octavia Geplaatst 11 november 2019 Rapport Share Geplaatst 11 november 2019 Vandaag 3 maanden en 3 dagen gestopt. Naast veel voordelen wordt het nu steeds moeilijker om vol te houden. Ik weet niet meer wat te doen om door te blijven gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 november 2019 Rapport Share Geplaatst 14 november 2019 Hoi, er is weinig activiteit hier jammer genoeg. Zou een kijkje nemen op een ander niet roken forum (ik stop.nl bijv) Het schijnt dat er na 3 maanden een dip kan komen, hou vol!! Ben nu zelf anderhalf jaar gestopt en het wordt echt makkelijker ook voor jou. Wat mij ook heeft geholpen is het boek De opluchting van Jan Geurtz (ook als je al gestopt bent) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2019 Rapport Share Geplaatst 17 november 2019 (bewerkt) Wat ook interessant kan zijn Bor, is het interview van Zomergasten met Wanda de Kanter opzoeken als dat kan. Wat een geweldige vrouw! En dat gaat vnl over stoppen met roken, met filmpjes, toelichting en passie! 17 november 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2019 Rapport Share Geplaatst 17 november 2019 helaas niet meer beschikbaar zie ik. Wel losse delen/gesprekken ervan https://www.vpro.nl/programmas/zomergasten/kijk/afleveringen/2019/wanda-de-kanter.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 december 2019 Rapport Share Geplaatst 2 december 2019 (bewerkt) Juist, een goed boek. Ben nu vanaf april 2014 uitgerookt. Na hééél veel pogingen. 2 december 2019 bewerkt door Soothe Jaartal was fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden