Yollie Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Wat gebeurt er als ik stop met mijn medicatie. Ik heb er geen baat bij en denk dat ik zelf de angst oproep Vallenenopstaan1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vallenenopstaan1 Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Goedemorgen Yollie, Ik denk dat je het antwoord op je vraag over stoppen met medicatie zelf donders goed weet. Ik ben nog niet zo heel lang actief op dit forum maar heb de afgelopen week wel gezien hoe andere mensen je adviezen geven en die jij dus in de wind slaat. Je radeloosheid, angst, andere klachten begrijp ik, maar ik snap niet goed waarom je alle adviezen negeert als die je aangereikt worden. Probeer eens één maand je medicatie stabiel in te nemen, vanuit daar met één medicijn iets zakken. Heel veel sterkte en wijsheid gewenst. EefjeJ en Spinder reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 21 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2020 (bewerkt) Heb mijn lesje geleerd. Weer medicatie ingenomen. Slapen is wisselend. Gisteravond zonder medicatie geslapen. Wow tot 6.00 maar wordt gek van trillingen in mijn lijf. Hebben jullie dat ook 21 januari 2020 bewerkt door Yollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden