Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 17-1-2020

bolletje

Aanbevolen berichten

Moghu lieve mensen,

Hoe hebben jullie vannacht geslapen? Is dat een beetje redelijk gegaan?

Angk hoe is het nu met Gizmo, gaat het een beetje beter met hem?

Ik slaap de laatste 2 dagen weer redelijk goed. Rede, een uurtje het raam open voor het naar bed gaan zodat het lekker koel is. Lig nog wel een paar uurtjes wakker maar als ik in slaap val dan is het voor een goeie.

Dadelijk weer lekker werken. Heb er, zoals gewoonlijk heel veel zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bolletje 

Met mijn gizmo gaat het wat beter,maar hij is nog vrij rustig.

Dus het komt wel goed met tijd en geduld,. Zo als zijn moetje,ik dus,weer in waves,hier hangt te veel stress in de lucht.

Mijn partner is bijna nooit meer thuis,hij heeft wel altijd iets te doen,ik krijg het gevoel dat hij alles ontvlucht,en dat maakt mij zo eenzaam,en verdrietig. En het enige wat ik wil is echt beter worden,maar ik heb het ook niet om te kiezen.

Ik heb het zo ontzettend moeilijk met mij zelf,ik kan niet doen wat ik zou willen doen,ik voel mij zo nutteloos.....Ik weet niet goed hoe ik dit moet accepteren,ik ben soms zo boos,waarom slikte ik al die jaren,waarom,je kent het mss zelf wel. Jij bent hier zo positief in,bewondering daar voor bolletje.

Ik hoop dat ik dit ook nog tegen mijn eigen kan zeggen later,en er wat positiever mag tegen over staan,. Zo lieverd,heb een rustige en fijne dag. Liefs Angke xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje Veel plezier!

@Angke Bolletje is natuurlijk al heel lang klaar met afbouwen en jij bent nog vol in ontwenning ;-). In verhouding ben jij net zo positief en zoekend naar oplossingen:heart:
Ik snap dat het heel pijnlijk is dat je partner veel weg gaat. Heb je er wel eens open met hem over kunnen praten? Heeft hij wel eens vragen gesteld? Ik doe wel eens gesprekken met partners  of ouders als ze daar behoefte aan hebben, om het beter te gaan begrijpen wat er met hun partner/ kind  aan de hand is. Dit kan heel veel  positieve verandering geven in het proces. Jij ervaart alles in je lichaam, maar het heeft gewoon echt ook veel effect op de mensen om je heen en die proberen er ook maar het beste van te maken. Copingsstrategien zijn bij iedereen anders. En het een is wat meer helpend dan het ander.

Wat kan je zoal doen op een dag? Welke dingen kan je wel of niet verdragen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi kannietmeer,

Ik zelf heb niet echt hobby's, nu deze middag naar huisarts geweest,dan mee met de zoon en dochter naar de winkel,was 3maand geleden dat ik mee binnen ging in een winkel,de ontwenningsverschijnselen hebben mij zo bang gemaakt om nog buiten te komen,hen enorm zwakte in mijn benen en ben dan zo bang dat ik ga vallen. Ook ben ik al 7jaar op invaliditeit ik draag een neurostymulator voor discus hernia in rug. Wat doe ik zo al,,,is weer van dag op dag te bekijken,bij een betere dag doe ik wat huishoudelijk werk,bij een slechte dag lig ik in mijn sofa. Ontspannen doe ik niet. Ik weet het soms zelf niet meer. Mijn partner kan hier niet mee om,begrijpt ook niet waarom ik niet mee ga naar feestjes of etentjes,ik wil dit wel maar kan het gewoon niet,te veel licht,te veel lawaai enz....als ik 10 min recht sta begint heel mijn lichaam te trillen,wat moet ik dan? Ook zo een angst om door mijn benen te zakken,omdat het soms zo voelt. Ik stel het hem zeker voor dat jij met hem wel wil praten. Maar hoe doe je dat dan? Via het forum? Mss dat hij het van jou wel aan neemt. Ik wil ook echt dat dit stopt,maar ik kan ook niet toveren.

Zo alvast dank je wel voor jou hulp.

Liefs Angke xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Angke:

Hoi kannietmeer,

Ik zelf heb niet echt hobby's, nu deze middag naar huisarts geweest,dan mee met de zoon en dochter naar de winkel,was 3maand geleden dat ik mee binnen ging in een winkel,de ontwenningsverschijnselen hebben mij zo bang gemaakt om nog buiten te komen,hen enorm zwakte in mijn benen en ben dan zo bang dat ik ga vallen. Ook ben ik al 7jaar op invaliditeit ik draag een neurostymulator voor discus hernia in rug. Wat doe ik zo al,,,is weer van dag op dag te bekijken,bij een betere dag doe ik wat huishoudelijk werk,bij een slechte dag lig ik in mijn sofa. Ontspannen doe ik niet. Ik weet het soms zelf niet meer. Mijn partner kan hier niet mee om,begrijpt ook niet waarom ik niet mee ga naar feestjes of etentjes,ik wil dit wel maar kan het gewoon niet,te veel licht,te veel lawaai enz....als ik 10 min recht sta begint heel mijn lichaam te trillen,wat moet ik dan? Ook zo een angst om door mijn benen te zakken,omdat het soms zo voelt. Ik stel het hem zeker voor dat jij met hem wel wil praten. Maar hoe doe je dat dan? Via het forum? Mss dat hij het van jou wel aan neemt. Ik wil ook echt dat dit stopt,maar ik kan ook niet toveren.

Zo alvast dank je wel voor jou hulp.

Liefs Angke xx

ik zou dat doen via de telefoon. Lijkt me directer. Ik zal je een pm sturen met mijn nummer. Als hij er dan behoefte aan heeft  of het wel wil , kan je me appen via whatsapp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...