Spud Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Myle wat voor ras was het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 1 minuut geleden zei Myle: Ik hoop ook maar dat t beestje niks tekort is gekomen. Moet wel zeggen dat ik nog nooit zo'n kleine babyhond heb gezien. Vroeg me later nog af of het al kan blaffen. haha ja die kunnen wel blaffen, maar het is meer piepen. superlief, elke puppy is super schattig Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Zojuist zei Spud: Myle wat voor ras was het? Een boemeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 En daarmee blijft eigenlijk de hondenhandel bestaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Die puppys zien echt echt heel veel af. Nondejuh, eens of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Huh, wat bedoel je daarmee @Spud? Omdat er rashonden worden gefokt ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Niet boos worden op ontwetende mensen wordt maar boos op mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Ja daar wordt het meeste misbruik van gemaakt. Ik weet niet of jou collega zo is of het gewoon goed bedoelde om jou te steunen. Maar een puppy van 5 weken oud hoort eigenlijk nog bij zijn mama te zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Als die geen mama meer heeft stinkt het naar hondenhandel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Nounou, er komt een hele discussie opgang vanwege mijn puppybericht. Ik zat even buiten en een begeleider kwam haar puppie showen aan verschillende mensen. Ze had 'm niet speciaal voor mij meegebracht. En voor de rest hebben jullie denk ik helemaal gelijk dat met 5 weken het geen goed plan is om zo'n pup mee te nemen naar je werk. Hoe schattig het ook was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Nondtju, waarom spring je niet bij, ik heb meer ervaring met katten dan met honden. Maar we denken blijkbaar wel hetzelfde. Moei je ook eens dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Ja tuurlijk springen er dierenmensen in de bres. En ik gun je dat genieten ook kwam echt voor jou op het juiste moment denk ik dan. En je hebt die puppie er ook niet mee beschadigd. Maar gezond was de situatie niet en daar zeg ik iets over. Verder kan ik niet veel doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Puppie heeft wel een moeder voor zover ik begreep. En ik zie die begeleider nou niet zo snel aan voor een hondenhandelaar. Twee uit het nest gaan gratis naar een vriendin. Als het handelen zou zijn zou ze er toch (veel) geld voor vragen. Nouja, ik heb ook meer verstand van katten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Is dan een gewoon iets wat iemand voor jou wilde doen en een beetje knullig was op het oog van dierenrechten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Waar ik mijn vraagtekens bijgezet heb maar misschien wel overtrokken op heb gereageerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 2 minuten geleden zei Spud: En je hebt die puppie er ook niet mee beschadigd. Maar gezond was de situatie niet en daar zeg ik iets over. Verder kan ik niet veel doen Hè gelukkig. Ik heb 'm geen trauma gegeven voor het leven met mijn geknuffel. Ik snap het trouwens hoor, dat het niet goed is zo'n jong dier mee te nemen naar het werk. Weg bij mama. Hopelijk ligt ie nu lekker te slapen thuis of te spelen met broertjes en zusjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Heeft het jou een booster gegeven? Dan moet je daar van genieten en verder over niks nadenken. Want dan was het totaal voor jou bestemd dat het zo liep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 En nee jij hebt die puppie niks misdaan. Die heeft liefde gekregen en misschien teert deze daar wel op. Je hebt hem iets meegegeven wat ie de rest van zijn leven blijft herinneren. Dus niks misdaan en hulp van de dierenwereld gehad denk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Het gaf mij wel een boost idd. Dieren kunnen heel helend werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Nondeknetter bijnaam voor nondetju. ben ik inmiddels niet meer zo van respect hebben. Gast als je het alleen maar fouten zoekt en geen oplossingen dan zit je bij mij aan het verkeerde adres. nondetju reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Ga dit melden, elke keer hetzelfde patroon. Spud heeft gezopen, zeg dat gewoon ipv al die drama mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 En Myle steek dat contact gewoon in je hart dat was een steuntje in de rug van de natuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 neem een alcoholtest af en ik ben sober, slechte fan blijkbaar. :d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Hihi ik heb in verleden iemand boos gemaakt geen idee wie smaragd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 @Myle je hebt niets verkeerd gedaan, genoten en neem aan dat die begeleider geen hondenhandelaar is. Die wilde even iets liefs doen, neem aan dat de pup niet 8/9 uur is gebleven. Sommigen draaien echt door hier. Hier nog ziekjes, maar wel iets beter. Kom morgen wel terug geen zin in de drama van dat mens. Elke keer hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden