Spring naar bijdragen

Hoge dosis lorazepam klachten


Louisa

Aanbevolen berichten

Hallo, ik slik al een tijd 13.5 mg lorazepam. Nu heb ik het gevoel dat mijn lichaam steeds om meer vraagt en krijg ik hele rare klachten. Ben nog niet aan het afbouwen!

Extreme Vermoeidheid uitgeput vooral mentaal 

Explosief hoofd

Angsten hyperventileren 

Tremmors

Misselijkheid

Negatief 

Concentratiestoornissen

Verwardheid 

Zwaar overprikkeld zelfs dit schrijven is vermoeiend voor mn hersenen 

Weinig dingen kunnen en wordt steeds erger

Hersenbranden hersenpijn gedachtenherhalingen

1 brok spanning

Enz.

Ik ben omhoog gegaan met de lorazepam en het is alleen maar erger geworden. Het begon met hoofdexplosies. Kon niet meer lopen duizelig... gevoel neer te gaan. Geen angst. 

 

BenZo moe in mijn hoofd. Voel mijn hersenen. 13.5 mg lorazepam is ook echt veel bij 1.60 cm 55 kg. Gelijk aan ongeveer 67 mg diazepam. 

 

Wie herkent dit. Nogmaals ik bouw niet af. Mijn hoofd is vreselijk. Alsof mn hersenen zijn aangetast. Ik heb liever de angsten die ik had voor ik zoveel ging slikken!!! 

 

 

 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Louisa

13,5 mg lora, dat is echt enorm. Heel lang slik je het al? Omgerekend naar diazepam is dit zelfs 135mg. Althans conform de ashton manual, dat is zo'n beetje de bijbel onder de benzooi. Ken je die? Aangezien ik verwacht van niet adviseer ik je echt deze eens heel goed door Te lezen. Daar zul je al heel veel antwoorden vinden. Geloof me als ik zeg dat al je klachten komen door je lora gebruik. Lees de ashton maar eens en laat dan nog eens van je horen.

Het enige advies dat ik je alvast kan geven is, overleg met je behandelaar de omzetting naar diazepam en bouw dan rustig af. Het zal wel een hele lange weg worden, maar die troep moet echt je lijf uit, wil je je weer een beetje normaal gaan voelen.

Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @Louisa, wil je wel afbouwen of is dat voorlopig nog een station te ver? 
Ik schrik wel van je dosering, dat is echt heel hoog. Of het nu 67,5 mg Diazepam is of 135 mg (de omrekentabellen spreken elkaar wat dat betreft tegen), het is echt heel veel. 

Ik heb zelf 4 mg Lorazepam gehad voor enkele maanden en heb dat in een jaar afgebouwd, zonder omzetting naar Diazepam. Het kan wel. 

De klachten die jij beschrijft herken ik voor een groot deel. Bij mij was slapeloosheid het grootste probleem, dat heb ik na 2 jaar vrij te zijn van Lorazepam nog. 
Sterkte! 

Als je wilt kun je meepraten in onze dagelijkse huiskamer. Deze vind je bij Ditjes Datjes en Dagdraad. 
In onze huiskamer komen dagelijks lotgenoten en ervaringsdeskundigen bijeen om ervaringen uit te wisselen, elkaar tips te geven of zomaar van je af te praten. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei doorbijter:

Ah, je gaat in t radboud intern afbouwen onder toezicht van Erik paling. Heel veel succes. Heb je al enig idee wanneer je opgenomen gaat worden. Succes alvast

Nog 2 maanden wachten:( en ik wil nu van die zooi af. Ik trek dat hoofd niet meer. Kan niks meer. Ben invalide. Alles is teveel voor mijn hoofd. Lijden lijden lijden.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei doorbijter:

@Louisa je bent totaal tolerant geworden voor de lora. Althans daar lijkt t wel op. Maar lees eerst maar even de ashton manual heel goed door. Dan snap je wat beter wat er met je aan de hand is

Klopt heb in een hopeloze bui 60 pillen geslikt. Wilde in coma. Weg van deze hel. Werd alleen suf en ontspannen. En sliep goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-11-2019 om 19:11 zei Louisa:

Klopt heb in een hopeloze bui 60 pillen geslikt. Wilde in coma. Weg van deze hel. Werd alleen suf en ontspannen. En sliep goed.

Oh Louisa. Ik herken dit heel erg. Had 2 weken niet geslapen en ook een poging gedaan. Hoe is het nu met je. Ik heb vandaag drastisch alprazolam afgebouwd. Mijn lijf gaat tekeer. Ik sliep bij 5mg ook niet meer. Maar jeetje wat zit je hoog. Hoe ga je minderen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Yollie:

Oh Louisa. Ik herken dit heel erg. Had 2 weken niet geslapen en ook een poging gedaan. Hoe is het nu met je. Ik heb vandaag drastisch alprazolam afgebouwd. Mijn lijf gaat tekeer. Ik sliep bij 5mg ook niet meer. Maar jeetje wat zit je hoog. Hoe ga je minderen

Ben zo moe in mijn hoofd. Ik moet echt van die pillen af. Mijn cognitieve functies zijn steeds slechter. Ik wacht op opname in Radboud. Doodeng, omdat ik zo moe ben. Dan denk je al die prikkels daar niet aan te kunnen. Maar ik moet er vanaf en daar word je goed geholpen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...