Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 22 december 2019

Cyclad58

Aanbevolen berichten

Goede morgen allemaal,

Laat wakker vandaag, maar de huiskamer zit nog dicht dus ik trek hem even open. 
Hoe is het met jullie? 

Wij waren vannacht laat thuis na een erg gezellige avond ergens in Brabant. Lag pas rond 2 uur in bed, maar wel redelijk geslapen. Fijn dat dat na een avond vol prikkels gewoon lukt.
Ook nog iets te vieren: wij zijn vandaag 36 jaar getrouwd. Toch een mijlpaal dat niet iedereen haalt tegenwoordig. 
Het wordt denk ik wel een dagje binnen blijven, het weer nodigt niet uit tot buitenactiviteiten, maar ik zou het eigenlijk wel moeten doen.

Fijne dag allemaal met voor de benzowarriors hopelijk zo weinig mogelijk klachten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey iedereen,

Wat een rot dag alweer,het ging al ietsjes beter tot ik de bèta blokkers stopte na afbouw,nu 9de dag geen bèta blokkers meer,dus medicatie vrij,maar nu krijg ik weer helse pijne in mijn arm spieren,hals spieren,en mijn boven benen,hoofdpijn,niet meer deftig slapen,zweten,kletsnat wakker worden,maar nu een soort stroompjes door mijn hoofd en lichaam,met een soort angst sensatie,dit heb ik na xanax en antidepressivum nooit ervaren,hoort het er ook bij??? Man wat word ik hier angstig en bang van,. Op momenten als ik mijn ogen dicht doe heb ik het gevoel dat ik draaierig ben,. Huilbuien ook er weer bij,echt ik maak mij hier zo bang in en ben al de hele dag vol stress nu,ik boei mijn eigen zo op,. Huilend dit bericht aan het typen,ik wil niet zeuren maar dit is niet leuk meer.....kan een bèta blokker dit nu echt geven als ontwenningsverschijnselen??? Gewoon ten einde raad,mijn moed zakt op 0....

Ik hoop dat het morgen beter is,. 

Zo niet echt leuk nieuws maar ik kan nergens anders echt terecht.

Ik hoop dat jullie lieverds een betere en rustigere dag hebben vandaag. Liefs Angkexxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai iedereen

@Cyclad58 wat fijn dat je na zo'n avond toch goed hebt geslapen :) dat is bij mij nog wel een dingetje, maar ik heb vertrouwen dat dat ook goedkomt in de toekomst. Afgelopen vrijdag waren we uit eten met een grote groep en het was lawaaiig en galmde erg, dus snel hoofdpijn en concentratie weg....uiteindelijk werd het rustiger en ging het beter. Toch daar vijf uur lang gezeten, nou daar durfde ik eerst alleen over te dromen. Slapen ging daarna alleen niet zo en nu ook nog steeds hoofdpijn en hartoverslagen, maar he ik ben wel geweest ;)

@Angke het is zo herkenbaar wat je allemaal schrijft. Ik heb bijna al die klachten gehad na het stoppen met de oxazepam. Het kunnen ook nog klachten zijn door het stoppen met de Xanax en misschien dat je door de betablokkers even een stap terug hebt gedaan. Ik geloof echt dat het weer beter met je zal gaan en dat dit een wave (golf met klachten) is, die weer opgevolgd gaat worden door een window (geen of weinig klachten). Ik weet hoe je je voelt nu, maar het komt echt goed :) Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EefjeJ 

Dank je wel voor de gerust stelling,. Ik maak mij er al de hele dag zo druk om,soms word het mij allemaal te veel,.Ik weet wel dat het weer beterd met de tijd maar het is toch gewoon erg dat wij dit allen moeten door staan,.

Mijn was psychiater zei dat ik met de bèta blokkers goed zou zijn,maar dat bleek ik na de 1ste pil weer een leugen te zijn,dus heb ik zelf af gebouwd en gestopt,.  Zo heb nog een fijne en rustige dag,. Liefs Angke x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @Cyclad58 36 jaar is inderdaad een mijlpaal:rose:

Deze datum wordt voor mij een mijlpaal met de laatste inname van een Benzo, wat een strijd voor 15 maanden met totale onwetendheid  6 mg lorazepam proberen af te bouwen waarbij de huisarts zei haal er maar elke week 1 of 0,5 mg eraf en kom maar vertellen hoe het gaat.Dat ik vorig jaar mentaal behoorlijk de weg kwijt was is dan ook goed verklaarbaar.Als ik eerder informatie had over deze medicatie had ik het ook anders aan gepakt.De omzet naar Diazepam is ook totaal niet goed gegaan en heeft mij ook letterlijk gevloerd en elke klacht die er is heb ik ook wel gehad of is er nog, de echte paniek aanvallen zijn mij wel bespaard gebleven al moet ik eerlijk zeggen dat ik daar wel bang voor ben want de hevige paniek/onrust is de hele dag behoorlijk aanwezig zal wel angst voor de angst zijn.Ik hoop dat het mij bespaard blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...