt niet. Lig nog op bed te shaken

Het is hollen en stilstaan bij jou, @Yollie

Niet slapen is funest voor iedereen, maar je kunt echt beter proberen je medicatie te nemen voordat je gaat slapen. De kans dat je dan slaapt lijkt mij groter en bovendien is er dan meer kans op regelmaat. Ben je de Alprazolam nog aan het afbouwen? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Het is hollen en stilstaan bij jou, @Yollie

Niet slapen is funest voor iedereen, maar je kunt echt beter proberen je medicatie te nemen voordat je gaat slapen. De kans dat je dan slaapt lijkt mij groter en bovendien is er dan meer kans op regelmaat. Ben je de Alprazolam nog aan het afbouwen? 

 

@Cyclad. Ja ben nog alprazalom aan het afbouwen. Ik moet af en toe van de psyhiater de quetiapine laten staan. Heb ik afgelopen dagen gedaan. Sliep uit mezelf al 3 uurtjes. Eergisteravond zelfs 6 uurtjes. Ik was zo blij en gisteravond was het dus weer niks. Heb het gevoel dat ik weer bij af ben met mijn angst. Heb ook het gevoel dat de alprazalom niks meer doet. Afgelopen dagen heb ik veel inwendige trillingen in mijn borstkas. Ik wil weer graag gaan werken maar ben bang angstaanvallen te krijgen. Ik moest maandag voor een gesprek voor vrijwilligerswerk. Ik heb het afgezegd. Had zo een angst en slecht geslapen. Durf overdag mijn ogen niet dicht te doen of slapen. Ik schrik heel erg wakker dan omdat het als een trauma in mijn hoofd zit toen de psyhiater tegen mij zei dat ik geen middagdutjes mag doen. Als ik na 24.00 thuis kom kan ik ook niet meer slapen terwijl ik graag ga dansen. Heb ik afgelopen weekenden ook gedaan. Verder schrik ik ieder keer van elk plotseling geluidje. Ik moet uit deze ellende. Ik wil werken en mijn zoon trouwt volgend jaar in het buitenland. Soms denk ik als ik ga dansen moet ik ook kunnen werken. De angst neemt het helemaal van mij over. Zit al 4 jaar in deze shit. Ik heb de hele apotheek al voorbij zien komen.

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Cyclad58:

Ha @bolletje goedemorgen! 

Ook ik ben vandaag thuis, vrije dag. Heb wel wat op het programma staan. 

Slapen ging vannacht redelijk oké, wakker worden echter niet. Meteen een rotgevoel, ik lijk wel depressief. Er is natuurlijk veel gebeurd en het gaat me niet in de koude kleren zitten. 

Straks maar even wat opruimactiviteiten doen, altijd goed en nuttig.
Fijne dag allemaal! 

Vannacht lekker geslapen ik heb de stofzuiger gepakt even al is het maar een half uurtje een tip van bolletje ik was zo moe dan morgen even de stofdoek ik voel me zo schuldig als ik niks in huis doet ik wil mijn energie terug  nou dus toch iets gedaan. Liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey bolletje,en iedereen,

Vandaag weer beter dagje gehad,heb heel wat opgeruimd,wat gepoetst,dan even wat gerust,mijn geluidsgolven geluisterd,.

Angst en stress worden wat minder,ik kan mij er beter bij neerleggen heb ik de indruk,komt het nou door de geluidsgolven,ik ben wat rustiger de laatste dagen,ben ik zeer blij om,en zo happy dat ik vandaag wat meer heb kunnen doen.

Nu hopen dat het morgen ook een wat goed dagje mag zijn,want dat is zo onvoorspelbaar,.  Dit weekend betere dagen gehad,maandag en dinsdag minder,barstende hoofdpijn,en vandaag beter. Ik hou mij vast aan de goede natuurlijk.

Bolletje,met mijn gizmo gaat het weer beter hoor,ik heb wel medicatie verminderd,want hij kwam niet meer voor uit,al 2 dagen de dosis verminderd en nu gaat het weer beter. Dus ik happy.

Zo lieverds geniet nog van een rustige avond. Liefs Angke x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...