Verbloemen Geplaatst 29 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2019 Ik krijg vandaag quetapine omdat ik zo in de stress zit vanwege as euthanasie.....sorry Maar ben gelijk een beetje bang ervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 29 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2019 17 minuten geleden zei Verbloemen: Ik krijg vandaag quetapine omdat ik zo in de stress zit vanwege as euthanasie.....sorry Maar ben gelijk een beetje bang ervoor Ik heb ervaring mee, wat wil je weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 29 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2019 Hoeveel Quetiapine heb je? Ik heb 25 mg, kreeg ik voor het slapen na mijn Lorazepam afbouw. In het begin werkte het goed, maar de werking neemt af. Ik wil dit afbouwen. Ik heb overigens nauwelijks bijwerkingen ervaren, alleen wat hoofdpijn de 1e dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 29 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2019 1 uur geleden zei Cyclad58: Hoeveel Quetiapine heb je? Ik heb 25 mg, kreeg ik voor het slapen na mijn Lorazepam afbouw. In het begin werkte het goed, maar de werking neemt af. Ik wil dit afbouwen. Ik heb overigens nauwelijks bijwerkingen ervaren, alleen wat hoofdpijn de 1e dagen. @Cyclad58 Stop je gewoon met het innemen of ga je dit ook taperen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 29 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2019 Nee, ik ga het zeker taperen. Ik denk door er per 2 weken 6,25 mg af te doen, en als dat te snel gaat 3,125 mg. Ik hoor te veel slechte verhalen over het ineens stoppen met quetiapine om dat aan te durven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 29 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2019 25 minuten geleden zei Cyclad58: Nee, ik ga het zeker taperen. Ik denk door er per 2 weken 6,25 mg af te doen, en als dat te snel gaat 3,125 mg. Ik hoor te veel slechte verhalen over het ineens stoppen met quetiapine om dat aan te durven. Gelukkig slik je de normale versie ipv van de XR variant. Zelf wil ik van 100mg naar 50mg en dan taperen in 28dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LoraVerslaafd22 Geplaatst 29 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2019 Ik zou graag zien dat de psychiaters die deze rotzooi voorschrijven de medicijnen zelf een tijdje nemen als onderdeel van hun studie. Soort stage, eerst benzoverslaafd raken, dan afkicken en dan pas afstuderen. Dan zouden ze ook niet zo gortig zijn met het voorschrijven van deze troep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 29 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2019 5 uur geleden zei Deligaf1: Ik heb ervaring mee, wat wil je weten? wat de bijwerkingen zijn en hoelang het doorwerkt ik begin met 25 mg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2019 16 uur geleden zei Verbloemen: Ik krijg vandaag quetapine omdat ik zo in de stress zit vanwege as euthanasie.....sorry Maar ben gelijk een beetje bang ervoor Ja ik dank je de donder zeg, dat zou nogal niet een stap zijn. Sterven is een oerangst. Maar je kan het zeker nog terug draaien, en ik zou dat als ik jou was maar gauw doen, dan ben je van die druk af en kan je verder met je leven. Kom op meid zet door. Hoe is het met de pijn? Huisvrouw reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 30 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2019 @Verbloemen In het begin werd ik er wat suf en gesedeerd van. Het werkt 1/3 dag deel de normale variant na een tijdje voel je er niks meer van en je zal wat minder gaan na denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 30 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2019 Nou mensen ik ben er achter gekomen.....na inname dacht ik dat ik in de verkeerde atraktie van de efteling zat. Dus voor mij niet meer Bedankt voor jullie reacties ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2019 Misschien toch beter stoppen met al dat geëxperimenteer meisie. als je dat kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden