Spring naar bijdragen

Zo 22 dec 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Wat een rotzooi zeg:( Zon klein borrelglaasje daar doe je het niet voor hè? Dat hoef ik je ook niet te zeggen.

Lijkt me een heel goed idee om het aan een buurvrouw te geven. Ik hoop dat je voor jezelf die beslissing helder en duidelijk hebt en kunt waarmaken. 

Je bent niet dom en naïef trouwens. Maar wel verslaafd. En dat is K. ja. 

Slaap lekker jij ook. En thanks.

Je bent sterk hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @knakker  heb die fles om 10 uur al naar de buurvrouw gebracht. Snap dat er altijd triggers zullen blijven bestaan. Maar dit werd te groot. Ook 40% alcohol, zo blij dat ik niets heb genomen. Dacht echt gewoon 1 klein borrel glaasje, slaat nergens op. Ze was er erg blij mee. Beiden blij dus achteraf. Zij drinkt alleen op zondag 1 of 2 borrel glaasjes bij de koffie met haar man. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

in 1 keer nee alsjeblieft. Het is nirt een biertje wat je zo achrmterover kiept. maar verspreid over een aantal uren ging en gaat best. Hoewel een liter me steeds niet helemaal lukt (gelukkig). Ik kom er steeds in de buurt maar kom er achteraf dan achter dat niet (ééns wtf kan mezelf wel schieten want heb ook geen contact meer opgenomen met AA.) die fles leeg is. Zit er zo'n simpel en zielig laagje nog in. Waarvan ik dan denk ok Ga ik nou verder of blijk ik bijnnmijn beslissing om niet meer te willen drinken. 

Maar dat is dan al wel bepaald. door mij

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Bor:

Nou een fles van 40% in 1x naar binnen slobberen vind ik anders wel heftig hoor..

Sterk spul voor een likeur dan ook, of niet? Maar ja,  ik ben niet zo thuis op de likeurafdeling.B)

Ik ook niet maar wat ken jij mij goed. En nogmaals van die oplader van de mobiel........Zat idd gewoon in het stopcontact, ik en mijn hysterie. Mijn taxi broer is er. Arme jongen. Djw @Bor en @Myle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...