Spring naar bijdragen

Wat een dagen,druk,en stress,huilen....


Angke

Aanbevolen berichten

Hey lieverds,

Wat een dagen hier,al van zaterdag veel te veel stress,en triggers,even mijn hartje luchten,discussies met mijn man die mijn situatie niet begrijpt,mijn zoon die zen dochtertje niet of met moeite mee krijgt,dan mijn lieve hondje die kei ziek is,zaterdag bij dierenarts,deze morgen ook platen genomen,zijn hartje vergroot en geruis,zijn maagje zit vol lucht,,kei erg,hij is mijn alles mijn beestje,en ik wil hem nog lang bij mij houden,de gepaste medicatie mee gekregen,nu nog ff wachten op zijn bloed resultaten,hopend beter nieuws,. Hij heeft pijn,en ik kan zo weinig doen.

Ik zit hier zo erg met in,. Had wat betere dagen,maar door alle stress en triggers ben ik sinds zaterdag echt kei beroerd. Vandaag de hele dag bijna weg,hele voormiddag dierenarts,dan nog ditjes en datjes ben helemaal uitgeput nu,en moet om 18 u naar de psycholoog nog.

Wenen hoort er ook bij natuurlijk,. Van de 1ne moment op de andere huil ik,wat een gedoe. Ik hoop snel mij weer wat beter te voelen,ik kan dit helemaal niet aan alles komt 10 dubbel binnen,zelfs het kleinste,wat erg toch!!! Voor al die rotzooi van de pillen had ik dit toch niet hoor,soms pffggg.

Moest ik even kwijt. Zo lieverds allemaal,ik hou jullie op de hoogte en voor iedereen een fijne rustige avond gewenst. Knuffels Angke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé meis, heel veel sterkte met alles. Ja als je diertje iets mankeert, voel je je zo rot. Zeker omdat je niets kan doen. Is ie al op leeftijd? Ruis in het hartje daar kunnen ze met medicatie oud mee worden hoor. Hoest hij ook veel? Laat hem maar alles heel rustig doen zo dat het hartje niet overbelast wordt, en verder, heeeeel veeeeel knuffelen. Sterkte wijfie..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Angke:

Hey lieverds,

Wat een dagen hier,al van zaterdag veel te veel stress,en triggers,even mijn hartje luchten,discussies met mijn man die mijn situatie niet begrijpt,mijn zoon die zen dochtertje niet of met moeite mee krijgt,dan mijn lieve hondje die kei ziek is,zaterdag bij dierenarts,deze morgen ook platen genomen,zijn hartje vergroot en geruis,zijn maagje zit vol lucht,,kei erg,hij is mijn alles mijn beestje,en ik wil hem nog lang bij mij houden,de gepaste medicatie mee gekregen,nu nog ff wachten op zijn bloed resultaten,hopend beter nieuws,. Hij heeft pijn,en ik kan zo weinig doen.

Ik zit hier zo erg met in,. Had wat betere dagen,maar door alle stress en triggers ben ik sinds zaterdag echt kei beroerd. Vandaag de hele dag bijna weg,hele voormiddag dierenarts,dan nog ditjes en datjes ben helemaal uitgeput nu,en moet om 18 u naar de psycholoog nog.

Wenen hoort er ook bij natuurlijk,. Van de 1ne moment op de andere huil ik,wat een gedoe. Ik hoop snel mij weer wat beter te voelen,ik kan dit helemaal niet aan alles komt 10 dubbel binnen,zelfs het kleinste,wat erg toch!!! Voor al die rotzooi van de pillen had ik dit toch niet hoor,soms pffggg.

Moest ik even kwijt. Zo lieverds allemaal,ik hou jullie op de hoogte en voor iedereen een fijne rustige avond gewenst. Knuffels Angke.

Hoi lieve @Angke, door de medicatie kun je nu niet goed met al die triggers omgaan, in elk geval minder goed dan je van jezelf gewend bent. Dat is in dit stadium normaal en logisch, maar natuurlijk wel uiterst vervelend. Ik hoop echt dat je hondje hier goed uit komt. Sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey bolletje

Mijne lieve gizmo is een malthezertje,kei lief beestje,en is sinds oktober 8jaartjes,juist medicatie gekregen voor een hartje,nu even af wachten,hoesten of dergelijke niet echt,wel hijgen enorm en veel speeksel,maar ook zijn maagje he,dus even wat medicatie en af wachten,ondertussen zijn bloed uitslag en urine ook al binnen en dat is allemaal prima,ik ben al blij hoor,morgen weer een nieuwe dag,en dan zien we of mijne lieveling al wat beter is.

De band is zo sterk tussen ons,en ik zou hem niet kwijt willen,ik raak daar nooit over. Hij is mijn trouwste vriend!!!

Groetjes Angke. Xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo. Ik heb lang niks van mij laten horen. Ik was abrupt gestopt met mijn medicatie. Stom stom. Kwam avonds in ademnood. Ik kon niet meer door mijn neus ademen. Toen maar door mijn mond. Gevolg hele droge keel waardoor ik niet kon slikken. Tot de volgende ochtend water zitten drinken en hevig inwendig trillen. 2 dagen hoofdpijn. Ik heb van vermoeidheid toen gister weer kunnen slapen tot 5.00 u. Had gelijk een goede dag. Met de hond lopen. Sporten boodschappen gedaan. Gekookt en zwager helpen verhuizen. Ik dacht dat gebeurt gisteravond weer. Niks dus. 2 u geslapen. Trillen inwendig. Om 5.00 weer  2 quetapine ingenomen. 1 uurtje weer geslapen. Toen maar weer om 7.00 weer 2xquetiapine. Weer 1 uurtje geslapen. En nu nog steeds inwendig trillen Ik had een paar dagen geleden zonder quetiapine kunnen slapen. 1 keertje 5 uur lang en toen werd het steeds minder. Enorme teleurstelling. Ik zit nu op de helft van mijn alprazalom. Ik weet nu niet wat de inwendige trilling veroorzaakt. De alprazalom de quetiapine of imipramine. Ad. Ik weet niet waarom ik ad moet slikken en nog niet mag afbouwen. Ik voel me niet depressief of angstig. Ik word gek van dat inwendig trillen en weet nu bij voorbaat al dat het niks wordt met slapen. Ik word crazy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...