Spring naar bijdragen

14-12-2019 Onze huiskamer

bolletje

Aanbevolen berichten

Gatver. Cyclad, wat duurt het toch allemaal lang hé kerel? Heb je vannacht wel kunnen pitten want dat is dan meestal ook bout.

Chris je bent wel ineens met teveel tegelijk bezig. Kun je het niet één voor één doen. Is dat niet wat prettiger voor je?

Wat gaan we vandaag doen Frummels?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Gatver. Cyclad, wat duurt het toch allemaal lang hé kerel? Heb je vannacht wel kunnen pitten want dat is dan meestal ook bout.

Chris je bent wel ineens met teveel tegelijk bezig. Kun je het niet één voor één doen. Is dat niet wat prettiger voor je?

Ha @bolletje, ja het duurt lang, maar is het nog ontwenning? Ik weet het niet, ik geloof ook dat ik het zelf in stand houd. Als het slapen niet lukt raak ik nog steeds uit balans. 

Vannacht ging het iets beter, maar toch ook niet geweldig. Vroeg en onrustig weer wakker. Gisteren had ik overigens wel een geode dag, ondanks een mindere nacht daarvoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Hier ga ik hopen dat ik vanmiddag even kan wandelen, ik ben namelijk al een tijd behoorlijk gevloerd. Afbouwtempo wat verlaagd, aangezien de klachten echt te gek werden, en ik toch de deur uitmoet af en toe om een kind veilig op school te krijgen. 

Balen voor jou @Cyclad58. Ga je elke avond op dezelfde tijd naar bed doordeweeks? Ik vraag me dit af omdat ik het idee heb dat soms later naar bed gaan beter is als je moeilijker of onrustiger slaapt. Elke avond dezelfde tijd wordt nogal gepromoot maar voor mij werkt dat in ieder geval niet echt. Het is mooi als het lukt natuurlijk. 

Sterkte allemaal en hopelijk een beetje een fijn weekend gewenst! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha  @ELL wat vervelend voor je dat de klachten erger worden. Dan is het verlagen van het afbouwtempo een prima optie. Wandelen moet kunnen vanmiddag, al staat er veel wind vandaag. Ik wil zelf nog een hardlooprondje doen. 

En wat mijn bedtijden betreft: ja, ik ga doordeweeks ergens tussen 22:30 en 23:00 uur slapen. Inslapen lukt wel, maar ik ben gewoon erg vroeg wakker. En dat geeft mij onrust.  Ik heb de juiste sleutel nog niet gevonden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

Bolletje ik heb al lang witte stippen en streepje op mijn nagels  de dokter zei dat heeft mijn moeder ook  stom antwoord van de dokter  ik maak me zorgen  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilhelmina geen zorgen hoor, niets ergs. Ik heb dit al m'n hele leven, nu minder dan vroeger toen ik altijd bezig was. Ze komen spontaan en gaan ook weer weg. Het kan ook door het stoten komen van je nagel ergens tegen, maar is niet gevaarlijk of zo. Hetzelfde als je een blauwe plek krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58 je komt er maar niet helemaal door he. Vervelend. Ik denk ook dat zeker een groot gedeelte in onze karakters ligt. Ik hoop iig dat je snel weer goed slaapt en je beter voelt.

@ELL hier ook al weer een tijdje gevloerd. Te druk geweest en te snelle afbouw ben ik bang. De afgelopen 3 dagen alleen maar op de bank gelegen, hopen dat de overprikkeling weg zou trekken. Dacht dat t vandaag ietsje beter voelde, maar helaas. Net even naar 1 winkel op de meubelboulevard geweest voor een noodzakelijke aankoop en al voordat ik de winkel in ging voelde ik t mis gaan. Mn hoofd nog steeds zwaar overprikkeld. Zo'n domper weer. Nu dus weer thuis op de bank een beetje zielig zitten zijn. Ik denk echt dat mn afbouwtempo omlaag moet en daar baal ik van. Nog langer bezig dus, grrrr.

Sorry, moest even mn frustraties kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Wilhelmina geen zorgen hoor, niets ergs. Ik heb dit al m'n hele leven, nu minder dan vroeger toen ik altijd bezig was. Ze komen spontaan en gaan ook weer weg. Het kan ook door het stoten komen van je nagel ergens tegen, maar is niet gevaarlijk of zo. Hetzelfde als je een blauwe plek krijgt.

Lieve Bolletje ik was zo bang dank voor je hulp op internet gelezen wat het kon wezen alleen enge dingen gisterenavond is mijn zus geweest ging wel goed alleen voor mijn Hooft soms te veel en derelisatie vanmiddag kwam de buurvrouw koffie drinken was wel aardig maar van mijn hondje is ze niet lief hondje wegduwen ze houdt houd niet van honden ik durfde niks te zeggen ik ben stapel op Bracha dat is de naam van mijn hondje mijn hond is me alles  er is niemand zo trouw als dieren  liefs Wilhelmina ♥️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...