Spring naar bijdragen

3-1-2020 onze huiskamer

bolletje

Aanbevolen berichten

Moghu Supertjes,

Hoe hebben we geslapen? Redelijk? Bij mij is het  nog steeds heel raar. Ga om 21.00 naar bed, val rond 23.00 in slaap, word dan rond 1-2 uur wakker en slaap niet echt meer, raar hé? Duurt al een paar maanden. Toch blijf ik gelukkig een vrolijke gup. Alleen 's ochtends heb ik niet zoveel zin om op te staan, terwijl ik normaal gesproken naast m'n bed sta voor ik wakker ben. Nou we kijken wel.

Dadelijk werken Yippieeeeeeeeee. En jullie wat gaan jullie doen vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei bolletje:

Moghu Supertjes,

Hoe hebben we geslapen? Redelijk? Bij mij is het  nog steeds heel raar. Ga om 21.00 naar bed, val rond 23.00 in slaap, word dan rond 1-2 uur wakker en slaap niet echt meer, raar hé? Duurt al een paar maanden. Toch blijf ik gelukkig een vrolijke gup. Alleen 's ochtends heb ik niet zoveel zin om op te staan, terwijl ik normaal gesproken naast m'n bed sta voor ik wakker ben. Nou we kijken wel.

Ha @bolletje, slaap je echt zo weinig of haal je overdag slaap in? Ik vind het fantastisch dat je je toch vrolijk blijft voelen. Je bent een kanjer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja

13 uur geleden zei Cyclad58:

Ha @bolletje, slaap je echt zo weinig of haal je overdag slaap in? Ik vind het fantastisch dat je je toch vrolijk blijft voelen. Je bent een kanjer

Goeie morgen kerel,

Ik slaap echt niet zo goed maar wat ik altijd schrijf je valt vaker in slaap dan dat je zelf merkt. Ik ben altijd een slechte slaper geweest, maar dat heb ik allang geaccepteerd. Als ik me daar druk om maak, concentreer ik me daar op en wordt het nog erger.

Voorbeeldje, ik ga 's middags altijd ff rusten. Van de week voelde ik dat ik moe was maar slapen ho maar. Toen kwam mijn hondje tegen m'n gezicht aan liggen en dat voelde zo lekker, dus ging ik liggen genieten, en hup weg was ik.:)

Maar goed, het verschil is dat ik me niet rot voel, geen spanningen enz. heb dus heb makkelijk praten. Toch is het de enigste manier om in slaap te vallen, je concentreren op iets fijns. Oefening baart kunst.

Joehoe Anke ga je tussen de middag wel eens rusten? Dan verwerk je al een hele hoop prikkels en die neem je niet meer 's avonds mee naar bed. En een kopje warme bouillon drinken. Waarom denk je dat baby's na het eten in slaap vallen. Warmte ontspant. Net zo als douchen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bolletje

Ontspanning is er niet echt bij de laatste week,mijn man doet lastig en vind maar dat het genoeg is geweest,en vind dat ik moet veranderen,dus dat brengt voor mij veel huilen en prikkels mee,ik heb hier ook niet achter gevraagd,en probeer echt mijn best te doen hoor,heb een heel zwak gevoel in mijn benen en dat is niet fijn,idd maak ik mij daar bang in,bang om door mijn benen te gaan,het was er op een dag en het is er nu nog,voor mij pfffff....mijn man begrijpt er weinig van,en er zijn nu enorme spanningen hier. Wat een miserie hier,echt bolletje.....Ik weet niet of ik dit erbij kan nemen al die triggers....Liefs Angke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-1-2020 om 08:23 zei bolletje:

Moghu Supertjes,

@Bolletje. Probeer later naar bed te gaan. Ik lig voor de tv tot ik slaap krijg en ga ik dan naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan wordt het tijd Angke, dat je wat afstand neemt van het moeilijk doen van je man.  Als jij een cadeautje hebt voor mij, en ik wil dat niet moet je het mee terug nemen hé???;) Ga niet proberen hem ervan te overtuigen dat hij ongelijk heeft, het is zijn wereld vanwaar hij reageert, dus heeft dat geen zin zeker niet als er niet voor open staat. Accepteer dat het zijn wereld is, niet die van jou, dan voel je je ook niet aangevallen. Dat gebeurd nu wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Angke:

Hoi bolletje

Ontspanning is er niet echt bij de laatste week,mijn man doet lastig en vind maar dat het genoeg is geweest,en vind dat ik moet veranderen,dus dat brengt voor mij veel huilen en prikkels mee,ik heb hier ook niet achter gevraagd,en probeer echt mijn best te doen hoor,heb een heel zwak gevoel in mijn benen en dat is niet fijn,idd maak ik mij daar bang in,bang om door mijn benen te gaan,het was er op een dag en het is er nu nog,voor mij pfffff....mijn man begrijpt er weinig van,en er zijn nu enorme spanningen hier. Wat een miserie hier,echt bolletje.....Ik weet niet of ik dit erbij kan nemen al die triggers....Liefs Angke.

Lieve @Angke, neem het je partner niet al te kwalijk. Ik loop al 3 jaar tegen hetzelfde aan met mijn eega, ze denkt dat ik zomaar even een knop kan omzetten. Ze snapt niet dat het niet elke dag goed gaat en dat ik soms nog klachten heb. Ze gelooft er niets van dat de medicijnen daarin een rol spelen, want de psychiater heeft ze toch voorgeschreven. Hij weet het en ik niet. Ze is wel zorgzaam en wil natuurlijk het beste voor me, maar realiseert zich niet dat haar opstelling averechts kan werken. En het is lastig, ook voor jouw man: als je het zelf niet meegemaakt hebt herken je het niet en lijkt alles "tussen de oren te zitten". Je partner overtuigen heeft weinig tot geen zin, als hij er maar wel voor je is. Je kunt niet vragen aan hem om dit te begrijpen vrees ik, dat gaat zijn bevattingsvermogen te boven. Degenen die het wel begrijpen zitten op fora zoals deze. 

Liefs en sterkte, Ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...